Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker nå godt Tevez og han er en spillertype vi absolutt hadde hatt behov for nå som Rooney 'restituerer' på sidelinjen.

Jeg forstår godt frustrasjonen hans når han var i klubben, men forstår selvsagt SAF også.

Når du har to av verdens beste spillere som er samme spillertype så var det kanskje naturlig at en ville flytte på seg. Nå ender det opp med drama rundt begge to, så det var nok greit at en måtte gå.

Jeg håper Tevez blir i PL, men forstår det kan være tungt uten barn og familie.

Lenke til kommentar

Jeg liker nå godt Tevez og han er en spillertype vi absolutt hadde hatt behov for nå som Rooney 'restituerer' på sidelinjen.

Jeg forstår godt frustrasjonen hans når han var i klubben, men forstår selvsagt SAF også.

Når du har to av verdens beste spillere som er samme spillertype så var det kanskje naturlig at en ville flytte på seg. Nå ender det opp med drama rundt begge to, så det var nok greit at en måtte gå.

Jeg håper Tevez blir i PL, men forstår det kan være tungt uten barn og familie.

 

Det går ikke ann og like Tevez, mer råtten spiller finest nesten ikke... Hater fyren, håper han blir værende i Argentina..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nyter for øyeblikket Fanzone og lignende BPL-programmer nå som vanlig ved ettermiddagstider. To artige saker kom opp. Jeg så Game nevnte noe om Bastian Schweinsteiger i ryktebørsen for noen dager siden. Husker ikke hva det var, men det de nevnte nå var at han har utsatt å signere ny kontrakt med Bayern og at han visstnok skal ha en bror som er svoren United-supporter og som prøver å overtale han til en move til Manchester. Det hadde uten tvil vært en herlig signering, selv om han ikke hadde en alt for imponerende sesong i fjor.

 

In other news er det samme lyd i pipa i City-leieren som vanlig. Coverstoryen til Mancity er nå at Yaya Toure fikk lov av Mancini til å kjøre hjem til Manchester i pausen for å slippe trafikk på veien hjem fra Wolves-kampen. Haahahaaha. I motsetning til andre her tror jeg vi tar dem om en uke. Hadde virkelig smakt herlig.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...