Old Game Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Likte den første JR, fikk keano feelinga, så da rappet jeg like godt til meg nettopp den. Takker Le professor: Jeg vet, det er ikke allverden å plukke i fra. Takk for forsøket dog, fine avatarer. Passer ikke helt til mitt nye og mer ålrighte image, men må man så må man. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Håper folk leser kamptråden på redcafe nå. Folka der tar helt av. Edit: Noen som kan lage avatar av dette eller? http://www.string-emil.de/Seiten/Snooker/IMG_7363.JPG Endret 16. august 2010 av String-Emil Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er det slutt med kamptråder på detta forumet? eller er det bare jeg som ikke finner den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er det slutt med kamptråder på detta forumet? eller er det bare jeg som ikke finner den Den finnes her. En eller annen veileder/mod har visst prioritert tråden, så den vises på toppen av kategorien.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fant ut at det var like greit siden kampen skjer NU, og det er den eneste som spilles. Skal ta det av så snart kampen er over. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hahahaha! Den tok litt tid før den sank inn. Men den var KANON! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Når er neste reservelagskamp egentlig? Vil tro (og håper) Bebe får sjansen i den, slik at han så fort som mulig blir akklimatisert og klar til å bidra for førstelaget. Håper virkelig ikke at dette er en ny Tosic. Marnick Vermijl goal'a to i debuten i en 3-0 seier på Søndag. Cleverly kom seg også på listen over målscorere for øvrig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ny "Manucho" mener du? Det blir feil? For det første var Manucho betraktelig eldre. og langt ifra noe talent igrunn. Han spilte også spiss, og kom for småpenger igrunn, og vi tapte null kroner på han. Tosic er mer rett fordi de spiller samme posisjon, begge er talenter, og kommer for en ganske høy sum. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Når er neste reservelagskamp egentlig? Vil tro (og håper) Bebe får sjansen i den, slik at han så fort som mulig blir akklimatisert og klar til å bidra for førstelaget. Håper virkelig ikke at dette er en ny Tosic. Bidra for førstelaget? Her snakker vi om en guttunge som akkurat har fyllt 20år. Det høyeste nivået han har spilt på tidligere er Portugisisk 3 (!) nivå. Hvor mye ser du for deg at han bidrar for førstelaget i inneværende sesong? Personlig tror jeg på max 4-5 innhopp og en kamp fra start, de fleste av disse i League Cup og FA cup vs Championship motstand eller lettere. Tror videre dere skal være fornøyde om Bebe spiller seg inn på Solskjær sitt lag og blir en viktig brikke der iløpet av sesongen vi er inne i. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 YNWA32: Vi snakker om en spiller som united har KJØPT, 20 år gammel - usett av ferguson. Dette betyr at vi burde snakke om noe helt spesiellt av talent. Uansett, hvordan er det du tror på ikke å bidra for førstelaget? Ser ikke ut som om du og G-M er spes uenige, selv om du forsøker å få det til å se slik ut. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Når er neste reservelagskamp egentlig? Vil tro (og håper) Bebe får sjansen i den, slik at han så fort som mulig blir akklimatisert og klar til å bidra for førstelaget. Håper virkelig ikke at dette er en ny Tosic. Bidra for førstelaget? Her snakker vi om en guttunge som akkurat har fyllt 20år. Det høyeste nivået han har spilt på tidligere er Portugisisk 3 (!) nivå. Hvor mye ser du for deg at han bidrar for førstelaget i inneværende sesong? Personlig tror jeg på max 4-5 innhopp og en kamp fra start, de fleste av disse i League Cup og FA cup vs Championship motstand eller lettere. Tror videre dere skal være fornøyde om Bebe spiller seg inn på Solskjær sitt lag og blir en viktig brikke der iløpet av sesongen vi er inne i. Ser for meg noe ala det samme som deg. Forhåpentligvis kan han få en positiv debut i CC, så får vi ta det derifra. Men jeg håper naturligvis at han er såpass god (noe han burde til den prisen) at han kan bidra i enkelte PL kamper allerede denne sesongen. Det er ikke slik alle unge spillere som trengs å sys puter under armene på, noen kan faktisk delvis kastes ut til ulvene først som sist og tjene på en slik opplevelse. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvem postet i dette emnet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvem postet i dette emnet Hvor finner du de der? Var så mye greiere da de lå på hovedsiden der ved siden av trådene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg sitter fortsatt på benken der, dessverre. Du trykker for øvrig bare på X-antall svar ved siden av tråden når du ser fra Premier League, DJD. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Woah... godt jeg skal ut og studere (intensivt..) medisin i 6 år snart. Satser på at unge Raste og oldie Limbeck leder der om et par måneder. Endret 19. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) 6 år? Wow, good luck. Hva er det med indere og medisin/leger forresten? Vil bli det i mitt neste liv. Hadde jeg kunne velge skulle jeg bare hatt indere som leger hver eneste gang. edit: haha, apropos. Var det ikke en inder som løp rundt og passa på hodet til Agger under Liverpool - Arsenal? Endret 19. august 2010 av niko. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ikke spør meg. Pappa og mamma er leger, broren min er lege og ferdigutdannet om ett år. Så det er noe ihvertfall! Haha. Tror det er Spurs-"legen" som er inder kanskje, er ikke sikker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Du trykker for øvrig bare på X-antall svar ved siden av tråden når du ser fra Premier League, DJD. Aha. Jeg er som regel ofte bare innom mine innlegg og derfra går det ikke. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Woah... godt jeg skal ut og studere (intensivt..) medisin i 6 år snart. Satser på at unge Raste og oldie Limbeck leder der om et par måneder. Hvor skal du studere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå