Vamos Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fergie ble sett på tribunene i Valencia med Eric Steele på Onsdag. Kan tyde på at De Gea er et United objekt. Eventuelt to fluer i en smekk. Speiding før CL-kamper er vel ikke uvanlig. Grei mulighet for å få sjekket ut spillere samtidig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 De Gea er en blekksprut. Hadde vanvittige redninger mot Barcelona. Han er arvtakeren til Casillas på Spania i mine øyne og 90-modell. Etter min mening verdens største keepertalent(sorry Joe Hart). Forundrer meg om ikke en storklubb henter han innen en 2-3 år. Forventer nesten en dra-kamp mellom Arsenal og Man Utd her. Sanchez er jo også klasse. Skaffer dere disse to skal dere søren meg bli vanskelig å slå. Sanchez på venstre og Nani på høyre høres farlig bra ut. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Tror de fleste som har lest her en stund vet hva jeg syntes om Sanchez. Finnes ikke en spiller (realistisk sett) her i verden jeg heller ville hatt. Nani og Sanchez på hver sin kant. Det hadde vært noe det... *dømme seg bort i armene til Sanchez. mmmmmm* Fergie ble sett på tribunene i Valencia med Eric Steele på Onsdag. Kan tyde på at De Gea er et United objekt. Eventuelt to fluer i en smekk. Speiding før CL-kamper er vel ikke uvanlig. Grei mulighet for å få sjekket ut spillere samtidig. Haha, har du spist av Sherlock Holmes cornflaksen til Limbeck eller? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Haha, har du spist av Sherlock Holmes cornflaksen til Limbeck eller? Ahahaha! Eg flirte ikke litt når du var spydig med Lim tidligere, men DENNE kommentaren var dritbra Gold! Den skal innøves verbalt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fergie ble sett på tribunene i Valencia med Eric Steele på Onsdag. Kan tyde på at De Gea er et United objekt. Eventuelt to fluer i en smekk. Speiding før CL-kamper er vel ikke uvanlig. Grei mulighet for å få sjekket ut spillere samtidig. Haha, har du spist av Sherlock Holmes cornflaksen til Limbeck eller? Ellers hadde Sanchez virkelig vært rått. Hatt lyst på han en stund ja! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Evra kan spille kampen mot Valencia, men deretter kan han godt sitte på benken en måned for min del. Er så jævlig lei at han og Evans driter seg ut gang på gang denne sesongen. Jeg har for øyeblikket mer tro på Smalling... Rooney, kan få ferie en stund framover. Han spiller dårlig og ser ut til å være halvskadet. Jeg tar heller en Rooney som er 100% halve sesongen, enn 50% hele sesongen. Kamper framover On. 29-09-2010 Kl. 20:45 (B) Valencia Estadio Mestalla CL Lø. 02-10-2010 Kl. 16:00 (B) Sunderland Stadium of Light PL Lø. 16-10-2010 Kl. 16:00 (H) West Bromwich Old Trafford PL On. 20-10-2010 Kl. 20:45 (H) Bursaspor Old Trafford CL Sø. 24-10-2010 Kl. 14:30 (B) Stoke Britannia PL On. 27-10-2010 Kl. 21:00 (H) Wolverhampton LC Lø. 30-10-2010 Kl. 18:30 (H) Tottenham Old Trafford PL Da mener jeg at disse spillerne kan hvile fram til Tottenham kampen. Det mangler jo ikke på dekning, og formen som Evra, Evans og Rooney er nå, så kan de lett erstattes av O'Shea (Brown på høyre), Smalling (eller enda bedre; Rio) og Macheda/Hernandez. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ja, det var jo ingen som skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Eikrem putta til 2-2 i reservelagskampen i dag. Bra mål. http://www.youtube.com/watch?v=BzgSmuyb0jY Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Lekker den ja 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Synes keeperen burde tatt den. Men han er i form nå, mål i kampen i går i tillegg til involvering i det første. Pluss fire assist i forrige kamp. Håper vi får se han i LC. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Rooney ute i 3 uker Lukter litt Ronaldinho etter VM 2006. Lurer på når Rooney kommer tilbake i form igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hadde klikket helt om jeg hadde hørt den nyheten ved sesongstart, men akkurat nå er jeg faktisk glad for å høre det. Nå får han slappet av, fikset opp privatlivet og får komme skjerpet og konsentrert tilbake på banen om noen ukers tid. I mellomtiden får vi se Owen, som faktisk fortjener å spille foran Rooney atm. og også Chicharito/Kiko burde få spilletid. 4 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Synd å si det, men vi vil ikke savne han. Berbatov og gjengen lager nok mål uten Rooney. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Scholes også ute mot Sunderland Helt nederst i artikkelen står det: Meanwhile, Ferguson also confirmed that midfielder Paul Scholes will be sidelined for 10 days with a calf problem. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Rooney ser "sykelig" tynn ut for tiden i forhold til i fjor. Noen som har lest noe om det? Ser ut som han veier 5 - 10 kg mindre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Vel, var vel heller motsatt ved seriestart. Da såg det igrunn ut som han og hadde et "calf" problem.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Håper Hernandez får spille Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Rooney ser "sykelig" tynn ut for tiden i forhold til i fjor. Noen som har lest noe om det? Ser ut som han veier 5 - 10 kg mindre. For meg ser det ut som det motsatte sist jeg så han, i allefall i seriestarten som Jotun sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå