Jotun Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er Bebe venstre eller høgrefota? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nydelig Scholes video. Helt fantastisk mann. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Førstemann til mølla om noen vil ha vervepremie. Navn og medlemsnr. i supporterklubben på PM. Og hva man vil ha selvfølgelig: Vervepremie: Old Trafford-flagg Vervepremie: Gym-bag Vervepremie: Skjerf Vervepremie: Lue Gym-bag på vei i posten til Speedfrog. Da blir han klassens kuleste i gymtimen. Endret 5. september 2010 av Points Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Angående Giggs som etterfølger av Fergie. Why not?! Et stikkord er Pep Guardiola, han kom fra Barcelonas B-lag som trener, og ledet Barca til serie, cup og championsleague gull!! Da bør det være mulig å hete Ryan Giggs å gjøre det samme i England Et annet stikkord er Shearer. Bare for å si at det er andre eksempel også. Jeg tror vi gjør best i å ta in en manager med rutine. Angående Rooney så har jeg ikke lest så mye enda, men hvis det er sant så er ikke det så bra. Dog det er mest en privatsak for han og dama. overaskende er det heller ikke. Når unge folk får så masse penger så kan sånt skje Endret 5. september 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Usain Bolt: - Klart jeg kan bli fotballproff "Hvis Alex Ferguson hadde sett meg i en av veldedighetskampene jeg har deltatt i, ville han nok ha tenkt at jeg kan erstatte Ryan Giggs" HAHA, lykke til. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gym-bag på vei i posten til Speedfrog. Da blir han klassens kuleste i gymtimen. yeah! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Mekket kamptråd til Everton matchen nå før jobb. - For en arbeidshest! Latias who?!? Litt premature når vi har Liverpool kamptråden å krangle i, men greit å få den opp i tilfelle noen skulle få spreng lyst til å sette opp en 11'er eller rante over terminlista. Endelig er vi igang med ei uke hvor PL-gulerot'a lurer i helga i alle fall, selv om kampen er en jeg oppriktig gruer meg til. Hadde vært så evig deilig med en enkel match nå rett før vi møter LFC, men dengang ei. På den andre siden er det litt behagelig å bli kvitt de kjipeste bortekampene så tidlig som mulig også. Vinner vi er jeg i syvende himmel! Landskamp på tirsdag, PL i helga, Rangers i midtuka og så braker det løs. Nå går tiden fort mot hour zero, deep impact, world of wars, clash of the titans osv osv! Under to uker til nå... Endret 6. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Morgenstund har gull i munn, eller hva Goldwing? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nja... SKeptisk! Min morgenånde inneholder hvertfall ikke mye gull. Men ingenting som ikke litt (les: flere kopper) kaffi kan ordne! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 UEFA glemte å føre opp 20-åringen på lista .... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vedder på at media ikke tar det opp og fortsatt later som om Bebe ikke er i troppen. Mye bedre å skrive dritt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) AHAHAHAHAHA!!! Kriseoppslaget til nettavisen og co falt i dass! Når eg leste det tenkte eg som så at gutten er ung og ny i klubben, hvorfor i alle dager skulle han være med i troppen? Bare fordi han er dyr? Endret 6. september 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=10036283 Flotte greier Nani Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Bare tull alt sammen.... Endret 7. september 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) 30 juni 2012..... Sry, my bad.. Var litt tidlig på morgenen Synes det var litt snålt også, at vi ikke hadde hørt mer om det. Endret 7. september 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Paddy Crerand: Paul, every fan wants to ask you this: who taught you how to tackle?! You must be the worst tackler God’s ever produced! Does the boss not mention it? Paul Scholes: [Laughs] Before every game he says “watch your tackles”. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fantastisk! Paddy legger heldigvis ingenting i mellom som vanlig. Prinsen hadde jo ei flott takling mot WH saman med Giggsy, så tilogmed Scholes treffer innimellom. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Prinsen hadde jo ei flott takling mot WH saman med Giggsy Steike. Den der har eg sett om og om igjen i etterkant. Det Giggs og Nani gjør de følgende sekundene er rein magi! Hadde fortjent mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå