Ol'H Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tror jeg og du er de eneste på dette forumet som mener at han kan bli det 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Han har så store mangler i spillet sitt at selv ikke skuddbeinet hans (som faktisk er veldig godt) veier opp for manglene. Jeg har liten tro på noen fremtid for han i United. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 La meg bare påpeke at jeg sier kan, og da med store spørsmålstegn. Jeg liker Gibson, erkeEngelsk og direkte i spillestilen. Folk snakker om mangler, ja han er temposvak, men han har likevel flere gode kamper ifjor enn f.eks Anderson. I tillegg har han fått mye tillit hos Sir Alex på tross av sine mangler, lik det Fletcher også fikk i sin tid. Jeg ser og skjønner alle innvendinger mot han, jeg har de samme. Likevel, han er en målfarlig midtbanemann med fysikken i orden, slike spillere gir jeg litt mer tålmodighet enn f.eks Park. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å være så tett i skallen. Da er det nesten bedre å tattovere "Johnny <3" i fylla - da har man i hvert fall en morsom historie å fortelle når man blir eldre. Dette er bare idiotisk. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg liker også Gibson. Jeg tror ikke han kommer til å bli en viktig spiller for oss, men det trodde jeg ikke om Fletcher heller. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Gibson er vel omtrent der Fletcher var når han var på samme alder. For dårlig pr i dag, men for tidlig å gi han opp helt. Kan bli billig og lojalt stallfyll i fremtiden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror jeg og du er de eneste på dette forumet som mener at han kan bli det Å neida. Gibson har talentet Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hahaha, Latias! Herlig det bildet der. Jævla gjøk. Også er det så typisk at det er en citysupporter som gjør noe sånt. Nisse. Er faen ikke kapable til å bruke huet dem har fått utdelt. ang. Gibson. Her føler jeg noe av det samme Hyrlen skriver, bare at jeg misliker han. Han er, uten å overdrive, verdens gråeste midtbanespiller. Han får jo faktisk Carrick og Ando til å se jævlig eksotiske ut. Kan virkelig det høyrebenet bli brukt i diskusjonen for han lenger? Han skyter hver gang det ropes shoot utenfor 16' og har jo aldri noen bra statestikk. Tipper Nani har fler utenfor 16' i løpet av 2010 enn Gibson har hatt hele Unitedkarrieren. Jeg kan bare huske 2-3 i farta. Mot Bayern og mot Spurs. Nani har sikkert fler med venstre enn Gibson har med høyre til og med. Jeg klarer absolutt ikke se kvalitetene i Darron, men det er jo lett og deilig å trekke sammenligninger til Fletcher. Da venter vi jo bare på at Gibson skal bli verdens beste. Kom over denne linken, hehe. Faen så harry. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Enig med niko. Skuddfoten til Gibbo er ganske oppskrytt. Mtp. antall skudd han har pr. kamp, så er det faktisk ikke rart at ballen havner i mål en gang i blant. Misforstå meg rett, synes det er bra at spillerne våre prøver på spektakulære mål, men 80% av skuddene hans ender som regel langt unna mål. Tenk om Scholes hadde skutt like mye som Gibbo hver eneste kamp. Ganske sikker på at Scholes hadde hatt flere mål en Gibbo da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Scholes har vel flere mål allerede. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Å ta de riktige valgene kommer med erfaringen. Han må spille en god del mere før det blir bra. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Er det ikke neste runde av Carlington Cup i dag? Jeg kommer inn på nettsiden til Carlington Cup, men United spiller enten i dag eller i morgen og vi bør se et innebytte av vår egen Magnus Wolff Eikrem. Alt annet blir en skuffelse. Hvis Magnus er i nærheten av like god form som han var forrige runde når reservene spilte mot Bolton, blir dette spennende. Edit: United mot Wolverhampton i kveld, men mangler klokkeslett... Endret 26. oktober 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er i dag kl 21:00 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1270120 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Edit: United mot Wolverhampton i kveld, men mangler klokkeslett... Carling(..) Cup i kveld indeed. 21 som nevnt over. Om du skulle være i tvil om neste United-kamp en annen gang er united.no lett å huske. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg vet ikke om Folk har sett denne , men jeg lo GODT! http://www.whoateallthepies.tv/man_utd/49864/wayne-rooney-tattoo-fail-dumb-man-city-fan-blows-500-on-rooney-ink.html Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må bare takke Goldwing for den herlige dokumentaren som ble linket til. Ble slettet før jeg så den her inne, men den lå i rapportsenteret. Så endelig betalte denne tittelen seg litt 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må bare takke Goldwing for den herlige dokumentaren som ble linket til. Ble slettet før jeg så den her inne, men den lå i rapportsenteret. Så endelig betalte denne tittelen seg litt ? er det mulig å få vite hva jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nøkkelord er Ryan, Rio og Carrington. Så kan du bruke de der de slemme guttene finner alt gullet sitt. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nøkkelord er Ryan, Rio og Carrington. Så kan du bruke de der de slemme guttene finner alt gullet sitt. seriøst, send meg en PM, gidder ikke gjettekonk Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Link http://thepiratebay....ington_Revealed Endret 26. oktober 2010 av Goldwing 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå