Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

ja det er utvilsomt spikret, gutten har vært ute på tokt igjen. En gang scouser, alltid scouser. Man har da egentlig bare gått å ventet på hvordan skandale som skulle komme, at det var Rooney burde man vel egentlig sett komme med tanke på fortiden.

 

Likevel, han lot seg ikke affisere igår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da spørs det da. Terry fikk jo jævlig gjenomgå i fjor(bl.a samtlige på dette forumet).Peter Crouch var vist på ferten ikke så lenge siden.

 

Personlig kan jeg ikke bry meg mindre om fotballspillernes utroskap.

Han knulla dama til sin beste venn, atpåtill en lagkompis...

 

Kunne ikke brydd meg mindre jeg heller, men konsekvensen kan fort være at påvirker spillet hans, noe jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar

Vi kan begynne med Bebe: TKK har definitivt peiling på det han driver med. Det var vel han som "hentet" Berbatov til Leverkusen. Som sportssjef i FFK ble det kortvarig grunnet uenigheter med Anders Grönhagen og klubben støttet svensken. Han rakk imidlertid og hente Celso Borges i løpet av sin korte FFK-visitt.

 

Når det gjelder Rooney så er jeg skuffet, men jeg er knapt overrasket. Jeg vil tro prostituerte er meget utbredt blant fotballspillere.

Lenke til kommentar

Godt eksempel Sameboe og jeg tror Giggs har enda bedre forutsettinger enn hva Pep hadde mht status i klubb osv. Se også på Sunny (som ingen trodde hadde en "manager" i seg) og hans resultater med reservene. Dessuten liker jeg tanken på at Giggs er angriper, noe som helt sikkert ville smittet over på evt laguttak, kjøp osv. I det store og hele mener jeg manageryrket i stor grad handler om å vinne folkets respekt, ergo vil spillerne tro på det du sier. Taktikk og den slags er underordnet, det er finnes det mange bevis på. Jeg tror at Giggs ikke bare ville beholdt vinnerkulturen i garderoben, men han ville også videreført arven med fokus på ungdomsarbeidet (som produkt av det selv) og han er udiskutabelt flink med de unge. Jeg ser for meg at vingekroken til Ryan er svært trygg og god. Han er dessuten dyktig med pressen, er en inspirerende karakter og er elsket av fansen. Altså, hvorfor er erfaring som manager så viktig? IKke bare svar på denne, tenk først. Han vet hva Fergie ville gjort samtidig som han har en personlighet og vesen som gjør kapabel til å takle de hindringer som måtte komme. Halo, det er Ryan Giggs vi snakker om her. Det er en grunn til at Fergie konsulterer med waliseren om andre spillere osv. Dessuten er han ung (kan være manager i lang tid) og svært lojal.

 

Giggsy er min kandidat.

 

Også prostituerte da...hvor lavt kan man synke?

Stikkord: Flatfylla, sydentur, tenåra, 9/10 på skalaen, billig = Skyldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hovedforskjellen på Giggs og pep er i tilfelle at Giggs (slik jeg har forstått det er prat om) vil gå rett fra spiller til manager. Problemet da kan være at han har vært lagkompis med brorparten av spillerne han vil være manager over, ser for meg at det kan være en fordel at det går et eller to år før han i tilfelle tar over som manager slik at han slipper å måtte plutselig gå fra å være "kompis" til leder og sjef.

 

Er en trøtt faen nå, men håper det ga nogenlunde mening.

Lenke til kommentar

Altså, hvorfor er erfaring som manager så viktig? IKke bare svar på denne, tenk først. Han vet hva Fergie ville gjort samtidig som han har en personlighet og vesen som gjør kapabel til å takle de hindringer som måtte komme.

 

Giggs som manager er selvsagt en interessant tanke, men jeg ønsker å kommentere litt på akkurat denne.

Ønsker vi en manager som spør seg selv "hva ville Ferguson gjort"? Kanskje jeg misforstår litt hva du mener, men jeg føler vi trenger en manager som kun ser fremover, ikke bakover, og som kanskje ikke prøver å kopiere Fergusons stil/metoder.

Lenke til kommentar

Giggs har alltid og vil alltid være min favorittspiller. Så ingenting hadde gledet meg mer enn at han fortsatte som Sir Alex etterfølger. Likevel er jeg som alle andre skeptisk til at spillere går rett inn en så stor rolle. Dog har han et etablert treningsapperat rundt seg som nok vil være til enorm hjelp. Det er uansett noe jeg er skeptisk til, selv om tanken gjør meg bløt i øyegropa.

 

http://www.youtube.com/watch?v=tgEA95Ut2z8&feature=related

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...