Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snasen hun ja, spesielt til å være britisk.

 

Delen på treningsfeltet var det beste med hele reportasjen, når hun får hjertebank av å se Solskjær spasere bortover.

 

Dama er jo igang alt når hun går inn døra på Carrington, Kiko sitter jo på benken på utsiden og du hører jo at hu omtrent blir små våt alt der.

 

 

Når Rio peker på bildet av Beckham og lurer på om hu var fan av han, hvor hun da sier at Solskjær var den store helten. Så tar det to minutter så er de inne på kontoret til gutta og Solskjær sitter der, hu veit jo omtrent ikke hvor hun skal gjøre av seg :)

Lenke til kommentar

Hun er ikke en nier Game, ikke i nærheten. Du må stille inn radaren. Til å være britisk, så ja kanskje. Generelt er hun kanskje en god sekser. Kan si 7 grunnet at hun er United-fan.

En god sekser? Ser frem til å få nikos dom når han har sett filmen, for kan da ikke tro at jeg alene her? Et så søtt ansikt kan da aldri bli en sekser med mindre kroppen er fæl og det var den ikke. Sexy ja, sekser, nei. Du redder ikke fjes med å draaa den på syvern ved å hinte til United relasjonene. Det er uansett 1+ karakter opp, riktig det, men syver holder bare ikke mål som sluttkarakter. Kan gå med på en sterk 8'er (dvs en sterk syver kun basert på utseende)

 

Bortskjemte nording!

Edit: Jeg moderer meg til kravstor for å ikke mate egoet ditt. (som i at du har smakt på varene og derav er bortskjemt)

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare fordi du er en grøftetråler og ikke har sett et glansbilde i hele ditt liv (annet enn i speilet kjekken) så kan jeg jo ikke dømme utifra slike kriterier. Dama er helt ok, pen og sjarmerende. Har noe nextdoor over seg, men hun er likevel ikke opp i nierklassen som er forbeholdt Lucy Pinder når det kommer til Engelske damer.

 

Jeg har btw sett både Marissa Miller og Alessandra Ambrosio i levende live, etter det kan ingenting redde skalaen. Når Miller i tillegg blunket til meg (etter UTALLIGE forsøk fra min side) så kan jeg rett og slett ikke komme ned på ditt nivå igjen.

 

6010_268719560088_785990088_8457392_5697593_n.jpg

 

Jeg er han siklende bak kamera. (det nærmeste, ikke han nørden til høyre.)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Marrissa miller er jo plain støgg i forhold. Plastikk fantastisk-esque. Bimbo. Hun så sikkert bicepsen din, overfaldiske tøsa der. Søstra til Pamela Anderson?

 

(Håper jeg ødela dama for deg nå) Oh snap

 

God natt smukken.

Går bra, jeg har fortsatt Alesandra. Bicepsen min er btw særdeles krympet de siste årene, så du trenger ikke ha dårlig samvittighet for at treningkortet ikke har gått varmt den siste tiden.

 

Natta kjekken.

 

@Shlaps, ja om man tar henne som et virkelig menneske. Vi snakker en skala der alle er med, fra Moskva Marit til Cindy Crawford.

Lenke til kommentar

Fikk sett den dokumentaren nå. Det er litt merkelig å se et sånt treningssenter. Å se at absolutt ingenting er spart på og at helsen til spillerene er en industri. Jeg viste det vel på forhånd men blir noe annet å se det så nært.

 

Altså. Vi har en overlege med sikkert haugevis av underordnede som bestemmer hvert skritt som skal taes. Eget treningsprogram for hver enkelt av spillerene. Man kaster liksom ikke ut et par baller og roper "kom igjen gutter"

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hvorfor unge spillere helst vil være på benken/reservelaget i United fremfor å dra til en mindre klubb med langt enklere fasiliteter. Er man ung og skal man utvikle seg er det helt sikkert vanskelig å ikke bli blendet av alle tekniske løsninger på Carrington.

 

Samtidig som jeg tror at et slikt supermoderne anlegg gjerne hjelper spillere bedre med recovery etter skader og kamper, tror jeg også at man kan utvikle seg like godt i "bakgårdsklubber", sett at man får spille kamper regelmessig.

Lenke til kommentar

Arabisk klubb ønsker å ha Giggsy, Neville og Scholsey i troppen..

 

http://www.joe.ie/football/football-news/david-olearys-uae-club-to-bid-for-legendary-manchester-united-trio-006596-1?

 

Haha?

 

De hentet Cannavaro i fjor - og det er kanskje en mulighet for dem som ønsker å forlenge lønnslippen med en sesong eller to, men jeg tviler på disse tre knallrøde vil ikle seg andre farger for pengenes skyld.

Owen derimot... =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...