Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

For min del kan vi gjerne erstatte både Giggs og Van Der Sar med landsmennene deres dagen de legger opp.

Enig der. Men Bale måtte vel blitt svindyr?

 

[edit]Når det gjelder keeperplassen er jeg ikke spesielt bekymret for fremtiden. Det finnes veldig mange unge og gode keepere der ute nå. Lloris, De Gea, Stekelenburg, Adler, og Neuer er alle spillere jeg tror kunne gjort en solid jobb for oss. Glemte sikkert noen i farta også.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooney kosta også sine millioner..

Joda, men Tottenham står i en litt annen posisjon enn det Everton gjorde da. Tottenham er et CL-lag med store ambisjoner. Det hadde ikke vært meg i mot om vi kjøpte han, selv for masse penger, men jeg mistenker at det nesten må fantasisummer til for at det skal skje.

 

Tottenham har vel en solid økonomi også?

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Lloris har ikke vært diskutert her, så jeg ser ikke helt hvorfor du trekker han inn. Jeg mener forresten at du tar helt feil når det gjelder franskmannen.

Var jeg som nevnte han blant en rekke andre navn som jeg tror kunne gjort det bra i United.

 

[edit]

Når det gjelder keeperplassen er jeg ikke spesielt bekymret for fremtiden. Det finnes veldig mange unge og gode keepere der ute nå. Lloris, De Gea, Stekelenburg, Adler, og Neuer er alle spillere jeg tror kunne gjort en solid jobb for oss. Glemte sikkert noen i farta også.
Endret av Geir M
Lenke til kommentar

De tar opp arven etter Alsaker og Semb i VM.

Skulle godtatt det hvis Barca hadde vunnet CL i fjor. Da hadde det vært greit nok. Men nå blir det bare latterlig. Per dags dato er de ikke det beste laget i Spania en gang....

 

 

Verdens beste lag er en veldig vanskelig til og jeg synes man ihvertfall ikke kan avgjøre det med en cup

Lenke til kommentar

Æsj, nå kommer desverre Liverpool etter hvert til å bli en trussel igjen.

 

http://www.dagbladet.no/2010/11/03/sport/fotball/premier_league/liverpool/tottenham/14137972/

 

"Spillere hentet av Comolli til Tottenham:

Dimitar Berbatov

• Pascal Chambonda

• Benoit Assou-Ekottu

• Didier Zokora

• Ricardo Rocha

• Dorian Dervitte

• Hossam Ghaly

• Darren Bent

• Kevin-Prince Boating

• Younes Kaboul

Gareth Bale

• Adel Taarabt

• Danny Rose

• Ben Alnwick

Heurelho Gomes

Tom Huddlestone

Aaron Lennon

Luka Modric

"

Lenke til kommentar

Siden det er en del off-topic i denne tråden fra før, så skal jeg jagumeg bidra med mitt også.

 

kom over en morsom diskusjon på facebook. To som krangla om det het "i" eller "på" stua. Argumentene fra ene parten var at man var "i" et rom, derav i stua. Fra den andre parten ble det påstått at siden man sier "på kjøkkenet" kan man også si "på stua".

 

Noen glupe sjeler som vet om det finnes en gramatisk regel på dette?

Lenke til kommentar

Ofte brukes "på" der en lokalitet er knyttet mer konkret til praktisk bruk, altså når det befinner seg eller foregår noe bestemt der:

 

* på badet, på byen, på bygda, på huset, på kafeen, på kantina, på kino, på kjøkkenet, på lokalet, på skogen («gutta på skauen» = Hjemmefronten), på soverommet, på toalettet

 

Når i brukes i tilsvarende tilfeller, virker det ofte mer generelt (med betydningen «inne i»): i byen, i bygda, i huset, i kafeen, i lokalet, i skogen, i soverommet osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...