Ol'H Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Endelig litt skader. Kanskje det får folk til å få fingrene ut av ræva. Carrick, Fletcher og Anderson jeg ser på dere. Park gir jeg ikke et skeivt øye engang. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Javier Hernandez! <3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Håper Hernandez får spille Yeah Baby hirr hirr Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hernandez må snart få den forløselige scoringer i PL. Når det løsner for han kommer ketchup effekten. Det er eg helt sikker på! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Først må han få sjansen. En start mot Fulham holder ikke. Hernandez og Berba på topp mot Sunderland = Yes niggah, das wat im talkin bout Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Helt enig Goldwing. Mente ikke at det stod på Hernandez. Men en tidlig scoring for laget er veldig viktig for å komme igang med karriereren og få opp sjøltilliten. Ser jo hvor lang tid det gikk med Berbatov før han spilte på seg bla. en god sjøltillit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hernandez er en spiller jeg har stor tro på. Kan bli en hit i PL om ikke lenge. Har en følelse av at når han først åpner scoringskontoen i PL så stopper det ikke. Men sant nok, han må få spilletid. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) - Endret 1. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kanskje litt kjedelig med en Europa League-kveld for mange her. Kos dere med city- verdens beste lag-tråden på VGD. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kanskje litt kjedelig med en Europa League-kveld for mange her. Kos dere med city- verdens beste lag-tråden på VGD. Faen at de ikke vant idag, hadde håvet inn 18 000 da, måtte nøye meg med en tiendedel med 11 rette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kanskje litt kjedelig med en Europa League-kveld for mange her. Kos dere med city- verdens beste lag-tråden på VGD. Faktisk stor underholdning å lese den der. :!: Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ser ut som trolling imo. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Rooney ser "sykelig" tynn ut for tiden i forhold til i fjor. Noen som har lest noe om det? Ser ut som han veier 5 - 10 kg mindre. Jeg ser ingen forskjell. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Liverpool spiller 0-0 borte mot Utrecht. "Et godt resultat". http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26119&zone=1 Jeg storkoser meg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Rooney friskmeldt? http://www.dagbladet.no/2010/10/01/sport/fotball/premier_league/wayne_rooney/alex_ferguson/13644672/ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Rooney friskmeldt? http://www.dagbladet.no/2010/10/01/sport/fotball/premier_league/wayne_rooney/alex_ferguson/13644672/ Håper jeg virkelig ikke. Ferguson gamblet med å bruke Rooney for tidlig i fjor (mot Bayern). Det kostet oss ligagullet, samtidig som alle husker hvordan det gikk i CL. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Rooney friskmeldt? http://www.dagbladet.no/2010/10/01/sport/fotball/premier_league/wayne_rooney/alex_ferguson/13644672/ Håper jeg virkelig ikke. Ferguson gamblet med å bruke Rooney for tidlig i fjor (mot Bayern). Det kostet oss ligagullet, samtidig som alle husker hvordan det gikk i CL. Vi vet ikke hvordan det hadde gått om Rooney ikke ble hastet tilbake da..... Jeg har en følelse av at Rooney trenger en ferie borte fra familie, fotball, media og press. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Rooney friskmeldt? http://www.dagbladet.no/2010/10/01/sport/fotball/premier_league/wayne_rooney/alex_ferguson/13644672/ Håper jeg virkelig ikke. Ferguson gamblet med å bruke Rooney for tidlig i fjor (mot Bayern). Det kostet oss ligagullet, samtidig som alle husker hvordan det gikk i CL. Vi vet ikke hvordan det hadde gått om Rooney ikke ble hastet tilbake da..... Jeg har en følelse av at Rooney trenger en ferie borte fra familie, fotball, media og press. Det kunne hvertfall ikke gått dårligere. Han var jo aldri seg selv etter det overtråkket. Eller var det kanskje det han var, og at målformen hans sist sesong kun var et blaff? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det var da mer enn målformen som manglet, han kunne ikke motta en ball skikkelig. Det har han også hatt problemer med siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå