Geir M Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Mame Biram Diouf med scoring mot Arsenal. Sånt kan man like. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Vi har ihvertfall vist en stor styrke i disse tre kampene. Vi har 6 forskjellige målscårere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Vi har ihvertfall vist en stor styrke i disse tre kampene. Vi har 6 forskjellige målscårere. Fint poeng Limbeck. At Roon, Nani og Berba goala idag var fakrisk veldig viktif. 3 spillere som trenger det. Bare 2 uker til LFC nå! 1 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Herlig at Berbatov virker å komme i form Kan bli meget viktig i år Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 2 mål på 3 kamper av Berbatov. Jælikære! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dette såg man tydelig under kampen i går! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Btw. Er det bare jeg som ligger med våte drømmer om at Rio kommer tilbake for fullt sammen med Vidic i midtforsvaret. Jeg blir kåt bare av tanken. Jeg vet det godt kun kan forbli en drøm, det likevel mitt kanskje største ønske foran denne sesongen med unntak av trofèer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Vidic alene gir meg våte drømmer.. Rio har hodet mitt avskrevet. Vet det er slemt gjort. Men føler at skadefrekvensen hans siden han kom til oss gjør at vi burde forsøke å bygge opp noe nytt... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg tror også det er på tide å få Evans fast inn på laget. Han kommer til å vokse på det Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Når det er sagt er det imponerende at Rio har kommet så raskt tilbake fra skaden sin. Jeg er skeptisk til om han kan komme tilbake for fullt, men håper av hele mitt hjerte. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har planer om å friske opp om historiekunnskapene om United, i den forbindelse lurer jeg på hvilke bøker dere vil anbefale. Helst på norsk, men engelsk går greit det og. Slo meg her en dagen at jeg ikke har lest ei skikkelig bok om United siden ungdomsskolen, det er leeeenge siden! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det står en god del på United.no, men av bøker har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Manchester United - den offisielle historien er bra. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Takker får se om jeg ikke får rotet meg til å bestille den i morra. Orker ikke registrere meg akkurat nuh Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Av filmer kan jeg anbefale Man Utd Official History 1878-2002. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Vi er tyve dager unna matchen mot Liverpool guttaboys. Noen som har lyst til å legge sjela i en sikkelig kamptråd? Sist var det undertegnede som tok insj, så jeg er off the hook og kan mase med god samvittighet. Denne kan ikke komme ei uke før, her trenger vi uker å bygge opp stemning og hat. Vi har riktignok en tøff kamp mot Everton mm innen den tid, men skader ikke å være tidlig ute, selv om fokuset (derav aktiviteten) ikke helt er "der" enda. September blir konge! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvis jeg skal spille fotball, vil jeg signere for mitt favorittlag, Manchester United. VDS Valencia - Vidic - Rio - Evra Nani - Scholes - Fletcher - Bolt Rooney - Hernandez Hurtig lag. Tenk en eventuell duell med Bolt vs Insua f.eks, hahaha. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det som er litt kjipt med Bolt er jo at han er så sliten etter 100 meter. Pipler jo av fyren og han er jo anpusten i mange minutter etterpå.... Pluss at hvis innlegget kommer så er jo alle united spillerne på vei fram, ikke inni feltet Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Pluss at hvis innlegget kommer så er jo alle united spillerne på vei fram, ikke inni feltet trenger ikke ta innlegg når han bare kan løpe rundt backen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå