Alastor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har da alltid trodd manu sto for MANchester United jeg da. Skjønner ikke helt hva greia er, men så er jo jeg POOL-supporter. 9506161[/snapback] Manu har nesten samme uttalelse som Manure, som betyr gjødsel . Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Skjønn det. MANU er et ord skapt av ABU'ere. Bruk det gjerne om du er ABU'er, uansett ikke forvent å bli tatt seriøst. @Alastor, eller drit som man også kan kalle det. Endret 16. september 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) ABU-ord og tABU-ord. Gleder meg til å se Rooney igjen. United har slitt offensivt i år. Selv uten Rooney og Ronaldo i perioder har dette vært alt for dårlig, og langt under mine forventninger. Endret 16. september 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Heh, hva skjer med at manu har 4-2 i målforskjell? 9505075[/snapback] Vi har ikke enda spilt en hel kamp med 2 dedikerte spisser og 2 dedikerte kantspillere. Jeg har heller aldri hatt noe tro på Tevez i Engelsk fotball.... Tror det kan være mye av grunnen Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hvordan tror dere laget kommer til å se ut på onsdag? Starter vi i en 4-4-2 formasjon eller i en 4-5-1/4-3-3 formasjon? Samme for meg hvordan formasjon vi starter i selv om jeg gjerne skulle sett Tevez og Rooney i lag. Tror dette laget fort kan bli en realitet på onsdag. Edwin van der Sar Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra Michael Carrick - Owen Hargreaves - Paul Scholes Cristiano Ronaldo - Rooney/Saha/Tevez - Ryan Giggs/Luis Nani Skal heller ikke se bort ifra at vi spiller i en 4-2-3-1 formasjon. Herregud som jeg gleder meg til denne kampen. Endret 16. september 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Tenker mye mye heller noe slikt: --------------Van der Sar----------------- --Brown---Ferdinand-----Vidic---Evra-- -----------Scholes--Carrick--------------- --Ronaldo-----Tevez---------Giggs------ ------------------Saha---------------------- Tror det hadde vært supert. - Ville spart Hargreaves og Rooney da de nettopp har vært skadet. Endret 16. september 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 United stilte uten Wayne Rooney, men Sir Alex ga sterke indikasjoner til at Roon spiller mot Sporting Lisboa. - Han blir klar til onsdag. Ser ut til at Roon blir brukt på onsdag though. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 United stilte uten Wayne Rooney, men Sir Alex ga sterke indikasjoner til at Roon spiller mot Sporting Lisboa. - Han blir klar til onsdag. Ser ut til at Roon blir brukt på onsdag though. 9507143[/snapback] Skaden hans er av typen som er veldig lett å slå opp. Siden han var forventet tilbake i begynnelsen av oktober når han FIKK skaden, så mener jeg det er tidlig. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 United stilte uten Wayne Rooney, men Sir Alex ga sterke indikasjoner til at Roon spiller mot Sporting Lisboa. - Han blir klar til onsdag. Ser ut til at Roon blir brukt på onsdag though. 9507143[/snapback] Skaden hans er av typen som er veldig lett å slå opp. Siden han var forventet tilbake i begynnelsen av oktober når han FIKK skaden, så mener jeg det er tidlig. 9507159[/snapback] Synes det er litt for tidlig jeg også. Men han kan kanskje brukes som en innbytter. Spille den siste halvtimen eller noe sånt. Så får han trent seg opp til PL igjen. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Link til gårsdagens høydepunkter mottas med takk. Mistet min andre kamp på de siste 2 sesongene pga slektstreff. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Angående denne Manu diskusjonen. Det er riktig at mange bruker manu som en forkortelse for manure, men det er også mange kanaler som bruker det som forkotelse for Manchester united. Da som Man U. Canal+ gjør vel dette. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Silvestre er ute med skade resten av sesongen. Kilde: BBC Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Link til gårsdagens høydepunkter mottas med takk.Mistet min andre kamp på de siste 2 sesongene pga slektstreff. 9507870[/snapback] Highlights av kampen her. Anbefaler å laste ned, mot å streame (størrelse 63 mb). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Silvestre er ute med skade resten av sesongen. Kilde: BBC 9507970[/snapback] Var redd for noe sånt ja. Silvestre er en flott backup og vil bli savnet. Det sog alvorlig ut. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Link til gårsdagens høydepunkter mottas med takk.Mistet min andre kamp på de siste 2 sesongene pga slektstreff. 9507870[/snapback] Highlights av kampen her. Anbefaler å laste ned, mot å streame (størrelse 63 mb). 9508000[/snapback] Takker! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Oisann, Silvestre ute resten av sesongen. :/ Alltid trist når spillere skader seg i såpass lang tid. Hvem er backupen på venstreback nå? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Oisann, Silvestre ute resten av sesongen. :/ Alltid trist når spillere skader seg i såpass lang tid. Hvem er backupen på venstreback nå? 9508870[/snapback] Blir vel O'Shea som naturlig backup på venstre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Wes Brown kan også spille der tenker jeg. Når Gary er tilbake. Det er viktig at ikke flere første valg blir skadet nå. Det er tynt bak dem. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Får håpe Evans får prøve seg, han tro på ham. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Wes Brown kan også spille der tenker jeg. Når Gary er tilbake. Det er viktig at ikke flere første valg blir skadet nå. Det er tynt bak dem. 9509066[/snapback] Som Ed Hunter sa ovenfor her blir det nok O'Shea på venstrebacken om Evra blir skadet. Tviler på at Brown blir brukt der, men en kan aldri være for sikker. Vi har sikkert noen talenter som behandler den plassen bra. Kanskje Anderson? Vi får bare krysse fingrene for at Evra klarer å holde seg skadefri denne sesongen, hvis ikke så sliter vi. Selv om John O'Shea kan gjøre en god jobb på venstrebacken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå