Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De Gea er en blekksprut. Hadde vanvittige redninger mot Barcelona. Han er arvtakeren til Casillas på Spania i mine øyne og 90-modell. Etter min mening verdens største keepertalent(sorry Joe Hart). Forundrer meg om ikke en storklubb henter han innen en 2-3 år. Forventer nesten en dra-kamp mellom Arsenal og Man Utd her.

 

Sanchez er jo også klasse. Skaffer dere disse to skal dere søren meg bli vanskelig å slå. Sanchez på venstre og Nani på høyre høres farlig bra ut.

Lenke til kommentar

Tror de fleste som har lest her en stund vet hva jeg syntes om Sanchez. Finnes ikke en spiller (realistisk sett) her i verden jeg heller ville hatt.

 

Nani og Sanchez på hver sin kant. Det hadde vært noe det... *dømme seg bort i armene til Sanchez. mmmmmm*

 

 

 

 

Fergie ble sett på tribunene i Valencia med Eric Steele på Onsdag. Kan tyde på at De Gea er et United objekt.

Eventuelt to fluer i en smekk. Speiding før CL-kamper er vel ikke uvanlig. Grei mulighet for å få sjekket ut spillere samtidig.

Haha, har du spist av Sherlock Holmes cornflaksen til Limbeck eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Fergie ble sett på tribunene i Valencia med Eric Steele på Onsdag. Kan tyde på at De Gea er et United objekt.

Eventuelt to fluer i en smekk. Speiding før CL-kamper er vel ikke uvanlig. Grei mulighet for å få sjekket ut spillere samtidig.

Haha, har du spist av Sherlock Holmes cornflaksen til Limbeck eller?

:lol:

 

Ellers hadde Sanchez virkelig vært rått. Hatt lyst på han en stund ja!

Lenke til kommentar

Evra kan spille kampen mot Valencia, men deretter kan han godt sitte på benken en måned for min del. Er så jævlig lei at han og Evans driter seg ut gang på gang denne sesongen. Jeg har for øyeblikket mer tro på Smalling...

 

Rooney, kan få ferie en stund framover. Han spiller dårlig og ser ut til å være halvskadet. Jeg tar heller en Rooney som er 100% halve sesongen, enn 50% hele sesongen.

 

Kamper framover

On. 29-09-2010 Kl. 20:45 (B) Valencia Estadio Mestalla CL

Lø. 02-10-2010 Kl. 16:00 (B) Sunderland Stadium of Light PL

Lø. 16-10-2010 Kl. 16:00 (H) West Bromwich Old Trafford PL

On. 20-10-2010 Kl. 20:45 (H) Bursaspor Old Trafford CL

Sø. 24-10-2010 Kl. 14:30 (B) Stoke Britannia PL

On. 27-10-2010 Kl. 21:00 (H) Wolverhampton LC

Lø. 30-10-2010 Kl. 18:30 (H) Tottenham Old Trafford PL

 

Da mener jeg at disse spillerne kan hvile fram til Tottenham kampen. Det mangler jo ikke på dekning, og formen som Evra, Evans og Rooney er nå, så kan de lett erstattes av O'Shea (Brown på høyre), Smalling (eller enda bedre; Rio) og Macheda/Hernandez.

Lenke til kommentar

Hadde klikket helt om jeg hadde hørt den nyheten ved sesongstart, men akkurat nå er jeg faktisk glad for å høre det. Nå får han slappet av, fikset opp privatlivet og får komme skjerpet og konsentrert tilbake på banen om noen ukers tid. I mellomtiden får vi se Owen, som faktisk fortjener å spille foran Rooney atm. og også Chicharito/Kiko burde få spilletid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...