Latias Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kvartfinale ligacupen: West Ham - Manchester United Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er sånn passe fornøyd. Vi møter det dårligste PL-laget pdd, men skulle helst ha sett kampen bli spilt på Old Trafford. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Faktisk en jævla møkkatrekning. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Mame Diouf og Cleverly starter begge i dag! Tror faktisk jeg skal se Wigan-matchen. . Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ah, da blir det kanskje Wigan på meg og pga Cleverley. Solgte han akkurat på fantasy da, irriterende. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Sjæl. Logget meg på for å nevne at Cleverly starter i tilfelle det gikk folk hus forbi. Gleder meg. Fyren var on-fire de siste 10 han fikk mot Bolton. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bare jeg som sliter skikkelig med stream 9 hos "direktesport247"? Det er tilfeldigvis der de viser Fulham-Wigan.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Borte mot west-ham? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Faens støgge Mame Diouf og Roberts, inneffektive horebarn. Chelsea raner Blackburn. ARGEGU jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ronaldo rundspiller Spania For en spiller han er Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sædfaen. Kunne han ikke bare holdt seg. Tippet 1-2 med Trezeguet, di Maria og Ronaldo som målscorer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ronaldo har to tap-ins etter fantastisk forarbeid av det vanvittige laget til Real Madrid. Han er god til å være på rett plass til rett tid Ronaldo, men han får mye mer kreditt enn han fortjener. Han er vanvittig god, det skal han ha, men flere av målene hans er klare sjanser han skal sette. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Han er der alltid når ballen skal i mål. En MEGET god egenskap og ha.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Krever fotballforståelse å se hvor og når sjangsene oppstår. Mest mål og mest assist i Spania. Verdens beste spiller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Det er sant, og han er deres beste spiller. Men han har uansett et vanvittig lag rundt seg, med klassespillere på alle plasser. Men 2 tap-ins mot Hercules, som tross alt ligger på nedre del av tabellen er ikke det samme som å rundspille Spania. Han har scoret mot Sociedad, Espanyol, Deportivo, Malaga, Racing og Hercules, som i snitt ligger på 14 plass i La Liga. Venter med rundspilling til han har vist noe i samme kaliber mot Barcelona, Valencia, Villareal, Atletico, Sevilla og lignende. Real har hatt en lett åpning i serien. Endret 30. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Enig, og det er bare en av de mange egenskapene han har. Utrolig underholdende spiller å se på, selv om han er litt TV-spiller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) satte litt penger på Real når de log under og satte litt til når de utlignet. Pene saker å spille bort i morgen Det er sant, og han er deres beste spiller. Men han har uansett et vanvittig lag rundt seg, med klassespillere på alle plasser. Men 2 tap-ins mot Hercules, som tross alt ligger på nedre del av tabellen er ikke det samme som å rundspille Spania. Neida. Men jeg liker han. Han er litt "vår gutt" og den lekne spillestilen hans underholder meg. Og jeg får vondt i ørene av å høre en spaniol uttale Zaragosa Endret 30. oktober 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Ronaldo som entertainer lever mye på det han gjorde før han ble verdens beste spiller i Man Utd. Han er på langt nær så triksete og leken som før, men desto mer effektiv og god. Bor fortsatt mye showboating inni han dog, top class der også. Morro at han skaper litt blest rundt spansk fotball ihvertfall, for den interessen er heller laber i Norge, i forhold til hva den bør være. Ser ikke hvilket lag som er bedre enn Real for øyeblikket, med Barcelona på en god andre plass. Og der svarte Messi mot Sevilla. Ikke all verdens prestasjon, men setter ballen i mål. Se på Barcelona i denne kampen og kall det kjedelig. Har nesten skapt mer enn Man Utd bare på 5 minutter. Endret 30. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har aldri sagt at Barca ikke skaper sjangser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå