Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele troppen:

 

Official Premier League squad announced.

 

Homegrown:

Gibson, Giggs, Brown, Evans, Rio, Scholes, Neville, O'Shea, Carrick, Owen & Rooney.

 

Other:

Amos, Fletcher, Kuszczak, Van der Sar, Hargreaves, Nani, Anderson, Park, Evra, Valencia, Berbatov, Chicharito & Vidic.

 

Plus under 21s

Fabio, Rafael, De Laet, Obertan, Bebe, Smalling & Macheda

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Komplett liste:

 

Premier League squad:

Van der Sar, Kuszczak;

Neville*, Evra, J.Evans*, Ferdinand*, W.Brown*, Vidic, O'Shea*, De Laet*;

Nani, Anderson, Giggs*, Park, Carrick*, Scholes*, Fletcher*, Valencia, Gibson*, Hargreaves;

Berbatov, Rooney*, Hernandez, Owen*.

 

U21s: Ajose, Amos, Bebe, Blackett, Brady, R.Brown, Chester, Cleverley, Cofie, Cole, Coll, Devlin, Drinkwater, Dudgeon, Eikrem, Ekangamene, C.Evans, Fabio, Fornasier, Fryers, Gill, Hendrie, Hussain, Jacob, James, Johnstone, Keane, King, Lawrence, Lingard, Macheda, Massacci, McCullough, McGinty, Morrison, Norwood, Obertan, Petrucci, Pogba, Rafael, Smalling, Stewart, Thorpe, Tunnicliffe, Vermijl, Welbeck, Wootton.

 

*Indicates player is home-grown.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste på d.no som så Bebe i aksjon i går?

 

Meget lovende! Han er ingen "freak" som vi har fått høre mht fysikken. Han er ronaldo-bygd (noe breiere i ramma) og har en god teknikk, samt en voldsom fart. Portugal U21 var jævlig dårlig så han fikk lite ball, men han så veldig positiv ut i trange situasjoner (press) og på kontringer bl.a. Flisa det engelske forsvaret ved et par anledninger også, spesielt en gang hvor han sprintet 60m med kula og fintet Mancienne opp i pølsebua, før avslutningen fra skrått hold ble tatt hånd om av keeper, gav pro på lovende takter. Og til de som lurer på hvorfor han ikke har spilt reservekamper, så kan jeg bekrefte at kommentarene fra carrington stemmer. At han trener med fitness stabben er nok hevet over enhver til, han hadde krampe etter drøye timen. Han mangler mye på kondisjonen enda, så det er nok hvorfor han ikke har spilt.

 

Bare å glede seg, jeg tror Fergie kanskje har truffet med denne. Et par uker med psykisk trening såvell som hyppig fitness arbeid og vi har en uslipt diamant.

 

edit: skriver som ei gående lefse så tidlig på mårran!

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Link? Hvem i alle dager er det for en fyr? Helt utrolig at han klarer å få såpass ut av matchen, for Bebe var veldig lite involvert. England styrte alt som var av spill, Portugal hadde knapt en sjanse. Den de hadde var det Bebe som skapte selv etter raidet jeg nevner ovenfor.

 

Jeg for min del må se en kamp til for å bedømme farta ordentlig, men han var virkelig overraskende kjapp. Jeg reserverer meg litt og vil ikke gi noen sammenligninger enda, men vi kan sette fart opp som en styrke og spisskompetanse, såpass kan jeg stå for.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Det er en artikkel om det på RoM her.

 

He gave an “underwhelming first impression” in this half, looking “static” with “very poor off the ball movement and has a heavy touch” and “makes little use of decent physique.” However, it had to be noted that Portugal were poor and Bebe got very little service.

 

There was a “very eye catching run where he picked up ball 30m out wide right, outpaced opponent, dummied another, which followed with an effort straight at goalkeeper with left foot.” In this half he showed “excellent pace, body strength and coordination in flashes”. Apparently his “raw talent is unquestionable but he has a poor tactical understanding.”

 

Bebe might be most useful to us “as an impact sub”. He can “undoubtedly cause some damage when his legs are fresh and the game opens up.”

 

Har ikke hørt noe om denne Tor-Kristian Karlsen før, men jeg venter med å legge for mye vekt på hva som blir sagt før jeg har sett han i ordentlig akjson. Taktisk forståelse og kondisjon er jo noe en kan jobbe med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...