Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Håper jeg virkelig ikke. Ferguson gamblet med å bruke Rooney for tidlig i fjor (mot Bayern). Det kostet oss ligagullet, samtidig som alle husker hvordan det gikk i CL.

Vi vet ikke hvordan det hadde gått om Rooney ikke ble hastet tilbake da.....

Jeg har en følelse av at Rooney trenger en ferie borte fra familie, fotball, media og press.

Det kunne hvertfall ikke gått dårligere. Han var jo aldri seg selv etter det overtråkket. Eller var det kanskje det han var, og at målformen hans sist sesong kun var et blaff?

Nja. Ikke svartmal alt nå. Det kan alltids gå dårligere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller var det kanskje det han var, og at målformen hans sist sesong kun var et blaff?

Faktisk ikke umulig det. Han har vært langt bedre spillemessig i tidligere sesonger enn han var under fjorårssesongen. Forskjellen av at han plutselig satte langt mer av sjansene han fikk og kom til, i tillegg til at han spilte i en mer offensiv posisjon enn tidligere. Rooney kommer selvfølgelig tilbake 100%, men det er ikke sikkert han klarer en målsesong som han gjorde sist.

Lenke til kommentar

Roo gikk fra å spille drit bra og å score masse mål til å være drit dårlig og aldri komme i scoringsposisjon.

Er ikke mye som kan gå dårligere for en spiss,men med deg er det jo helt umulig å diskutere...

Han kunne dødd kanskje?

Fy søren så tomt det føles med en fredag uten øl. Sitter å venter på at kampen skal sparkes i gang på SoL. Puh ...

Lenke til kommentar

Faen heller. Jeg skjønner fortsatt ikke hva det gikk av SAF i går. Hvorfor i all verden spilte Owen på venstrekanten? Hele verden kunne sagt på forhånd at det kom til å gå i dass.

Hele verden ser også at Gibson er en bøtte med dritt og at Da Silva brødrene er stagnert søppel, men de er fortsatt i United likeså. Fergies store styrke er også hans store svakhet, han stoler i blant for mye på sin egne disipler. Teften på overgangsvinduet også litt bob-bob fra tid til annen..

Håper Fergie får sparken så det kan bli noe av klubben igjen. Scholes og Giggs kan han ta med seg ut døra.

Hvem biter på? Limbeck-åte

Lenke til kommentar

Uten den berykta staheten til Fergie (og viljen til og gi spillere så "alt for lang tid") hadde vi sitti uten noen av våre beste spillere i dag. Som f.eks. Berba, Fletcher, Nani.

Aldri om SAF blir sparka. Og hvertfall ikke på grunn av et par forsvarsblundere som førte til uavgjort på vansklige bortearenaer.

Lenke til kommentar

Det hadde vært så ufattelig patetisk avgjørelse. Tror eg hadde sendt en krass mail til en eller annen da.

Nei, Sir Alex Ferguson skal få sitte så lenge han selv ønsker. Og pisspreiket om at han er i ferd med å ødelegge united blir latterlig.

Lenke til kommentar

Faen heller. Jeg skjønner fortsatt ikke hva det gikk av SAF i går. Hvorfor i all verden spilte Owen på venstrekanten? Hele verden kunne sagt på forhånd at det kom til å gå i dass.

Hele verden ser også at Gibson er en bøtte med dritt og at Da Silva brødrene er stagnert søppel, men de er fortsatt i United likeså. Fergies store styrke er også hans store svakhet, han stoler i blant for mye på sin egne disipler. Teften på overgangsvinduet også litt bob-bob fra tid til annen..

Håper Fergie får sparken så det kan bli noe av klubben igjen. Scholes og Giggs kan han ta med seg ut døra.

Hvem biter på? Limbeck-åte

Nå har du tydeligvis mensen, så jeg velger å ikke ta innlegget ditt så seriøst, MEN:

- Gibson er en helt kurant spiller. Han er fortsatt ung og har masse potensiale. Han klager ikke i media, gir hundre prosent og fortjener hvertfall et 2-sifret antall kamper til før han evt. forkastes. Synes ikke han er særlig dårligere enn Fletcher var på sine yngre dager.

- Rafael stagnert? Jeg synes ikke det, men han må bli mer stabil, og hvertfall mye smartere. Mot Bayern ifjor hadde han Ribery i baklomma før han gikk hen og ble utvist. Blir han litt klokere, så er han førstevalg på høyreback. Hallo, han konkurrerer trossalt "bare" mot Neville, Brown og Oshea. Ingen av de er etter min mening gode nok for å gjøre høyrebacken til sin.

- Scholes og Giggs skal selvsagt bli så lenge de vil, men SAF holder ikke sine egne ord. Han sier at de ikke skal spille hver kamp, men Scholes har da vitterlig spilt mye i år. Det er feil. Han funker ikke i slike kamper som i år, hvor vi blir kjempet ihjel. Han funker i kamper hvor vi presser, og han kan dasse rundt på midtbanen å slå krempasning etter krempasning. Med en gang han får litt press, så bikker han.

Men, vi har mistet Valencia for sesongen og Carrick og Anderson har begge vært ute en stund. Vi kan ikke regne med å ha så sterk stall at det å miste en spiller som Valencia ikke får konsekvenser.

I tillegg har både Rooney og Evra gått hen og ødelagt sesongstarten pga. noe drit som ikke har noenting med United å gjøre, synd, veldig synd. Ingen av de har tydeligvis karakter nok til å la det andre greiene ligge igjen i garderoben. Her har de noe å lære av Terry.

Pleier egentlig ikke å skrive så lange innlegg, så nå har jeg faktisk glemt litt hva poenget med innlegget faktisk var. Men det føles jo forsåvidt greit å tømme seg litt, samt håpe på en litt mer aktiv tråd.

Er det bare meg, eller er fotballdelen av dette forumet totalt død?

Lenke til kommentar

Synes ikke ting er så ille som enkelte gir inntrykk av at det er.

Carrick og Anderson har vært ute lenge, men er nå tilbake igjen og vi får alternativer på midtbanen. Rafael trenger selvfølgelig spilletid for å utvikle seg videre. Hadde Fletcher vært der han er i dag om ikke han hadde fått mye spilletid? Nei! Har fortsatt troa på Rafael, hvor gammel er han? ca 20-år? Det er jo ingen alder for en back.

Forventer at Hernandez starter før Owen neste gang det er aktualt med noen andre enn Ronney og Berba på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...