Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Jeg jobber, ergo jeg må være eldre enn 90% av Man.Utd fansen her inne

 

Jeg skal garangtere at jeg er eldre enn deg

 

PS! sorry goldwing

Haha, what?

 

Siden det aldri diskuteres fotball i denne tråden uansett. Noen som har lyst til å anbefale meg en film til i kveld?

 

Spansk fotball på unibet

Lenke til kommentar

Vi kan klare det, dog sånne unbeaten starter holder som regel ikke lenge

Som regel passer seg best. Husker Arsenal klarte 38 fra start en sesong. Irriterte meg lenge.

Siste tapet deres før, var mot United og første tapet i neste sesong var mot United.

 

Joda. men sånt skjer nesten ikke

Det er sannt. Pool vannt ikkje ligaen med 2 tap, Burde ikkje skje det heller.

Selvfølgelig deilig for min del at dei ikkje gjorde det. Håper vi kan holde unbeaten noen uker til anyway.

Lenke til kommentar

Laget som reiste til Tyrkia i dag. Eikrem ein av berre fire sentrale midtbanespelarar. Kan vere ei flott mogelegheit for han å få nokre minutt, men eg reknar med at vi bør ha ei komfortabel leiing om det skal skje. Ingen Rio og ingen Evans, så mest truleg ser vi vel Smalling frå start i midten bak.

 

Utd: vdS, Amos, Kusz; Evra, Wes Vida, Small, Rafa, Fabio, O'Shea; Eikrem, Scholes, Obertan, Bebe, Fletch, Carrick, Park, Nani; Berba, Chicha

Lenke til kommentar

Veldig pinglete tropp om jeg så får si det selv. United lever p.d.d. på vinnermentaliteten i klubben og en hårfin blanding av veldig få stjernespillere og en haug squadplayers.

 

Tipper dette laget mot Bursaspor.

VDS

Oshea - Vidic - Smalling - Evra

Nani - Fletcher - Carrick - Scholes - Park

Chicharito

 

Uansett, kult å se Eikrem i troppen. Spørs om det ikke blir en selvmordsaksjon for Grow_Up om Magnus får smake benken i samtlige 90 men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...