Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på David Moyes som den perfekte ersatteren. Kjenner Premier League, har hatt mye suksess, kjøper varsomt, ofte godt, og bruker tid på å bygge lag, får i gang masse talenter og er god til å gi dem sjanser.

I tillegg er han ung, med masse rutine og er høyt respektert, føler han kan håndtere media også og virker som han har muligheten til å sette spillere på plass. Everton framstår hvertfall veldig som et lag og er vanskelige å slå på hjemmebane. I tillegg er Everton slow starters i likhet med Man Utd, og vet hvor viktig det er å være stabile over lengre perioder.

Lenke til kommentar

Dersom Mourinho vinner la liga i med RM nå, tror jeg han kommer til å leite etter en klubb som han skal gjøre "hans", og bruke tid på. Han har da vunnet CL flere ganger, samt serie A, Premier League og da La Liga. Dersom han får gode rammevilkår tror jeg han kan komme til å gå til United og bli værende en stund. Jeg ber til gud om at det ikke skjer.

Lenke til kommentar

En må også huske at det å kopiere SAFs suksess er bortimot umulig, og at vår neste manager kommer til å ha et nesten umenneskelig press på seg. Mourinho er helt klart en mann som jeg tror kan takle dette presset, men la oss nå se hva som skjer hvis Real Madrid ikke vinner noe denne sesongen.

Drømmen hadde jo vært en tidligere United-helt, men så langt er det ikke en eneste som har nok manager-erfaring å vise til. Vet at Game drømmer om Keane, jeg også i grunn, men han er pr dags dato milevis unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mou spiller ikke ultradefensivt eller catenaccio-basert fotball, med mindre du bare har sett Barca-Inter når han har vært på trenerbenken. At han tildels kan spille kjedelig, sett med Engelskeøyer er noe annet.

Jeg har ikke sett mange kamper med han i Inter, men slik Chelsea spilte under han ønsker jeg ikke at United spiller. Barca - Inter var dog ekstrem, men for meg er det forståelig at kampforløpet ble slik når de spilte på bortebane og hadde en mann mindre mens de hadde en ledelse fra kampen før. Så den er unnskyldt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...