Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patetisk å se at City er foran oss. Latterlig faktisk. Håper dette fyrer opp gutta.

Bli vandt til det.

Fyrer det opp gutta? Neh. Ingen Keano til å fortelle hvor skapet skal stå lengre, bare syntes-synd-på-seg-selvere som i Evra og Rooney. Buhu, et par presseoppslag og jeg må henge med gjeipen og spille dårlig i to måneder. For å ikke snakke om Carrick aka mister ute-av-form-i-to-år.

Når sist hadde vi lag bestående av formspillere?

Lenke til kommentar

Tja, ble jo feid av Burnley og co. Syv tap ble det vel til slutt? Jeg sier vinteren 09, den perioden hvor Sar aldri slapp inn. Det er for meg siste tid jeg følte meg trygg når vi spilte kamp. Hjemme mot WBA på den tiden ville bare vært en formalitet, men nå derimot? Neinei.

Går til helvete med både LFC og United. Tipper dere får en arabisk eier som brekker sugerøret til hicks og pumper inn klubbkassa og gjør Liverpool til en City-esque klubb, bare med historie i ryggen. Snart er det vår tur til å kave midt på tabellen. skal bli skoy å se hvor mange som holder seg aktive her da...

Jeg tror LFC får 19 før United.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Går til helvete med både LFC og United. Tipper dere får en arabisk eier som brekker sugerøret til hicks og pumper inn klubbkassa og gjør Liverpool til en City-esque klubb, bare med historie i ryggen. Snart er det vår tur til å kave midt på tabellen. skal bli skoy å se hvor mange som holder seg aktive her da...

Jeg tror LFC får 19 før United.

Bare tanken gir meg klump i magen. Det var den nattesøvnen. Får ta meg en runk, kanskje det hjelper.

Lenke til kommentar

Jeg forbereder dere bare på det som er i ferd med å skje. City blir innen to år uslålig, noe som er umulig å få gjort noe med pga pengedoping. Chelsea er på vei ned men holder noen år til før City overtar. Arsenal blir bedre og bedre for hvert år som går og har en sunn økonomi. Liverpool er i ferd med å få nye eiere, sikkert oljeriikinger og dritr. Vi derimot går den andre veien. Altfor møe O'Shea bøss, Giggsy og Scholesy legger opp, Fergie er på sine pensjonistdager. Glazer tapper kontoen vår for gryn, så glem spillerkjøp, spesielt ikke nå som Alex gibsonlover Ferguson er manager. neida, no value, fuck deg i trynet. Van Der Vaar £8m din gnier! Så sitter vi her da, jada, Carrick ute av form sjokk, Evra ute av form, Fletcher det samme, Hazza kan ikke spille fotball igjen, Scholes/Giggs/Edwin/Neville 550 tusen år, Rio er kjeksor, Rooney er å kjøper horer når han ikke spiller drittdårlig og resten er like gode i fotball som svetten jeg har mellom pungen og rasshølet. Se på Owen feks. Herregud for en hjelpesløs liten fjert. Eller hva med SUPER Anderson. Jada, han er så feit han... SLANK DEG for helvette din gris! Dette er ikke bedriftsfotball din late bøtte med avføring. Å du må ikke slå hollywood passning hver forpulte gang du får ballen. 1) Du klarer det ikke 2) du klarer det ikke uansett hvor lenge du prøver... Så har vi talentene våre, de som enten aldri får sjansen eller som ikke tar det siste steget. Arsenal syndromet. Welbeck feks blir aldri god nok, Macheda det samme. Mame Biram Diouf? Spiller virkelig han i United?!? FAEN heller, nå gir jeg meg før jeg henger meg i garasjen.

Hvordan er det mulig åg ende opp emd å kjøpe BEBE, smalling og Hernandes??!? Uteliggern er sikkert like ybrukelig som blekspurttrynet obertan, ailien. Må jo være en grunn til at han aldri er med, selv ikke når Valencia brakk beinet.

HVOR I HÆLVETTE BLE DET AV MIDTBANESPILLEREN MIN I SOMMER!=!!`??!?E ¤%&/()=)(/&%¤ BENNUW Hæ? Neida, neida. Slapp av sier Fergi, vi har jo GIBSON! WHOOOOO SPRETT CHAMPAGNEN!

