Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mange ukene siden han snakket om å legge opp tidlig og at han skulle avslutte karrieren i Bocca, mao et hint til at levetiden i City kunne bli kort.

Dette har han jo pratet om siden han kom til United mener jeg å huske. Bare en av grunnene til at jeg ikke ønsket at SAF skulle splashe penger på han.

Lenke til kommentar

Queiroz er hjertelig velkommen tilbake, en person jeg har hatt sansen for lenge. Håper jeg ser han tilbake i United overdel om et par mnd eller uker :)

Jeg mente ikke å gi deg "positivt omdømme", det var en trykkfeil. Ikke bli fornærmet.

Over til poenget. Han er er selvsagt velkommen tilbake, men da må han kjenne sin rolle. Mannen har nå bevist, som manager for Real Madrid og som trener for Portugal, at han (kanskje) ikke duger for å sitte ved spakene. Jeg ser for meg at hvis han kommer tilbake, så forventer han å ta over for Ferguson, det vil jeg ikke ha noe av. Men bevares, mannen gjorde en kjempejobb som assistent, og har mye av æren for vår suksess i CL, samt kjøp av Nani og Anderson, selvom sistnevnte suger geiteballe.

Edit @ Goldwing

Enig, Anderson har denne sesongen på å overbevise, gjør han ikke det kan han dra. Neste stopp blir forhåpentligvis Melløs, jeg river i en pølse i vaffel som "sign-on fee".

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...