Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stålfornøyd, nok en gang møter vi et lag som nekter å spille mot United. Vi mangler enda litt gjennombrudd og bevegelse på topp, dette tror jeg kan løses ved og flytte Giggs ned på kant igjen og Ronaldo som ren kant. Dermed tvinge det andre laget til å gå ut bredere i forsvar. Da får vi flere innlegg, og større muligheter for skudd fra Scholes, Nani, Tevez++. I tillegg til at Tevez og Saha kan møte i rommet mellom back og stopper på kantene, da unngår vi at Backene våre må opp på hvert angrep og Ronaldo/Giggs må utfordre.

 

Gleder meg vilt til å møte lag som Liverpool og Arsenal som faktisk kommer fremover på banen.

Lenke til kommentar

En herlig seier. Det store spillet uteblir, men vi vinner kamper. Det er det aller viktigste. En nydelig heading av Vidic. For en kraft han får på ballen. Everton nektet å spille fremover og det var vanskelig å bryte dem ned.

 

Synest det var synd at Nani ble byttet ut igjen. Sånt er ikke morro og han fortjente ikke den. Håper også Silvestre er snart tilbake. Men den sog alvorlig ut.

 

Ronaldo får gult kort pga ryktet. Det der var ikke filming.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Nå har vi vunnet 3 kamper på rad, og scoret 1 mål hver gang. Håper snart at United kommer i scoringsform. Vil gjerne at de skal score flere mål fremover, for underholdende har det ikke vært i det siste.

Forrige sesong scorte United 12 mål etter 6 kamper spilt, denne sesongen hittil= 4 mål! Vi kan bedre en dette!

 

Come on United!

Lenke til kommentar
Woho manu banker Everton 1- 0:D  VIIDIC!<3<3:P søt han er xD  litt rart å bruke så mye penger på spiss overgang også er det stoppern'e våre som sørger for måla da=/

9501586[/snapback]

 

I denne tråden så heter det United eller Manchester United og ikke noe annet...

 

 

 

Er faktisk nesten moro å ligge likt med chelsea etter den starten United har hatt i PL i år :!:

 

Edit:

 

Fjeset på Mourinho. Priceless.

 

For en gangs skyld så har han jo noe å sutre over, men jeg lo vel mer en jeg kanskje burde :)

 

Dommeren sa sikkert at han skulle ta seg en bolle, kunne neste se sånn ut etterhvert...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Det var godt å tre på seg United-drakta på vors / fest ikveld, bar den med verdighet, herlig kveld. For en gangs skyld en fest med ordentlig musikk :)

 

Synd med Sly, den vridningen så jævlig ut :( Har vært i overkant kritisk til Sly før, men trekker det tilbake, han er lojal som få, og vært i klubben lenge, han er ganske god også :) Hvertfall da han var i tospann med Rio, da var han pure class.

 

Forjævlig å høre om Colin McRae på vorset ikveld btw, fy faen.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Har ikke sett noe enda, men det så ikke bra ut når kneet ga etter for å si det sånn... :nei:

9503847[/snapback]

 

Var nok korsbåndet eller leddbåndet som røk. Om ikke begge deler. Silvestre spiller kanskje ikke mer for United denne sesongen. Kanskje i slutten, men tror det tar lang tid før han er tilbake.

 

Forjævlig å høre om Colin McRae på vorset ikveld btw, fy faen.

:cry: Helt forjævlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...