Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

For en gangs skyld en fest med ordentlig musikk :)

 

Går ikke ann, aldri når jeg er på fest. Er stort sett de 4,5 sekundene jeg klarer å hive på noe annet enn en fjortiss låt og før noen rekker å kaste seg over PC-en for å bytte tilbake... :mad:

 

Forjævlig å høre om Colin McRae på vorset ikveld btw, fy faen.

9504158[/snapback]

 

Forferdelig synd, den mest underholdene rallykjøreren av de alle har gått bort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en gangs skyld en fest med ordentlig musikk :)

 

Går ikke ann, aldri når jeg er på fest. Er stort sett de 4,5 sekundene jeg klarer å hive på noe annet enn en fjortiss låt og før noen rekker å kaste seg over PC-en for å bytte tilbake... :mad:

 

 

Hehe, han som hadde festen er en metal/rock-fyr, og det var endel av de der, så det gikk bare i Guns, Maiden, Metallica, Tool osv :) Så hip-hoperne / dance-folka begynte å klage og ble så desperate at de faktisk brant en skive :)

 

Trøya med Neville bakpå kommer i posten på onsdag:)

 

Nice, Neville-drakt hadde vært utrolig stilig, tenk å gå med den i Liverpool a, leker med livet, den blir jo garantert stjålet fra deg :)

 

 

Blir en vanskelig bortekamp til ons, husker godt Benfica-kampen borte ifjor, som var jevn som få, helt til Saha, noe heldig, knallet den i venstre kryss :)

Lenke til kommentar
Hehe, han som hadde festen er en metal/rock-fyr, og det var endel av de der, så det gikk bare i Guns, Maiden, Metallica, Tool osv :)

 

Helt i min gate for å si det sånn :)

 

En Neville drakt står høyt på listen for å si det sånn, får håpe han spiller et par år til for neste drakt skal det stå Scholes bak på :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden er det forbudt å si manu? Jeg kjenner da mange UNITED-supportere som sier manu! Det er da ikke noe diskriminerende å si manu, er det vel? Er ikke dette bare er noe tull som er funnet på blant supporterne på dette forumet? Blir vel det samme som om mange kaller Liverpool tilhengere for pool-suportere... Ingen som bryr seg om det...

9505855[/snapback]

 

Jeg synes det er stygt å si Manu. Klubben fortjener bedre enn å bli kalt Manu. Man United derimot er mye bedre.:)

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden er det forbudt å si manu? Jeg kjenner da mange UNITED-supportere som sier manu! Det er da ikke noe diskriminerende å si manu, er det vel? Er ikke dette bare er noe tull som er funnet på blant supporterne på dette forumet? Blir vel det samme som om mange kaller Liverpool tilhengere for pool-suportere... Ingen som bryr seg om det...

9505855[/snapback]

 

manu er en forkortelse på manure, brukt av motstandersupportere. Jeg skriver det aldri, bruker heller ManUtd eller United.

Lenke til kommentar

OK da er det i alle fall en bakgrunn for at dere ikke ønsker å bruke manu, selv om jeg tviler på at de fleste tenker på manure når de sier det. Utrolig dårlig forkortelse i alle fall; hva er vitsen med å forkorte et ord når du nesten har skrevet hele ordet... Men OK, jeg skal da vise dere såpass respekt at jeg sier United heretter, selv om jeg er Pool-tilhenger...

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt, jeg har stor respekt for Sir Alex Ferguson. Han er en stor manager. Kanskje det er fordi vi har en bedre stall at han vet at vi er tittelutfordrere. Det er bra at folk snakker om Liverpool som tittelkandidat. Men jeg forstår likevel ikke hva Ferguson tenker på når han uttaler seg om oss. Det eneste jeg kan si med sikkerhet er Gabriel Heinze ikke er her”, uttaler en noe kryptisk Rafael Benitez

Har han mistet det totalt? Jeg skjønner ingenting av dette? Han tar jo feil på enkelte punkter, men hva er egentlig poenget hans? Er det galt av Sir Alex å mene at de er tittelutfordrere?

 

:roll:

 

@Superparanoid. MAnU er at ABU ord. Å som Night sier vil en supporter av "manu" bli kalt for manure ja.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Jeg kjenner da mange UNITED-supportere som sier manu!

9505855[/snapback]

Det er sånn jeg luker ut folk som jeg føler meg ganske sikkert ikke har peiling. Da tenker jeg på United-supportere. At andre lags supportere kaller laget for "manu" har jeg ingenting imot, men når våre egne "supportere" gjør det blir det for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...