Moser vi ikke WBA om to uker dreper jeg noen seriøst. Nå vil jeg for faen seg 90 min med god fotball. Ikke 30min, ikke 60min, jeg vil se innsats, passion og kvali fuckings tet. Ligagull og den slags gir jeg faen i, men jeg vil se en god fotball kamp fra klubben jeg elsker innimellom,det skjer for sjeldent!

1000000 spenn på at vi blir PULT I TRYNET av shitty borte haaha, blir ikke konkurranse engang. ser for meg park i fysiske dueller med kompany og rooney leie etter bestemødrer på tribunen med kikkert.

angrer sikker t på denne posten i mårra, men det driter jegi nå. Jeg skulle vært manager for dette laget og sagt dem hvordan man spiller for Utd, hvilken ære det er å ta meg seg trøya (som ikke lengre passer tjukkasen anderson)

Nei fyfaen altså, dette suger. sanchez til real i mårra og en sheik til liverpool. Da er det over og ut

Beste posten på lenge

Lenke til kommentar

Så hva vet vi om de nye eierne til Liverpool? Kommer de til å pumpe penger inn i klubben?

Jeg har vanskelig for å tro akkurat det. Det er amerikanere det er snakk om, de har nok heller et forretningsperspektiv enn et "jeg har størst kukk og jeg skal vinne alt"-perspektiv (les: Mr. Chelski og araberne til City).

Når det skal sies så ønsker jeg at Liverpool igjen skal ha en reell mulighet til å kjempe om CL-plass, men de skal selvsagt være bak oss.

Lenke til kommentar

Så hva vet vi om de nye eierne til Liverpool? Kommer de til å pumpe penger inn i klubben?

Jeg har vanskelig for å tro akkurat det. Det er amerikanere det er snakk om, de har nok heller et forretningsperspektiv enn et "jeg har størst kukk og jeg skal vinne alt"-perspektiv (les: Mr. Chelski og araberne til City).

Når det skal sies så ønsker jeg at Liverpool igjen skal ha en reell mulighet til å kjempe om CL-plass, men de skal selvsagt være bak oss.

Jeg tror nok de har et ganske så rent profittmotiv. Men i motsetning til de Gillet og Hicks, så tror jeg disse skjønner at man tjener mer penger dersom laget gjør det bra, samt at de har litt mer penger på bok slik at de kan foreta noen investeringer som vil lønne seg på sikt.

Lenke til kommentar

Trekker selvsagt tilbake den forestående post, da den ble skrevet i en mindre edruelig tilstand. Håper Sameboe kan fjerne siteringen av den også, slik at den kan forsvinne fra jordas overflate. :blush: Ulikt meg, om jeg får si det selv.

String: Nei, det gjør (NESV) garantert ikke. Tror nok Liverpool har endt opp med en forbedring fra Hicks og Gillett, men noen dopingtendenser tror jeg vi kan glemme først som sist, til det har ikke de nye amerikanske kreftene nok kapital i ryggen. John Henry som kjøpte 80% av klubben har ikke engang formue som tilsvarer halvparten av det Glazer estimert krever for å selge United.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Hehe, latterlig med 5+ og to nikkedukker. Lo godt da jeg begynte å se konturene av en bedugget Gold etter å ha registrert skrivesleivene, klokkeslettet etc. Finfin post, eventuelt "tidenes mensepost" som jeg kalte den i Ryktetråden(?).

edit. Fryktelig hardt det gikk utover Ando :(

Endret av niko.
Lenke til kommentar

<Moser vi ikke WBA om to uker dreper jeg noen seriøst. Nå vil jeg for faen seg 90 min med god fotball. Ikke 30min, ikke 60min, jeg vil se innsats, passion og kvali fuckings tet. Ligagull og den slags gir jeg faen i, men jeg vil se en god fotball kamp fra klubben jeg elsker innimellom,det skjer for sjeldent!

bevege seg stille bort

WBA slo vel nettopp Arsenal borte

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Vært på ferie en stund nå, men leste fylleinnlegget fra Game på iPhonen og kan ikke si mer enn at jeg er 100% enig. Selv om Game selv ikke er enig i sitt eget fylleinnlegg. Flere av spillerne møter opp på kamp kun for å kunne cashe ut senere. Berba skal jo kjøpe flere filmer, Rooney flere horer, Owen mat til ungene så de overlever, Anderson skal ha mer mat så han kan bli enda feitere, Carrick bare er der og SAF skal ha mer alkohol så han kan kødde til enda fler lagoppstillinger og transfervinduer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...