Smågal Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nei, Giggs og United har ingen slike stående. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Greit comeback. EDIT: Men Gerrard har vel to pokaler? Giggs har vel rundt 5345344312 pokaler. Endret 2. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nei, Giggs og United har ingen slike stående. Giggs kan vel fylle den der med PL medaljer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Hehe, Fin den. *Trekke seg tilbake* Følte jeg måtte Endret 2. november 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Giggs er untouchable. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg liker nå godt Tevez og han er en spillertype vi absolutt hadde hatt behov for nå som Rooney 'restituerer' på sidelinjen. Jeg forstår godt frustrasjonen hans når han var i klubben, men forstår selvsagt SAF også. Når du har to av verdens beste spillere som er samme spillertype så var det kanskje naturlig at en ville flytte på seg. Nå ender det opp med drama rundt begge to, så det var nok greit at en måtte gå. Jeg håper Tevez blir i PL, men forstår det kan være tungt uten barn og familie. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hmm. United.no: "-Solskjær forlater Uniter til jul." Kilde TV2, som igjen har kilde Se & Hør. Skeptisk. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Overaskende dårlig av United.no å skilte med den overskriften... 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Solskjær har jo tidligere presisert at han blir i klubben så lenge SAF er der, så dette kan jo antyde flere forandringer... Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg liker nå godt Tevez og han er en spillertype vi absolutt hadde hatt behov for nå som Rooney 'restituerer' på sidelinjen. Jeg forstår godt frustrasjonen hans når han var i klubben, men forstår selvsagt SAF også. Når du har to av verdens beste spillere som er samme spillertype så var det kanskje naturlig at en ville flytte på seg. Nå ender det opp med drama rundt begge to, så det var nok greit at en måtte gå. Jeg håper Tevez blir i PL, men forstår det kan være tungt uten barn og familie. Det går ikke ann og like Tevez, mer råtten spiller finest nesten ikke... Hater fyren, håper han blir værende i Argentina.. 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Nyter for øyeblikket Fanzone og lignende BPL-programmer nå som vanlig ved ettermiddagstider. To artige saker kom opp. Jeg så Game nevnte noe om Bastian Schweinsteiger i ryktebørsen for noen dager siden. Husker ikke hva det var, men det de nevnte nå var at han har utsatt å signere ny kontrakt med Bayern og at han visstnok skal ha en bror som er svoren United-supporter og som prøver å overtale han til en move til Manchester. Det hadde uten tvil vært en herlig signering, selv om han ikke hadde en alt for imponerende sesong i fjor. In other news er det samme lyd i pipa i City-leieren som vanlig. Coverstoryen til Mancity er nå at Yaya Toure fikk lov av Mancini til å kjøre hjem til Manchester i pausen for å slippe trafikk på veien hjem fra Wolves-kampen. Haahahaaha. I motsetning til andre her tror jeg vi tar dem om en uke. Hadde virkelig smakt herlig. Endret 2. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Schweinsteiger var grisegod under VM. Vil være en fin signering. Endret 2. november 2010 av Vamos Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fjoråret var en av Bastians beste sesonger noen sinne. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg får stole på deg, siden du er den eneste jeg vet om i traktene her som er Bayern-supporter. Lite tilgang på Bundesliga så jeg baserer uttalelsen på de 3-4 kampene jeg så i ligaen, (nesten) alle de spilte i CL og tørr statistikk. En av VM's beste uten tvil i mine øyne ja. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Viasat fotball tror jeg har sagt verdens beste lag 5 ganger til nå i sendingen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 De tar opp arven etter Alsaker og Semb i VM. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 De tar opp arven etter Alsaker og Semb i VM. Skulle godtatt det hvis Barca hadde vunnet CL i fjor. Da hadde det vært greit nok. Men nå blir det bare latterlig. Per dags dato er de ikke det beste laget i Spania en gang.... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kommentatornivået på Viasat er jo ikkje kjent for å være veldig høgt då. Gud hjelpe meg for ein dårlig kommentator det var på Viasat Motor. Samme toneleiet hele kampen gjennom. Dessuten så hørtes det ut som om han sendte lyden via Skype. Arg. Men dog 3 gode poeng. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Blei det skader på Nani og Fletcher i dag? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 For min del kan vi gjerne erstatte både Giggs og Van Der Sar med landsmennene deres dagen de legger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå