Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig går du ut og ser den da Luna, ikke noe diskusjon der.

Fikser det ja Game, ganske enig der.

Helvete som jeg gleder meg til build up på Sky nå. FUCKING GET IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN! Faen ikke lenge til! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvordan kan man hate Scholes?... Vent, jeg vil nesten ikke høre svaret. Hadde bare gjordt vondt å lese.

Lag i vei Le Prof... :)

John: Jeg kjøper bare på manutd.com, slapp toll og alt. Med Scholes 18 på ryggen nå nylig, long sleeves. Skal ha den på meg i kveld. :) GO FOR SCHOLESY! Legend.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jepp, og han har vel aldri gått inn med en takling bare for å skade noen. De har aldri vært så farlige... og det er ikke intensjon i de. Det er bare noen dumme taklinger som på en måte viser frustrasjon, med en hint av dårlig timing!

Han har faktsik hatt noen glimrende taklinger iløpet av karrieren hans også... men de fleste velger å fokusere på de dårlige, og det er ikke så rart egentlig, fordi han har virkelig hatt noen dårlige. :p

ELSKER han for det om! Og taklingene er bare underholdende for meg altså. :love:

Men ja, å hate Scholes er bare ulogisk, uansett hvilket lag du er supporter av.

Mange hater gingere...

Hehe ja, det kan jo være det! Heldigvis gjør jeg ikke det, en av bestekompisene mine er faktisk ginger også, så ja. :)

Lenke til kommentar

Tror det nok går på at Scholes har flere stygge etterslengere hver sesong. Vet ikke om håret spiller noe rolle :p Hat bunner også ofte i frykt/misunnelse. Kan ligge noe her.

For min egen del er jeg veldig stor fan av den offensive spillestilen til Scholes. Kanskje tidenes beste til å strø pasninger, korte som lange. Nesten som en quarterback å regne ofte. Likevel er jeg ikke nevneverdig glad i de sene taklingene hans, ofte som et resultat av frustrasjonen hans.

Lenke til kommentar

John: Jeg kjøper bare på manutd.com, slapp toll og alt. Med Scholes 18 på ryggen nå nylig, long sleeves. Skal ha den på meg i kveld. :) GO FOR SCHOLESY! Legend.

OK, er vel like greit å bestille der. Om det blir toll, moms og full pakke blir jo prisen i verste fall den samme som united.no

Ny avatar btw!

Legger ved noen til Game i samme slengen.

Edit: Beklager dårlig kvalitet. Ble bare i full fart :/

Edit 2: Ett par til. Nå må jeg få unna dagens trening økt, så jeg er klar til kamp! Get In!

post-50616-1281979352,4008_thumb.jpg

post-50616-1281979356,4307_thumb.jpg

post-50616-1281979359,7913_thumb.jpg

post-50616-1281979952,1973_thumb.jpg

post-50616-1281980510,1638_thumb.jpg

post-50616-1281980609,3697_thumb.jpg

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...