Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe pølsevev. Han spilte spiss på et lag som ikke hang sammen for fem øre. Jeg kan gå med på at han var statisk i store perioder, men herregud, hva forventer fyren? At han skal være supermann i sin første match?

 

Litt mer scholes skryt. Artikkelen finnes på u.no

Etter å ha kommet til Barcelona har Piqué vunnet rubbel og bit med den katalanske klubben, og var også av de sentrale spillerne da Spania vant VM i sommer. Hans lagkamerat både for klubb og landslag, Xavi Hernández, er ifølge Pique den eneste spilleren som kan sammenliknes med Paul Scholes.

- De er to av de beste spillerne jeg har sett. Med ballen er de fantastiske, sier Piqué.

 

- Jeg husker jeg snakket med Xavi, og han sa at han mente Paul Scholes var en av de beste spillerne han noensinne hadde sett.

 

- Jeg tror de to liker hverandre fordi de liker den samme type fotballen og den fotballen er nydelig, avslutter den hjemvendte sønn Gerard Piqué.

...

Over til noe helt annet. Hva syntes dere om at Giggs tar over for Fergie når den tid kommer? Det er en tanke jeg har lekt masse med den siste tiden. Hva mangler han for å bli en like suksessfull manager som SAF egentlig? Temperamentet er vel den største forskjellen på de to, men jeg er usikker på hvor betydningsfull den egenskapen er i fasen Man Untied nå befinner seg i. Selvsagt umulig å gjenskape det samme som Fergie og ingen vil forvente det heller, men jeg tror Ryan har den samme gløden og vinnervesenet som skotten. Ja-takk til Ryan, nei til Mourinho.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Har vært i klubben i over tyve år, har tatt trenerkursene, konsulterer ofte med Fergie, vil lede United en eller annen gang.

 

Hvorfor må han egentlig ha trenererfaring fra en annen klubb først? Om Fergie er hans mentor ser jeg rett å slett ingen hindringer ved å hive han rett i rollen som manager.

Lenke til kommentar

Giggs har levd med press og store kamper hele sitt liv. Han med trenererfaring ville vært optimalt med tanke på å fortsette arbeidet til Sir Alex. Jeg er likevel skeptisk til at han går rett fra reservebenken til trenerbenken.

 

Uansett så tror jeg det er Josè som blir etterfølger.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Håper ikke Josè kommer til United. Det er greit nok å ike spille samba fotball hver eneste kamp, men å spille destruktiv drittfotball vil jeg ikke ha noenting av i United. Det er viktig å vinne, og man kan spille kjipt og defensivt, men Josè har tatt det til et helt nytt nivå.

 

Ja takk til Giggs og Solskjær som manager/assistenmanager eller delt managerstilling, Nei takk til Josè.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe om denne Tor-Kristian Karlsen før, men jeg venter med å legge for mye vekt på hva som blir sagt før jeg har sett han i ordentlig akjson. Taktisk forståelse og kondisjon er jo noe en kan jobbe med.

 

Tor-Kristian Karlsen har mange år bak seg som talentspeider i tysk Bundesliga. Var også sportsdirektør for FFK før han måtte trekke seg (Saken var omstridt..) Fyren har peil på the beautiful game.

Lenke til kommentar

Nå vet vi i alle fall hvorfor Rooney ikke var med til London for et par uker siden. Wayne i utroskandale med hore, jadda, akkurat det vi trengte å få slengt i fleisen uka før vi trer inn i en meget tøff del av terminlista, ironisk nok (for Rooney) mot hhv Everton og Liverpool. Deres supportere kommer til å kose seg gløg og det spørs om psyken til Wayne er klar for en slik reprimande fra det engelske folk... igjen. Roo sækker alltid mot Everton uansett, så jeg håper han blir igjen hjemme førstkommende Lørdag tbh. Personlig gir jeg blanke faen i Colleen og hva han har gjør på fritiden, men jeg gir ikke faen når det påvirker spillet hans. Dette kan fort være årsaken til hans svake VM også for øvrig.

 

Greit å få den verste dritten unna som A. Cole mfl gjorde. Livet går videre og om noen måneder er saken feid under teppet, men spørsmålet er hvordan Wayne takler fotballen i mellomtiden og ødelegger dette sesongen vår? Spørs.

 

Så evig retarded. Typisk lavpanna scouser oppførsel.

 

Sjekk ut RC. Saken er ikke bekreftet fra offentlig hold, men den er nok ganske sikkert reel.

Lenke til kommentar

Hvor naive? Greit å ta ting med en klype salt, for all del, men denne er jo bankers. Rooney saksøker The Sun i disse dager for en "bagatell" og jeg kan garantere at værvarsompraksisen til ethvert media (selv de useriøse) har slike personlige avsløringer som høyeste kildeprioritering. Colleen var gravid (de har nå et ungt barn sammen) og den engelske befolkning hadde totalslaktet avisen om dette var oppspinn. Aldri i verden om avisene hadde turt å offentliggjøre denne saken om de ikke hadde hatt beviser for sine påstander. Det er vel dessuten tredje gangen Rooney har blitt assosiert i Mirror med prostituerte nå, så noe sjokk er det ikke.

 

James Saville (Sunday Mirror)

sad to say that the Sunday Mirror is reporting this as fact and Wayne has broke the news to Coleen tonight
Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, da spørs det da. Terry fikk jo jævlig gjenomgå i fjor(bl.a samtlige på dette forumet).Peter Crouch var vist på ferten ikke så lenge siden.

 

Personlig kan jeg ikke bry meg mindre om fotballspillernes utroskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...