Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førstemann til mølla om noen vil ha vervepremie. Navn og medlemsnr. i supporterklubben på PM.

Og hva man vil ha selvfølgelig:

Vervepremie: Old Trafford-flagg

Vervepremie: Gym-bag

Vervepremie: Skjerf

Vervepremie: Lue

Gym-bag på vei i posten til Speedfrog. Da blir han klassens kuleste i gymtimen.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Angående Giggs som etterfølger av Fergie. Why not?! Et stikkord er Pep Guardiola, han kom fra Barcelonas B-lag som trener, og ledet Barca til serie, cup og championsleague gull!! Da bør det være mulig å hete Ryan Giggs å gjøre det samme i England :)

Et annet stikkord er Shearer. Bare for å si at det er andre eksempel også. Jeg tror vi gjør best i å ta in en manager med rutine.

Angående Rooney så har jeg ikke lest så mye enda, men hvis det er sant så er ikke det så bra. Dog det er mest en privatsak for han og dama.

overaskende er det heller ikke. Når unge folk får så masse penger så kan sånt skje

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Usain Bolt: - Klart jeg kan bli fotballproff

"Hvis Alex Ferguson hadde sett meg i en av veldedighetskampene jeg har deltatt i, ville han nok ha tenkt at jeg kan erstatte Ryan Giggs"

HAHA, lykke til.

Lenke til kommentar

Mekket kamptråd til Everton matchen nå før jobb. - For en arbeidshest! Latias who?!? :p

Litt premature når vi har Liverpool kamptråden å krangle i, men greit å få den opp i tilfelle noen skulle få spreng lyst til å sette opp en 11'er eller rante over terminlista. Endelig er vi igang med ei uke hvor PL-gulerot'a lurer i helga i alle fall, selv om kampen er en jeg oppriktig gruer meg til. Hadde vært så evig deilig med en enkel match nå rett før vi møter LFC, men dengang ei. På den andre siden er det litt behagelig å bli kvitt de kjipeste bortekampene så tidlig som mulig også. Vinner vi er jeg i syvende himmel!

Landskamp på tirsdag, PL i helga, Rangers i midtuka og så braker det løs. Nå går tiden fort mot hour zero, deep impact, world of wars, clash of the titans osv osv! Under to uker til nå...

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...