Limbeck Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) bare vent til han drar opp faktalista si Endret 15. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) http://fourfourtwo.com/news/england/61233/default.aspx Hva med Giggs? han har lyst. Endret 15. august 2010 av Toska92 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Laurent Blanc. De to første sesongene i Bordeaux var meget imponerende, siste sesongen ikke fullt så bra, i hvertfall ifølge tabellen. Så det kommer litt an på hvordan det går med landslaget, men han er så langt min favoritt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hadde ikke gjort noe med Giggs og solskjær som trenere Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg ser på David Moyes som den perfekte ersatteren. Kjenner Premier League, har hatt mye suksess, kjøper varsomt, ofte godt, og bruker tid på å bygge lag, får i gang masse talenter og er god til å gi dem sjanser. I tillegg er han ung, med masse rutine og er høyt respektert, føler han kan håndtere media også og virker som han har muligheten til å sette spillere på plass. Everton framstår hvertfall veldig som et lag og er vanskelige å slå på hjemmebane. I tillegg er Everton slow starters i likhet med Man Utd, og vet hvor viktig det er å være stabile over lengre perioder. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dersom Mourinho vinner la liga i med RM nå, tror jeg han kommer til å leite etter en klubb som han skal gjøre "hans", og bruke tid på. Han har da vunnet CL flere ganger, samt serie A, Premier League og da La Liga. Dersom han får gode rammevilkår tror jeg han kan komme til å gå til United og bli værende en stund. Jeg ber til gud om at det ikke skjer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 En må også huske at det å kopiere SAFs suksess er bortimot umulig, og at vår neste manager kommer til å ha et nesten umenneskelig press på seg. Mourinho er helt klart en mann som jeg tror kan takle dette presset, men la oss nå se hva som skjer hvis Real Madrid ikke vinner noe denne sesongen. Drømmen hadde jo vært en tidligere United-helt, men så langt er det ikke en eneste som har nok manager-erfaring å vise til. Vet at Game drømmer om Keane, jeg også i grunn, men han er pr dags dato milevis unna. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det viktigste er å vinne, spillestilen kommer på andre plass. Vi burde kunne klare å vinne uten å spille bedriten forsvarsfotball i 85 minutt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mou spiller ikke ultradefensivt eller catenaccio-basert fotball, med mindre du bare har sett Barca-Inter når han har vært på trenerbenken. At han tildels kan spille kjedelig, sett med Engelskeøyer er noe annet. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Manchester United Squad 10/11 photo 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mou spiller ikke ultradefensivt eller catenaccio-basert fotball, med mindre du bare har sett Barca-Inter når han har vært på trenerbenken. At han tildels kan spille kjedelig, sett med Engelskeøyer er noe annet. Jeg har ikke sett mange kamper med han i Inter, men slik Chelsea spilte under han ønsker jeg ikke at United spiller. Barca - Inter var dog ekstrem, men for meg er det forståelig at kampforløpet ble slik når de spilte på bortebane og hadde en mann mindre mens de hadde en ledelse fra kampen før. Så den er unnskyldt. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Manchester United Squad 10/11 photo Takker! Da har jeg en bakgrunn på den nye pcen min! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nice. Flott at da Silva-brødrene endelig har forskjellig frisyre. Fabio som sitter ved siden av Meulensteen? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Manchester United Squad 10/11 photo Er Oshea litt stutttjukk? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Når begynner kampen i morra? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Når begynner kampen i morra? 21.00 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Herregud at folk spør om det her, ikke at der så farlig, men så jævlig merkelig at folk gidder det men ikke å skrive inn united.no/manutd.com osv. No offence. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 tc47: har spurt deg før men fikk ikke svar, så jeg prøver igjen; hvor har du gjort av broren din? Savner ham i Arsenal-kategorien! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Han chiller hjemme han, ferie ut August. Tror ikke han er så forum-glad, han har store problemer når det gjelder pesimistiske holdninger/klaging osv. Blir altfor frustrert osv, hehe. Endret 15. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det er nettopp derfor jeg savner ham! Alt for mye pessimisme ute og går i Arsenal-leiren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå