Raste Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Woah... godt jeg skal ut og studere (intensivt..) medisin i 6 år snart. Satser på at unge Raste og oldie Limbeck leder der om et par måneder. Unge Raste? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Sikkert i østeuropa som alle andre medisinstudenter. Jeg tipper Polen eller evt Ungarn. Tc blir altså forumets House, bare med pågangsmot og humør. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Sikkert i østeuropa som alle andre medisinstudenter. Jeg tipper Polen eller evt Ungarn. Tc blir altså forumets House, bare med pågangsmot og humør. Forumets Kutner minus de skjulte suicidale tendensene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tipper Tc skal bo hjemme hos papen og studere på universitetet i Bergen, for da kan han gå på stadion og grine og samtidig gå på favorittpuben hans i byen og juble for United 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvem postet i dette emnet Hvor finner du de der? Var så mye greiere da de lå på hovedsiden der ved siden av trådene. du bruker først denne standard linken: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&do=who&t= så skriver du inn nummeret på tråden bak det bakerste "=" tegnet. du finner tråd nummeret slik: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Han skal studere i Polen.. Viste meg noen bilder fra leiligheten i går. Sattan så jævlig fin den var. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Vidic signerte ny kontrakt var det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ble skikkelig skuffet, ventet signering nå og så kom det bare det med Vidic noe som vi alle visste på forhånd ville skje en eller annen gang. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ble skikkelig skuffet, ventet signering nå og så kom det bare det med Vidic noe som vi alle visste på forhånd ville skje en eller annen gang. Så skuffet at du bare måtte skrike ut om det med utropstegn og smiley på Facebook? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tross alt en av mine favorittspillere på United, så litt glede må jeg tross alt jeg. Syns du ikke? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 fikk du til det "hvem har posted i emnet" ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 DJ er litt treg så kan lønne seg å sende den oppskriften til han på PM sånn at han finner den igjen når han trenger den senere. Fyren er helt ubrukelig på datta.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ble skikkelig skuffet, ventet signering nå og så kom det bare det med Vidic noe som vi alle visste på forhånd ville skje en eller annen gang. Så skuffet at du bare måtte skrike ut om det med utropstegn og smiley på Facebook? HAHAHAHAHAHA:D Og unge RAste høres bare riktig ut daa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 DJ er litt treg så kan lønne seg å sende den oppskriften til han på PM sånn at han finner den igjen når han trenger den senere. Fyren er helt ubrukelig på datta.... Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Leste litt i førstepost idag da jeg kom over noen facts. Sikkert gammel.. Viktige datoer: 6.februar 1958 - München-ulykken 29.mai 1968 - Første Europacupseier, 4-1 mot Benfica 6.november 1986 - Alex Ferguson tar over som manager 12.september 2009 - Andersons første mål for United Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 kamptråd oppe å går takk til niko Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Rooney er forøvrig ute med et eller annet magevirus i morgen, i følge et par kilder. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Rooney er forøvrig ute med et eller annet magevirus i morgen, i følge et par kilder. Du skriver dette og ingen kommenterer på det? Holder på å klikke, SERIØST? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er visst tatt litt opp i kamptråden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg hater Craven Cottage, kan ikke Fulham bare rykke ned så vi slipper den jævla drittbanen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå