Maefteda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Begge to er helt fantastiske spiller, og verdens 2 beste spillere vil jeg også si. Hvis man skal se på landslaget så er faktisk Messi bedre for Argentina enn det Ronaldo er for Portugal, så jeg skjønner ikke helt hvor det argumentet kommer fra. Messi var god i VM, og gjorde mye av det jeg har hyllet han for; sette opp andre spillere. Om man så Argentina kunne man se at omtrent 5 mål+ scoret av Argentina, hadde Messi som en viktig del av målet. Han hadde blant annet 2 i stanga som trillet langs streken, som Higuain enkelt kunne dytte over streken. Xavi og Iniesta er også helt klart fantastiske spillere og i det øverste siktet i Europa, og spesielt sistnevnte har vel veldig god i det siste, kanskje enda bedre enn Messi i årets sesong. Tror en av disse vinner Gullballen i år, siden de vant VM som tynger mest i en sånn kåring, og det er mange som holder de ekstra høyt, nettopp grunnet det at de mener Messi får så mye skryt. Som f.eks i finalen 08/09, da det hele tiden før kampen var snakk om Ronaldo vs Messi, før Messi kom på topp i den matchen, men da snudde man seg over på at det var Xavi og Iniesta som var best. Uansett er Barcelona mye mer enn Xavi, Iniesta og Messi også, med da spesielt Pique og Dani Alves som veldig viktige og gode spillere. Resten av laget består også av klassespillere, som f.eks David Villa som jeg enda ikke har nevnt, som i og for seg er et bevis på at alle spisser som er littegranne målfarlige putter i bøtter og spann for Barcelona. Jeg tror Messi får flere mål enn han de neste 3 årene, så får vi se om det blir riktig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg registrerte ingen takksigelser etter at vi slo det dere kaller "scum." Det er skuffende saker etter at vi, United supporterne, var ute med gratulasjoner etter deres seier mot City. Hvor er deres manerer gutter? Etter forespørsel fra Goldwing, vil jeg gjerne takke dere for at dere har slått det bedriten lag Tottenham! Jeg jublet vilt igår, men jeg gadd ikke å skrive her etter kampen. Ikke før nå FUCK SCUM, de kan bare rykke ned sammen med Man.City og Chelsea. Om det er noen lag som mangler sjel, da er det dem! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Limbeck: Sammenlign scoringene til Ronaldo med scoringene til Messi så kommer du til å få deg et aldri så lite sjokk. Sjokk er vel ikke akurat ordet. Mannen som har flest assist jobber for lite på laget. Toppscårer men har ikke noe å si fordi det er enkle mål. En av de største styrkene en spiller kan ha er jo at han får det til å se enkelt ut. Bare det at dere er så oppsatt på å overbevise andre at dere går inn i en Manchester United tråd for å diskutere Messi bare jeg nevner Ronaldo tyder jo på at dere egentlig prøver å overbevise dere selv. Endret 31. oktober 2010 av Limbeck 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Fergie rules out signings Dette bør være taktikkeri fra skottens side. Kjenner jeg blir littegrann forbanna faktisk. Edit: Dette skal være riktig link Endret 31. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg tror ikke vi kjøper noen i Januar. Ihvertfall ikke noen store signeringer Men tror ikke linken din er riktig Endret 31. oktober 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Bare en liten mimre video: http://www.youtube.com/watch?v=O-Gra2NMuqE ingen nye spillere inn? WTF? Goldwing er ikke alene om å bli forbanna hvis fergie ikke klarer å se at midtbanen trenger en seriøs oppussing er det noe alvorlig galt med han. Jeg skal skrive et inlegg litt senere om hvordan jeg ser på laget vårt.jeez ! Endret 31. oktober 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 FUCK SCUM, de kan bare rykke ned sammen med Man.City og Chelsea. Om det er noen lag som mangler sjel, da er det dem! Å nei, da antar jeg at de overnevnte lagene er uaktuelle for mennesker som Lisa Williams, John Edward og Trine Spillum. Det er få ting som får meg til å le mer enn norske supportere som trekker frem sjelsbegrepet i diskusjon rundt engelske fotballklubber. Fellesnevneren for disse menneskene er at de er unge (<20 år) menn som heier på en av de følgende klubbene: Manchester United, Liverpool eller Arsenal. Det tilhører også sjeldenheten at de faktisk har besøkt sin klubbs hjemmearena. 4 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Herlig hvordan du prøver å uskadeligjøre et slikt argument med dårlig skjult hersketeknikk og arroganse. Det er vel heller slik at argumentet blir brukt av stort sett alle fans bare med unntak av to supportergrupperinger (merkelig nok). Hvilken tilhørte du igjen? 9 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bare det at dere er så oppsatt på å overbevise andre at dere går inn i en Manchester United tråd for å diskutere Messi bare jeg nevner Ronaldo tyder jo på at dere egentlig prøver å overbevise dere selv. Haha, makes sense. Er jo til og med Real fans som har vært inne her og skrytt ned Ronaldo. Tror ikke de må gjøre alt for å hindre at enkelte ser på Ronaldo som verdens beste spiller. Akkurat for øyeblikket er det jevnt, men Messi er fortsatt ikke på sitt beste i år, mens Ronaldo er i sitt livs form. Jeg stpr fortsatt på at Messi er den beste spilleren. Denne tråden prates det jo om løst og fast uansett, det er jo en cafe, hvor ikke alt er on-topic. Det var jo først en liten post, med et motargument som gjorde hele saken. Det er uansett samme for meg, og jeg vet jeg ikke klarer å overbevise de som ikke engang syntes Messi var best da han herjet som verst ifjor. