Old Game Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Elsker avataren Sting, den kler deg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=dm7jEA3frY4&feature=related Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1261852 Shit altså, jeg vet ikke om jeg mener det jeg sier nå men uansett, dette kan gjrøes i dag Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Lenge siden jeg har postet i denne tråden nå, men etter gårsdagens fantastiske kamp kan jeg vel ikke la være. Jeg har vært en av di største kritikerne for Berba, men fy faen jeg bør nesten skrive en tråd på lik linje med TC sin. 2-0... Eneste gangen jeg har felt en tåre over et mål i mitt liv er Solskjær sitt mål i CL i 99. Berba sin kunstscoring er andre gang. Mens Solskjær sitt var ekstrem glede, var dette en blanding av glede og forventning. Vi har alltid visst at Berba kan utrette slike mål, derfor var det helt sykt å se at det endelig stemmer. Idag har jeg på Berbatov drakt og tar den ikke av på en stund. Ellers, defensivt har vi et STORT problem og jeg funderer på om problemet heter Jonny Evans. Har lest litt på diverse United-forum og mange er bekymret over hvor lite han får til om dagen. Har han stagnert totalt? Endret 20. september 2010 av Corey Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ellers, defensivt har vi et STORT problem og jeg funderer på om problemet heter Jonny Evans. Det er dessverre så alt for lett å skjønne at Evans er problemet. En kompis av meg sa det veldig greit. Problemene begynte for alvor når N'Gog kom innpå. Enkelt forklart fordi da måtte Evans og passe på en mann. Straffen han lager på Torres er jo bare helt idiotisk. Han gjør jo akkurat det han IKKE skal gjøre istedet for alt annet. Fulham kampen er også et godt eksempel da han til og med klarer å spille en strålende Vidic dårlig. Han må sjerpe seg, åsså må han begynne å forstå at han gjør ting som er helt latterlig. Han viser fullstendig mangel på dette da han faktisk presterer å reise seg opp og benekte at det er straffespark. Han kunne likså greit tatt ballen og lagt den klart på 11meteren, for det er en av de klareste straffene siden jødeforfølgelsen startet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er vel også derfor Sir Alex har handlet inn Smalling, da han ser disse problemene. Men det beste hadde vært om rio klarte å bli skadefri og så komme seg opp på nivå med vidic igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som vet hvorfor Cleverley ikke spilte for Wigan på søndag? Står ikke oppført med skade såvidt jeg kan se. Var ikke på benken engang. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Evans den nye hakekyllingen? Jeg er med! Men for å være litt seriøs, Evans har vært under pari denne sesongen. Men igjen, han er tross alt en ung fyr, det må vi ikke glemme i helthetsvurderingen. Han er på banen hver uke, stikker hodet ut og tar ansvar. Det er mer enn hva vi kan si om flere på laget som er eldre og som har høyere anseelse i klubben. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Enig med Goldwing. Evans har kanskje vært svakere enn tidligere, men vi må forvente/tolerere at en såpass ung spiller har en svak periode, hvertfall mtp. hva han har vist for oss tidligere. Mannen har vært en av våre desidert viktigste spillere de siste sesongene. Med viktig så mener jeg ikke nødvendigvis best, men en pålitelig og relativt skadefri spiller som har gjort savnet av Rio så lite som mulig. Hvis starten av denne sesongen kun er et blaff så ser jeg ikke bort ifra at han kan bli i United i 10 år til. Evans og Smalling som Uniteds nye midtstopper-par om 2-3 sesonger, hadde vært vidunderelig. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Alle spillere har downperioder. Det har Vidic hatt, Ferdinand, Evra, ja til og med Giggs. Det beste eksempelet pr dags dato er vel Rooney. Evans er ung og kommer til å spille for oss i mange sesonger. Null stress in grilldress. Jeg har trua! GG! Have fun! Take care! And die young! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg syns spillet bakover generelt er sløvt med unntak av Vidic sitt. Det må omrokkeringer til, rett og slett for å få folk på tå hev. Brown på høyre, rio sentralt og omså true Evra med Fabio (selv om vi selvfølgelig ALDRI mener det). Det er en tilfredshet over United når vi leder, skremmende. