Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan tror dere laget kommer til å se ut på onsdag? Starter vi i en 4-4-2 formasjon eller i en 4-5-1/4-3-3 formasjon?

 

Samme for meg hvordan formasjon vi starter i selv om jeg gjerne skulle sett Tevez og Rooney i lag. :cool:

 

Tror dette laget fort kan bli en realitet på onsdag.

 

Edwin van der Sar

 

Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

 

Michael Carrick - Owen Hargreaves - Paul Scholes

 

Cristiano Ronaldo - Rooney/Saha/Tevez - Ryan Giggs/Luis Nani

 

Skal heller ikke se bort ifra at vi spiller i en 4-2-3-1 formasjon. Herregud som jeg gleder meg til denne kampen. :dribble:

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Tenker mye mye heller noe slikt:

 

--------------Van der Sar-----------------

--Brown---Ferdinand-----Vidic---Evra--

-----------Scholes--Carrick---------------

--Ronaldo-----Tevez---------Giggs------

------------------Saha----------------------

 

Tror det hadde vært supert.

 

- Ville spart Hargreaves og Rooney da de nettopp har vært skadet.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
United stilte uten Wayne Rooney, men Sir Alex ga sterke indikasjoner til at Roon spiller mot Sporting Lisboa.

 

- Han blir klar til onsdag.

 

Ser ut til at Roon blir brukt på onsdag though.

9507143[/snapback]

 

Skaden hans er av typen som er veldig lett å slå opp. Siden han var forventet tilbake i begynnelsen av oktober når han FIKK skaden, så mener jeg det er tidlig.

Lenke til kommentar
United stilte uten Wayne Rooney, men Sir Alex ga sterke indikasjoner til at Roon spiller mot Sporting Lisboa.

 

- Han blir klar til onsdag.

 

Ser ut til at Roon blir brukt på onsdag though.

9507143[/snapback]

 

Skaden hans er av typen som er veldig lett å slå opp. Siden han var forventet tilbake i begynnelsen av oktober når han FIKK skaden, så mener jeg det er tidlig.

9507159[/snapback]

 

Synes det er litt for tidlig jeg også. Men han kan kanskje brukes som en innbytter. Spille den siste halvtimen eller noe sånt. Så får han trent seg opp til PL igjen.

Lenke til kommentar
Wes Brown kan også spille der tenker jeg. Når Gary er tilbake. Det er viktig at ikke flere første valg blir skadet nå. Det er tynt bak dem.

9509066[/snapback]

 

Som Ed Hunter sa ovenfor her blir det nok O'Shea på venstrebacken om Evra blir skadet. Tviler på at Brown blir brukt der, men en kan aldri være for sikker. Vi har sikkert noen talenter som behandler den plassen bra. Kanskje Anderson? :D

 

Vi får bare krysse fingrene for at Evra klarer å holde seg skadefri denne sesongen, hvis ikke så sliter vi. Selv om John O'Shea kan gjøre en god jobb på venstrebacken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...