Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torres i form er en verdens beste spillere, og han har andre kvaliteter som Rooney ikke er så gode på. Samtidig så kan man bare få ereksjon av tanken på Rooney og Torres på topp. Berba, Chich, og Owen må bare nøye seg på benken da.

Men om Torres kommer tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Ferguson er min beste venn, sier Murinho. Det liker jeg, er det en arvtaker jeg vil ha, så er det han. Vi så hvordan han ledet Chelsea, jeg liker han som den taktikeren han er, og for et friskt pust av en manager. For all del, SAF har vært United`s sukses faktor i over 20 år nå, men jeg tror tiden er inne for noe nytt, snart. Et generasjon skifte.

Ryktes om at Owen Hargreaves comeback mot Wolves i Ligacupen, tror dere det blir vellykket ?

Han blir i så fall vår første ikke britiske manager. Og det har vert veldig mye bråk med han, men han er kanskje bedre nå

Å ville spille i moderklubben på slutten av karrieren er da ok. Det er lenge til det. Keane ville også til Celtic før han la opp

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Som om det ikke er mye bråk i media rundt Sir Alex. Helt uavhengig hvem vi ansetter vil Manchester United sin manager få mest oppmerksomhet i media. Liverpool og Chelsea kan ansette Dave Chapelle og Prinsesse Diana, det vil ikke utgjøre en forskjell.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva oppførsel angår ja, det er likevel mer rabalder rundt Sir Alex i media. Josè har sagt at han vil være manager i alle de store ligaene, det har han nå vært. Det eneste som står igjen er Landslaget, det er likevel han for ung til ifølge seg selv. Om han kommer så blir han nok i mange år, dog avhengig av suksess. Han har flørtet så lenge med United at jeg nesten tar det for gitt at det blir han, med veldig blandede følelser må jeg tilføye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...