invalid_user Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Holder litt kontakt med R_G, men det virker ikke som han har planer om å gjøre diskusjon-comeback any time soon. Han har selv uttalt at han sannsynligvis får mye mindre tid til Arsenal ettersom han har sitt siste år med medisinstudier. tc47: Sjekk inbox. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Endelig kampdag. Satan at den begynner så sent, jeg kommer til å tusle rundt å titte på klokka i hele dag. Håper så inderlig på en god start. Endret 16. august 2010 av String-Emil Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvor kjøper dere drakt i fra? Jeg har ikke handlet drakt på 10 år, men synes den nye er lekker. Tenkte å ha SCHOLES 18 på ryggen - men kjenner jeg blir svimmel av prisen...800! Mulig det bare er lenge siden jeg har handlet drakter, hehe. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Tc.. Se å få deg en Scholes avatar med engang. Noe annet blir bare feil og ødelegger rytmen på forumet. Enkelte ting hører sammen, som ketcup på pølse, city og league one, Scholes og tc callaway. Sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Sa han med en fuckings muppet. Jeg krever Keano e.l avatarer fra din side isåfall. 6 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Selvfølgelig går du ut og ser den da Luna, ikke noe diskusjon der. Fikser det ja Game, ganske enig der. Helvete som jeg gleder meg til build up på Sky nå. FUCKING GET IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN! Faen ikke lenge til! Endret 16. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Selv om jeg hater Scholes kan jeg sikkert lage en avatar til deg, om du er interessert. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvor kjøper dere drakt i fra? Jeg har ikke handlet drakt på 10 år, men synes den nye er lekker. Tenkte å ha SCHOLES 18 på ryggen - men kjenner jeg blir svimmel av prisen...800! Mulig det bare er lenge siden jeg har handlet drakter, hehe. Føler meg naken, hjelp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Hvordan kan man hate Scholes?... Vent, jeg vil nesten ikke høre svaret. Hadde bare gjordt vondt å lese. Lag i vei Le Prof... John: Jeg kjøper bare på manutd.com, slapp toll og alt. Med Scholes 18 på ryggen nå nylig, long sleeves. Skal ha den på meg i kveld. GO FOR SCHOLESY! Legend. Endret 16. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvordan kan man hate Scholes?... Min tanke også, sett bort ifra noen idiotiske taklinger så kommer jeg ikke på noe :S Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Mange hater gingere... 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jepp, og han har vel aldri gått inn med en takling bare for å skade noen. De har aldri vært så farlige... og det er ikke intensjon i de. Det er bare noen dumme taklinger som på en måte viser frustrasjon, med en hint av dårlig timing! Han har faktsik hatt noen glimrende taklinger iløpet av karrieren hans også... men de fleste velger å fokusere på de dårlige, og det er ikke så rart egentlig, fordi han har virkelig hatt noen dårlige. ELSKER han for det om! Og taklingene er bare underholdende for meg altså. Men ja, å hate Scholes er bare ulogisk, uansett hvilket lag du er supporter av. Mange hater gingere... Hehe ja, det kan jo være det! Heldigvis gjør jeg ikke det, en av bestekompisene mine er faktisk ginger også, så ja. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Minnet meg om en morsom Facebook-gruppe. "Den mærkelige stemning der kommer, når en Ginger taler uden tilladelse." 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Tror det nok går på at Scholes har flere stygge etterslengere hver sesong. Vet ikke om håret spiller noe rolle Hat bunner også ofte i frykt/misunnelse. Kan ligge noe her. For min egen del er jeg veldig stor fan av den offensive spillestilen til Scholes. Kanskje tidenes beste til å strø pasninger, korte som lange. Nesten som en quarterback å regne ofte. Likevel er jeg ikke nevneverdig glad i de sene taklingene hans, ofte som et resultat av frustrasjonen hans. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvordan kan man hate Scholes?... Vent, jeg vil nesten ikke høre svaret. Hadde bare gjordt vondt å lese. Lag i vei Le Prof... 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg likte de to siste best. Noen som har lyst til å lage en av Keane? Må være fra dagene i United trøya. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) jeg synes min og LunaticFanatic er de beste Endret 16. august 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg likte de to siste best. Noen som har lyst til å lage en av Keane? Må være fra dagene i United trøya. Jeg kan gjerne lage en. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) ( ) Edit: Kan prøve å hoste opp flere alternativer om du vil, men det var faktisk ikke lett å finne gode bilder av Keane. Endret 16. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) John: Jeg kjøper bare på manutd.com, slapp toll og alt. Med Scholes 18 på ryggen nå nylig, long sleeves. Skal ha den på meg i kveld. GO FOR SCHOLESY! Legend. OK, er vel like greit å bestille der. Om det blir toll, moms og full pakke blir jo prisen i verste fall den samme som united.no Ny avatar btw! Legger ved noen til Game i samme slengen. Edit: Beklager dårlig kvalitet. Ble bare i full fart :/ Edit 2: Ett par til. Nå må jeg få unna dagens trening økt, så jeg er klar til kamp! Get In! Endret 16. august 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå