Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk sett han 14-15 minutt i går. Canal+ sendte kampen på nett (kjøpte den i håp om å se Eikrem eller Bebe).

 

Nå var ikke motstanderen den beste, men jeg tror vi får se mye artig av den gutten fremover. Han var veldig "rett på mål" i spillestilen. Hvor Valencia går mot kanten for å legge inn, går Bebe rett mot mål (mer eller mindre).

 

God balanse på gutten er det også - noe som er sjeldent for store og sterke spillere.

Lenke til kommentar

Hahahaaha, ved rundt 6 minutter lo jeg så siklet rant utover tastaturet. Var faktisk redd han kom til å skade seg etter de første minuttene så jeg ble bare kvalm, haha. Venta på full eksplosjon. Haha, når NGog bommer. Elsker at han er ganske sikker på seier i straffekonken, men snur hver gang Northampton går i ledelse igjen.

Lenke til kommentar

Chelsea mot City, her er det bare Al-Qaida jeg heier på. Spennende å se faktisk hvor gode Chelsea er i år. Om Essien klarer å hevde seg mot en midtbane som ikke bare gir seg. Nå skal jeg ikke påstå noe, men jeg vil gjøre det likevel. Mindre lag som møter Chelsea gir seg og tar det på alle fire bakfra i 8 av 10 tilfeller. Mot United er det som en cupfinale, de vet at de endelig kommer i headlines, de kjemper som ville dyr. Det gleder meg og frustrerer meg.

 

Så denne gangen håper jeg det lille laget City faktisk vil noe, gjør en jobb, for byen. Skal t.o.m juble for et mål av Tevez.

Lenke til kommentar

Så denne gangen håper jeg det lille laget City faktisk vil noe, gjør en jobb, for byen. Skal t.o.m juble for et mål av Tevez.

Juble for Tevez er sterke ord. Men det er klart, i valget mellom pest mot kolera får man tenkte rasjonelt. Chelsea møter motstand for første gang denne sesongen (sist i CS mot United hvor de ble høvla over) og trenger sårt et poengtap for å roe ned statslesere og andre som mener Chelsea er unbeatable denne sesongen. Tapte de ikke 2 av 3 ellerno i preseason og? Mot Ajax (?) f.eks. Usj. Som sagt Cash FC mot Cash City.

 

1280482430_making-it-rain.gif

 

http://www.gifbin.com/bin/072010/1280482430_making-it-rain.gif

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...