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg syns spillet bakover generelt er sløvt med unntak av Vidic sitt. Det må omrokkeringer til, rett og slett for å få folk på tå hev. Brown på høyre, rio sentralt og omså true Evra med Fabio (selv om vi selvfølgelig ALDRI mener det). Det er en tilfredshet over United når vi leder, skremmende. Agreed! Brown på høyre og om Evra ikke går på bløffen med Fabio setter vi O'Shea der, just to put him in his place. Evra har vært veldig skuffende synes jeg. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Brown burde seriøst få kamptrening! Han i from er mye bedre en Rafael og O`Shea tilsammen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det var deilig å se Berbatov sette 3 fulltreffere. Det kan kanskje få alle kritikere til å stilne. En fantastisk fotballspiller som jeg håper vi kan ha i klubben en del sesonger til. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Berbs reveals unhappy fans helped save his United career "I was disappointed with myself that I could not please all the supporters," said Berbatov. "I've said before the people of Manchester United are the judges and that is the way it should be. It is their team. I am a guest. A privileged guest. "I'm just so happy, so confident. I feel like everything I imagine on the pitch will come true and that feels awesome. I have worked hard on my fitness. So hard. I'm not a weights guy. You can see that by my body, but I have been trying even to work on that. "I ran six miles every day during the off-season. I watched one World Cup match, went for a run. Then watched another and went for another run. This was my routine. "But the way I feel right now, I'm not tired. I feel alive. I have always said I am so lucky to play here. For these people, for this manager, for this club, with these players. I can't describe it." Berbatov became the first United player in 64 years to score a hat-trick against arch rivals Liverpool, the pick of the goals his second, a stunning overhead kick which is already being talked of as the goal of the season. But while Fergie and his team-mates were queuing up to eulogise Berbatov's breathtaking performance, the man himself revealed he found all the acclaim uncomfortable and said he had no intention of watching a re-run of his match-winning display. "No, I can't watch myself," said Berbatov. "Even when I came off and everyone was applauding, I felt so shy. I love it but I don't know how to react to it. I'm just going to go home, play with my family and maybe watch a movie. I can't wait for training." Fuck me hard Endret 21. september 2010 av niko. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 åååå, gullgutten... keep em coming Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Jada, jada, jada. Skal også Anderson blomstre? DTguardian Indirectly via #MUFC player - Anderson impressing everyone, Fergie down, with new enthusiasm/dedication in training - 'turned over new leaf' Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jada, jada, jada. Skal også Anderson blomstre? DTguardian Indirectly via #MUFC player - Anderson impressing everyone, Fergie down, with new enthusiasm/dedication in training - 'turned over new leaf' Det skjer den dagen Hargreaves netter tre på 2 minutter mot Chelsea, samt knekker beinet til Drogba på 3 steder neste minutt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fikk den linken postet av en venn på facebooken min i går. Som jeg skrev da (litt satt på spissen): Hmm, can't really see it. At the moment er faktisk Nani en bedre ving uansett og jeg ville ikke bytta han ut mot noen. Nani på venstre er ikke like effektiv da han driver inn i banen alt for mye. Utvikla seg til å bli en av ligaens beste med tanke på innlegg (ref. Fletchers utligning mot Everton) og assist (nest mest i år om jeg husker rett). Nani fra januar 2010 og hittil har vært world class i klubbsammenheng. Ronaldo er fantastisk, men han kjente sin besøkelsestid og jeg syns det er greit at det kapitelet er over. Allikevel, jeg ser absolutt hvorfor Ronaldo vil tilbake til Theatre Of Dreams Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Er det flere steder enn canal+ som sender kampen på nett? tenker på lovlige betal-løsninger, jeg er lei av dårlig piratstream fra kina... Bump! Hvordan er streamen fra UniBet? Endret 22. september 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå