Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Bebe-saken er et mysterium.

I agree with the comments from JP - I was at the game last night and the lad played well. He put in a solid performance and his crossing ability was fantastic, as well as being armed with pace and a decent, physical frame.

 

You should try to be a bit more objective next time...

 

- Tom, Altrincham, 17/9/2010 13:04

 

 

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1312739/Bebe-dire-Manchester-United-debut--7-4m-striker-makes-reserves-bow.html?#ixzz0zp3tcMXt

Uansett tviler jeg sterkt på at vi har betalt 70mill for han nå. Er nok snakk om en totalsum om han blir en suksess og spiller et visst antall kamper for oss. Men det er rimelig tydelig for meg at media har en agenda her.

 

Er rimelig sikker på at det var en "one-time-fee" mtp. at det var utkjøpsklausulen hans som ble aktivert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gøy at Sunderland utligna. Har en personlig konkurranse (internt med meg selv) med Jotun på FPL, så litt synd det var akkurat Bent men. Skal unne deg den Jotun ;)

 

Roer ned nervene og pulsen med wildlife-videoer fra BBC og Attenborough. Dette bør falle i smak for deg, Goldwing. Allikevel, som en artig pjokk skriver:

 

This both fascinates me and saddens me. The poor thing doesn't know it's imitating its own home being torn to shreds.

 

http://www.youtube.com/watch?v=VjE0Kdfos4Y

Lenke til kommentar

Gøy at Sunderland utligna. Har en personlig konkurranse (internt med meg selv) med Jotun på FPL, så litt synd det var akkurat Bent men. Skal unne deg den Jotun ;)

 

Takker fordet. Unner deg og alt godt i den konkurransen Niko. Som du ser i Fantasy tråden så har eg nå offisielt sluttet å ha deg som mobbeoffer. Skal heller finne meg en stakkar Liverpool supporter som ligger langt nede på listen og som har mange dårlige unnskyldninger for at han gjør det rææææv på Fantasy, istedet for å mobbe et sykt barn.

 

Har ikke hjerte til det. Forøvrig ikke du heller kanskje :p

Lenke til kommentar

Haha ;) Jeg tåler det. Jeg ser du begynner å bli skjelven og allerede etter Gameweek 5 har du begynt unnskylde deg med at du ikke tar det så seriøst lenger, fordi du veit smellen kommer. Det er ikke rettferdig at en mann som har Fletcher, Toure, Gardner, Macherano og Gibson på laget leder.

 

Nybegynnerflaksen ebber snart ut :)

 

Bare eg holder meg foran deg til over 6 runde så har eg oppnådd det eg skulle ;)

 

Unnskyldningen om useriøsiteten kom før første runde, så skjelven har eg vært hele tiden!

Det som er greit å vite om Fantasy er at midtbanespillerne har lett for å få poeng. De viktigste å putte inn på laget er spisser og forsvar. Det burde da du vite Niko....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Fordelen er at vi da at vi gjør unna endel kjipe drittkamper /B/ tidlig i sesongen, samledes som de ikke er så tøffe at vi ikke kan gjøre reint bord og spise innpå CFC. Både tror og håper at vi vinner alle disse kampene (ligaen i alle fall), mens at de blå går på mins ei mine eller to.

 

Tror Oktober blir en rød måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...