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Messi vs Ronaldo diskusjonen er faktisk hakket tristere enn Hewitts og undertegnedes Liverpool vs United disputter. Er så lei, finn på noe annet å krangle om. Kamptråd: Newcastle-Sunderland Endret 31. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Herlig hvordan du prøver å uskadeligjøre et slikt argument med dårlig skjult hersketeknikk og arroganse. Det er vel heller slik at argumentet blir brukt av stort sett alle fans bare med unntak av to supportergrupperinger (merkelig nok). Hvilken tilhørte du igjen? Det kan godt hende at andre lags supportere som faller under samme demografien (14-18 år) sier det samme, men jeg har dessverre ingen småbrødre som kan bekrefte dette. Jeg skal derimot spørre noen av elevene mine når jeg kommer ut i jobb. Det eneste jeg trenger å forholde meg til er at de jeg kjenner og møter på daglig basis hverken lefler med sjelsbegrepet eller pubertale uttrykk a lá Chelski, Shitty og Scum. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ser heller at Ferguson venter til sommeren og får hentet inn kvalitet enn å gjøre panikk-kjøp i januar. Det er en helt naturlig greie å gjøre synes jeg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ikkje uventa at vi evt ikkje kjøper nokon i januar, men det vil sjølvsagt auke "presset" på å få inn tilstrekkelige kjøp til sommaren igjen. Det kan sjølvsagt vere vanskeleg å få januarkjøp til å verkeleg lukkast frå starten av. Fordelen er gjerne at når ein kjem til den nye sesongen så er dei såpass innarbeida i laget at første heile sesong kan bli bedre enn om dei kjem inn som nye spelarar i sommarvinduet. Ser at SAF blir sitert på at han ikkje ynskjer spelarar som ikkje kan spele for klubben i CL. Det kan eg godt forstå, og eg reknar strengt tatt med at vi ikkje vil gå for nokon som allereie har spelt CL denne sesongen. Ei mogelegheit hadde sjølvsagt vore å henta inn ein ny keeper. Så har vi i det minste ein skikkelig backup for VDS og får spelt inn ein keeper sånn at han kan gli lettare inn i laget dersom Ed gir seg til sommaren. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Herlig hvordan du prøver å uskadeligjøre et slikt argument med dårlig skjult hersketeknikk og arroganse. Det er vel heller slik at argumentet blir brukt av stort sett alle fans bare med unntak av to supportergrupperinger (merkelig nok). Hvilken tilhørte du igjen? Det kan godt hende at andre lags supportere som faller under samme demografien (14-18 år) sier det samme, men jeg har dessverre ingen småbrødre som kan bekrefte dette. Jeg skal derimot spørre noen av elevene mine når jeg kommer ut i jobb. Det eneste jeg trenger å forholde meg til er at de jeg kjenner og møter på daglig basis hverken lefler med sjelsbegrepet eller pubertale uttrykk a lá Chelski, Shitty og Scum. Jeg liker hersketeknikken som sagt. Synd du ikke er her oftere. Prepubertal fjortiser: Enda flere: http://www.youtube.com/watch?v=2tkopQbOnE0 Endret 31. oktober 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Herlig hvordan du prøver å uskadeligjøre et slikt argument med dårlig skjult hersketeknikk og arroganse. Det er vel heller slik at argumentet blir brukt av stort sett alle fans bare med unntak av to supportergrupperinger (merkelig nok). Hvilken tilhørte du igjen? Det kan godt hende at andre lags supportere som faller under samme demografien (14-18 år) sier det samme, men jeg har dessverre ingen småbrødre som kan bekrefte dette. Jeg skal derimot spørre noen av elevene mine når jeg kommer ut i jobb. Det eneste jeg trenger å forholde meg til er at de jeg kjenner og møter på daglig basis hverken lefler med sjelsbegrepet eller pubertale uttrykk a lá Chelski, Shitty og Scum. Så konklusjonen må være at du kjenner ingen fotballintresserte, takk for at du delte det med oss. 6 Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Rart at man ikke selv ser hvor patetisk det er som nordmann å digge seg i hjel over engelske lag. Den mest patetiske forestillingen jeg har sett er når Liverpool spilte mot Vålerenga her hjemme. Over halvparten hadde tatt på seg splitter nye Liverpool-trøyer og prøvde å være så engelske som mulig. Til og med Vålerenga-supportere sto utkledd med rød drakt og vrælte Walk Alone hver gang de fikk sjansen. Hvilket var stort sett hele tiden i og med at det var den eneste sangen de kunne. Stor humor. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 @lolmaster_flash: Mest aktiv i: Lekeplassen (77 innlegg) Det sier vel egentlig sitt. 6 Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Homo Ludens = det lekende mennesket. Dessuten er fotball en lek. Men fotballsupportere er vant med å ikke ta poenger. Tilbake til OT kanskje? 3 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Homo Ludens = det lekende mennesket. Dessuten er fotball en lek. Men fotballsupportere er vant med å ikke ta poenger. Tilbake til OT kanskje? Profesjonell fotball er ingen leik. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Homo Ludens = det lekende mennesket. Dessuten er fotball en lek. Men fotballsupportere er vant med å ikke ta poenger. Tilbake til OT kanskje? Ja du er velkommen til å bidra på andre plan enn nedsettende filosofisk drøvel om hvorfor mennesker egentlig føler noe for noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå