DJ_Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tinypic fungerer ikke mer. Men ja, cash mot cash. Forkast(/cash)telig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Så denne gangen håper jeg det lille laget City faktisk vil noe, gjør en jobb, for byen. Skal t.o.m juble for et mål av Tevez. Juble for Tevez er sterke ord. Vel jeg har gjort verre ting, ble sugd med når jeg var på Anfield under Liverpool-Everton, da klappet jeg når Liverpool scoret... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Et lite sekund leste seg "ble sugd når jeg var på Anfield ..." Desto større grunn til å klappe! 6 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Haha leste akkurat det samme. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg trodde faktisk at det var det, det stod før jeg leste innlegget ditt. String-Emil. Det var faktisk en historie jeg var villig til å tro på også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hadde jeg blitt sugd på Anfield hadde jeg faen meg også klappet om Liverpool scoret. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 "Eikrem must have been even more disappointed having made the bench only to be left kicking his heels as a substitution went unused, and he could perhaps have been forgiven for going through the motions a little back in the reserve setup tonight. Not a bit of it – his second half display was outstanding. Creative, cerebral, central to everything good the Reds did, the 20 year-old sent a compelling message to the coaching staff that he shouldn’t be overlooked again." http://manunitedyouth.wordpress.com/2010/09/23/reserves-united-4-bolton-0-magnificent-magnus-proves-a-point/? Ikke helt feil det her. Håper vi møter et nytt lag lengre ned i divisjonene i neste LC runde slik at Eikrem kanskje får vist seg frem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trekningen er i morgen, vi får se hva som skjer. Burde vel være plass for noen unggutter selv om vi møter PL-motstand i neste runde. Og så håper jeg at vi har avgjort CL-gruppa med 1-2 kamper igjen å spille, slik at vi også får prøvd noen talenter der. Var utrolig synd at han ikke fikk prøvd seg mot Scunthorpe. Hva er det Gibson kan som Eikrem ikke kan? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trekningen er i morgen, vi får se hva som skjer. Burde vel være plass for noen unggutter selv om vi møter PL-motstand i neste runde. Og så håper jeg at vi har avgjort CL-gruppa med 1-2 kamper igjen å spille, slik at vi også får prøvd noen talenter der. Var utrolig synd at han ikke fikk prøvd seg mot Scunthorpe. Hva er det Gibson kan som Eikrem ikke kan? Regner nesten med at det var fordi Gibson rett og slett er først i køen av de to. Gibson er en squad-player, Eikrem er en reservelagsspiller. Veldig stor forskjell, det er viktig å ha spillere som Gibson i kampform i tilfelle skader osv. Men Eikrem kunne godt fått noen minutter, helt klart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Carling Cup 4. runde: Manchester United - Wolverhampton Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Latterlig mål >< Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Bent! EDIT: Gleder meg til enda mer rant om Poulsen nå. Endret 25. september 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Dette kan bli en veldig bra lørdag. Tap for Chelski og kanskje poengtap for Liverpool mot Sunderland hjemme. Når vi knuser Bolton i morgen blir helgen komplett. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 La oss kjøpe Darren Bent i sommer. Herregud for en maskin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 La oss kjøpe Darren Bent i sommer. Herregud for en maskin. £15m + Welbeck (permanent) for Bent. Høres ut som en grei deal. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Grei dag å være United-supporter på. 6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Dette blir virkelig en god dag ja! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Grei dag å være United-supporter på. Det har du helt rett i mye rart som skjer i PL denne sesongen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Grei dag så langt ja, men er sikker på at både Arsenal og Liverpool snur dette. Samtidig taper vi poeng i morgen, prikken over i'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå