IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ettersom jeg har høvla over fler damer enn det 90% av deltagerne i denne delen av forumet har gjort skulle jeg gjerne vært med å dømt denne Rachel dere snakker om. Filmsnutten skal lastes ned i morgen, så jeg kommer med dom fortløpende. Lol? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det har vel litt med hvor man legger listen.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Lol? Det var ment som en påfølger til tullet mellom godguttene (Hyrlen og Game). Egentlig ikke noe for dere dødelige å bry dere om. Endret 29. oktober 2010 av niko. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Inside Carrington var rett og slett veldig fin. Det er også svært sjarmerande når dama verkeleg viser at ho er interessert og elskar klubben, det gjer slike dokumentarar så mykje betre med ein gong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Verdens nest beste keeper (etter Reina så klart) fyller 40 år i dag. Gratulerer til han! For noen fantastiske år han har hatt i klubben, og reddet oss gang på gang ut av vanskelige situasjoner. Eneste som bekymrer meg er at Fergie enda ikke har funnet en erstatter. http://www.youtube.com/watch?v=XC3sVKXokJ4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hadde aldri våget å betvile Nikos påstand. Skaterboys har lett for det. Jeg har ikke sett filmen, men ut i fra bildet ser det ut som en 7,5er. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Verdens nest beste keeper (etter Reina så klart) fyller 40 år i dag. Gratulerer til han! For noen fantastiske år han har hatt i klubben, og reddet oss gang på gang ut av vanskelige situasjoner. Eneste som bekymrer meg er at Fergie enda ikke har funnet en erstatter. *jutube* Kom et par tårer på slutten da han reddet straffen til Anelka i CL-finalen der. Endret 29. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvem hadde trodd at han fortsatt skulle være en kvalitetskeeper i dag den dagen vi kjøpte han? Et av Fergusons beste røverkjøp uten tvil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Eikrem og Rio på twitter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Høhø. Rio lager spøker og humor uansett hvor han er! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Den carrington videoen ga et morsomt innblikk i treningshverdagen til spillerne. Skuffende knebøyteknikk på gutta dog. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvem hadde trodd at han fortsatt skulle være en kvalitetskeeper i dag den dagen vi kjøpte han? Et av Fergusons beste røverkjøp uten tvil. Keepere er som vin. Bedre jo eldre de blir. Erfaring er ekstremt viktig i den jobben Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Og derfor bør Peter Schmeichel være VdS' erstatter også. Kjenner klubben og var dødsgod for 10-15 år siden. En kan bare tenke seg hvor god han er nå, nå som han har fått litt flere år på baken. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du vet hva som skjer med åpnet vin som ligger i 10-15 år og "modnes" Maeftada? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Aner ikke. Men da holder uansett ikke argumentet til Limbeck siden alle keepere er "åpnet" allerede. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Tosk Forresten,noen som leser Rio vs Savage på Twitter? Edit: Pga ubrukelig HTC-ordbok ble "forresten" til "gågata". Rettet. Endret 30. oktober 2010 av The Hoff Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fulgte med for en stund siden, noe mer som har skjedd? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Bruker ikke Twitter, men noen som gidder å oppdatere her om den saken? Angående Savage, så er han litt rar kan man si. Legger ut videoer som denne: http://www.youtube.com/watch?v=cDAIoNlnO5g Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tja, de slang mye dritt til hverandre. Et par utdrag. Rio: "Why is @RobbieSavage8 sponsoring football teams? http://plixi.com/p/53628831" Savage: "http://plixi.com/p/53625243" Vet ikke om linkene funker. Uansett: Dette har jeg ventet på i flere år - http://www.guardian.co.uk/football/2010/oct/29/sir-alex-ferguson-wayne-rooney Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Om ikke i flere år, så har jeg ventet på dette selv. Ingen tvil om at han må prestere for å danke ut Hernandez i den formen han er i nå. Får håpe at både Berba og mexicaneren presterer på topp sesongen igjennom, så kanskje vi slipper å se altfor mye til den grådige scouseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå