Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ofte brukes "på" der en lokalitet er knyttet mer konkret til praktisk bruk, altså når det befinner seg eller foregår noe bestemt der:

 

* på badet, på byen, på bygda, på huset, på kafeen, på kantina, på kino, på kjøkkenet, på lokalet, på skogen («gutta på skauen» = Hjemmefronten), på soverommet, på toalettet

 

Når i brukes i tilsvarende tilfeller, virker det ofte mer generelt (med betydningen «inne i»): i byen, i bygda, i huset, i kafeen, i lokalet, i skogen, i soverommet osv.

 

På byen bruker jeg kun når det er snakk om å dra ut på bar/diskotek (= på fylla), ellers sier jeg "i byen". Forøvrig er jeg også uenig med "på huset", "på lokalet" og "på skogen". I alle de tilfellene er det mer naturlig (for meg) å bruke "i).

 

Edit:

 

For prate litt United også. Det er endel prat om "talentene" til United for tiden, men jeg lurer, hvilke talenter har vi i stallen som dere kan se for dere kan utvikle seg til å bli store stjerner, ikke bare stallfyll? Jeg personlig er ganske negativ, og fryker/tror at alle ender opp som noe ala Oshea eller til nød Fletcher. Arsenal har Wilshere, Chelsea har McEachran, begge disse kommer nok til å bli verdensstjerner. Skulle ønske vi hadde en slik.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Vi har en Tom Cleverley som har potensialet til å bli virkelig stor. Forhåpentligvis får han spilletid i Wigan fram til nyttår, og jeg tror han blir viktig for oss mot innspurten. Morrison virker også lovende. Rafael blir viktig bare han får litt mer erfaring, Obertan ser også ganske friskere og sterkere ut nå enn tidligere. Chicharito er allerede stor, jeg er helt sikker på at kommer til å få en god United-karriere. Har dessverre ikke fulgt reservelaget noe særlig i år, så jeg er usikker på resten.

Lenke til kommentar

Enig, flere av de er lovende, men ingen har, etter min mening, den wow-faktoren. Cleverley har, foruten et lovende utlån i Championship, fortsatt ikke bevist noe på dette nivået, men mange i klubben er riktignok veldig entusiastiske. Blir spennende å se når/hvis han kommer tilbake i januar.

 

Cleverly er liksom talentet til alle her inne. Eg har knapt sett han spille. Snart må han vel få sjansen skikkelig og få prøvd seg på laget over tid. Uten tid vil han aldri få slått gjennom. Se bare på Nani..... (Håper dog Cleverly ikke trenger fullt så lang tid :p)

 

Utenom han venter eg på Obertan (lysglimt i horisonten?) Anderson (her er håpet tynt dessverre) og Bebe :p Bebe tror eg blir stor. Bare fordi eg vil at han skal bli det!

Lenke til kommentar

Magnus Wolff Eikrem er et talent som absolutt bør nevnes også.

Kan også nevne at spillerprofilen til Eikrem er oppført på førstelaget til United på nettsiden. Han står forøvrig også oppført på reservelaget, men det ser uansett lovende ut.

 

Jeg har sett noe av reservekampene og sett mye høydepunktene og jeg mener nå at Eikrem har et stort potensiale og er undervurdert her på diskusjon.no.

Det er klart det er mange andre stortalenter som Latias og Hoff nevner, men jeg mener at Eikrem fortjener en plass blant dem.

Litt mer fysisk vekst og erfaring med førstelaget så tror jeg Eikrem med rett fokus kan bli særdeles god.

Lenke til kommentar

Folk her inne prater så mye om Eikrem, hva ser dere i han?

Bebe har jeg tro på, samme sa jeg om Smalling i spillertråden. Cleverly? Husker han scorte et pent mål med en lobb og litt triksing innenfor 16-meteren - så vet ikke.

 

Ando og Evans utvikling har stoppet i takt med pengene som drysser inn i lommene på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...