Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Likte den første JR, fikk keano feelinga, så da rappet jeg like godt til meg nettopp den. Takker wub.gif

Le professor: Jeg vet, det er ikke allverden å plukke i fra. Takk for forsøket dog, fine avatarer. Passer ikke helt til mitt nye og mer ålrighte image, men må man så må man.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når er neste reservelagskamp egentlig? Vil tro (og håper) Bebe får sjansen i den, slik at han så fort som mulig blir akklimatisert og klar til å bidra for førstelaget. Håper virkelig ikke at dette er en ny Tosic.

Marnick Vermijl goal'a to i debuten i en 3-0 seier på Søndag. Cleverly kom seg også på listen over målscorere for øvrig.

Lenke til kommentar

Ny "Manucho" mener du?

Det blir feil? For det første var Manucho betraktelig eldre. og langt ifra noe talent igrunn. Han spilte også spiss, og kom for småpenger igrunn, og vi tapte null kroner på han.

Tosic er mer rett fordi de spiller samme posisjon, begge er talenter, og kommer for en ganske høy sum.

Lenke til kommentar

Når er neste reservelagskamp egentlig? Vil tro (og håper) Bebe får sjansen i den, slik at han så fort som mulig blir akklimatisert og klar til å bidra for førstelaget. Håper virkelig ikke at dette er en ny Tosic.

Bidra for førstelaget? Her snakker vi om en guttunge som akkurat har fyllt 20år. Det høyeste nivået han har spilt på tidligere er Portugisisk 3 (!) nivå.

Hvor mye ser du for deg at han bidrar for førstelaget i inneværende sesong?

Personlig tror jeg på max 4-5 innhopp og en kamp fra start, de fleste av disse i League Cup og FA cup vs Championship motstand eller lettere. Tror videre dere skal være fornøyde om Bebe spiller seg inn på Solskjær sitt lag og blir en viktig brikke der iløpet av sesongen vi er inne i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

YNWA32: Vi snakker om en spiller som united har KJØPT, 20 år gammel - usett av ferguson. Dette betyr at vi burde snakke om noe helt spesiellt av talent.

Uansett, hvordan er det du tror på ikke å bidra for førstelaget? Ser ikke ut som om du og G-M er spes uenige, selv om du forsøker å få det til å se slik ut.

Lenke til kommentar

Bidra for førstelaget? Her snakker vi om en guttunge som akkurat har fyllt 20år. Det høyeste nivået han har spilt på tidligere er Portugisisk 3 (!) nivå.

Hvor mye ser du for deg at han bidrar for førstelaget i inneværende sesong?

Personlig tror jeg på max 4-5 innhopp og en kamp fra start, de fleste av disse i League Cup og FA cup vs Championship motstand eller lettere. Tror videre dere skal være fornøyde om Bebe spiller seg inn på Solskjær sitt lag og blir en viktig brikke der iløpet av sesongen vi er inne i.

Ser for meg noe ala det samme som deg. Forhåpentligvis kan han få en positiv debut i CC, så får vi ta det derifra. Men jeg håper naturligvis at han er såpass god (noe han burde til den prisen) at han kan bidra i enkelte PL kamper allerede denne sesongen. Det er ikke slik alle unge spillere som trengs å sys puter under armene på, noen kan faktisk delvis kastes ut til ulvene først som sist og tjene på en slik opplevelse. :)

Lenke til kommentar

6 år? Wow, good luck. Hva er det med indere og medisin/leger forresten? Vil bli det i mitt neste liv. Hadde jeg kunne velge skulle jeg bare hatt indere som leger hver eneste gang.

edit: haha, apropos. Var det ikke en inder som løp rundt og passa på hodet til Agger under Liverpool - Arsenal?

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...