Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det går så fint så. Har aldri brydd meg om dine meninger.

Sånn ellers, når begynner alvoret for klubbene som er gode nok for CL? Trekningen i midten av september?

Hahahaha kanskje jeg er dum nå men jeg lo som faen akkurat der.

Sjekk hva Zidane mener om Scholes:

http://united.no/united/nyheter/nyheter/i_en_klasse_for_seg

Love, love, love.

Dude... Noen som har sjekket lagoppstillinga til reservene i kveld eller? :blink:

Ben Amos, Gary Neville, Rafael, Chris Smalling, Wes Brown, Michael Carrick, Darron Gibson, Anderson, Magnus Eikrem (kaptein), Tom Cleverley, Federico Macheda.

Carrick spiller... WTF?

Ando tilbake! :grin:

Shiiit! Nice, haha! Noen som vet hvordan Anderson gjorde det? Og var Eikrem seriøst kaptein? Jævlig kult! Eikrem er jævlig snill, fikk en del Utd-ting av ham. :)

Meget seriøst. :)

En som startet i første her er god kompis med han.

Haha nice! Jeg leste ikke denne siden en gang før jeg svarte! Han er kul, var på sykehuset med pappa og han var pasienten til pappa osv så neste gang han kom etter at han hadde fått vite jeg var en "stor" utd-supporter så kom han med Utd treningsdrakt, en utd-bag, genser, osv. :)

Lenke til kommentar

Jeg er endelig Online igjen. Har dere savnet meg eller opphøyer jeg meg selv igjen?

Pjiuu, jeg trodde det var veileder/mod stillingen som hadde tatt knekken på deg etter ei uke. Det jo som en jævla sykdom på brukere å få slike verv. Har følt meg som dritt for å ha anbefalt deg å søke, da jeg først nå innser at jeg er i faresonen for å miste min kjære annakin.

The old days

funny_love_birds.jpg

Nowadays

no_longer_love_birds.jpg

For å oppsummere litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er endelig Online igjen. Har dere savnet meg eller opphøyer jeg meg selv igjen?

Pjiuu, jeg trodde det var veileder/mod stillingen som hadde tatt knekken på deg etter ei uke. Det jo som en jævla sykdom på brukere å få slike verv. Har følt meg som dritt for å ha anbefalt deg å søke, da jeg først nå innser at jeg er i faresonen for å miste min kjære annakin.

The old days

Ta det med ro Leia, jeg vil aldri gå inn i lysets rekker fullt og helt. Alle vet jo at mafian har sine tråder festet i alle deler av samfunnet.

Anyways, det er digg med nett igjen. Real har kjøpt Özil, Masche er dratt, ja det har skjedd mye jeg ikke har fått med meg i tiden jeg bare bare kaller den mørke tiden(den uten internet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...