Maefteda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Gjør ikke det, humoriserte det til og med ved å si: Hahaha, jaja. Vi ser vel etter forskjellige ting i fotball. Skjønner jo dere som ser på Barcelona og håper de taper. Da er det ikke så morsomt å se på tenker jeg. Deilig å være på denne siden av gjerdet hvertfall. Almunia sto forresten sin beste omgang ever mot Barcelona i første kampen, og hadde flere syke redninger. Messi hadde ikke dagen han heller. Bare for å gå enda mer off-topic, så peker jeg til avataren min og sier: Scotty!! WH-Stoke 1-1. Endret 27. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som har tips til hvem jeg kan ha båkpå United drakta i år? Rooney er så og si uaktuell pga hva som har skjedd disse tider, og Vidic er også uaktuell da jeg har han på fjorårets drakt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Chicharito er det beste alternativet. Skal garantert ha han bakpå neste gang jeg kjøper drakt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Park, baklengs, med C istedenfor K? Hadde jeg vært Man Utd fan ville jeg valgt Giggs eller Scholes, men det er nå ganske uorginalt. Hve med Berbatov? Virker å være hans år i år. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Blir nok Giggs for min del. Vurderer også Neville, alltid elsket fyren selv om han ikke er god nok lenger. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har allerede bestemt at det blir Chicharito på neste, pluss Evra eller Neville på bortedrakta. Ble Fletcher etter to mål mot Shitty ifjor, samt Giggs for lang og tro tjeneste. I år ble det Scholes først, og Berbatov etter hat-trick mot Liverpool Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Om jeg kjøper drakt blir det enten med en av gamlegutta eller Chicharito. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har Giggs, Beckham og Solskjær. Den neste blir Scholes(kommer i løpet av uka) også skal jeg ha Berbatov på neste. Etter det blir det enten Vidic eller Ferdinand, men mest sannsynlig Vidic siden Rio er en kjeks. Etter den blir det Fletcher Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så nettopp dokumentaren som Goldy la ut for litt siden. Veldig, veldig bra saker. Artig å få litt innblikk i hvordan hverdagen er. Som hu dama sa, rart å høre de bruke fornavn selv om det selvfølgelig er helt naturlig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Synes det beste var hvor naturlig hun var rundt Rio, Giggsy og andre, men når Solskjær titter innom ble hun helt starstruck. Edit: Ser på DB.no at SAF har lansert Guardiola som sin etterfølger. Jeg er som 60 % av dem som har stemt. Jeg foretrekker Mourinho, og ser på han som eneste skikkelige alternativ. Moyes og O'Neill høres ut som en dårlig vits. Endret 28. oktober 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) http://united.no/united/nyheter/nyheter/ny_spalte_fra_andy_mitten2 Godt å lese at mine "mistanker" om Rooneys agent, Paul Stretford, blir bekreftet. Endret 28. oktober 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det blir litt insinuert at Stretford overtalte Rooney til å gå for en mere verdiful kontrakt, hos oss eller hos noen andre. Herlig instilling fra Owen http://united.no/united/nyheter/nyheter/vil_bli_vaerende Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Herlig instilling fra Owen http://united.no/united/nyheter/nyheter/vil_bli_vaerende Annet er det jo ikke å forvente. Mannen har det som plommen i egget. Gammel stjerne som har vært på hell i 5 år for fortsatt lov til å leke med de store gutta for en sikkert kurant lønnsslipp. Owen senket City i fjor, og ene og alene pga. det vil han ha en viss kultstatus i klubben, men bortsett fra det har han vært skuffende. Håper han ikke får ny kontrakt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er det bare meg som sliter med at alle trådene (Bortsett fra Anfield-tråden) har falt ut av mine innlegg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er det bare meg som sliter med at alle trådene (Bortsett fra Anfield-tråden) har falt ut av mine innlegg? Liten oppdatering som har gått galt tror jeg. Rettes nok opp Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Logge inn og ut fikset det for meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jepp, de fikset sammenslåingen av mine innlegg og favoritter. Lot TIA og favorittene bli igjen Ikke mange med andre ord.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da reiser jeg i natt til Manchester, får håpe at det ikke blir skuffende kamp i helga da Manchester United skal spille mot Tottenham Satser på en knallgod kamp, og seier ikke minst! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 God tur, Rastegutt. Du som er en bereist ung mann sørger vel for et par timer på Bishops uten mitt mas om at det er et must. Kos deg Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ha en bra tur! Sykt fett i Manchester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå