Chicharito Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Personlig så syntes jeg det var alt for vanskelig og stressende å følge diskusjoner når alt var samlet i en tråd. Det krevde en innsats. Var du borte noen dager fra forumet satt jeg altid med en følese av at jeg ikke hang med i svingene. Føler også det er litt lettere å bli "kjent" med brukere når alt ikke er i en tråd. Liker det akkurat sånn det er nå egentlig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Må si jeg liker det som skjer her, folk begynner å samle alt om United inne på denne tråden igjen, og kategorien United begynner å bli mindre aktiv, begynner å minne om før i tiden =D Men det drar inn all slags pakk da. Likte Manchester United kategorien jeg Endret 13. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 tc47, hvor har du gjort av broren din? Lenge siden vi har sett noe til ham nå! Lenke til kommentar
Populært innlegg archanios Skrevet 14. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2010 No er det endeleg klart for ein ny sesong med Premier League-fotball! Pausa mellom den forrige og den nye sesongen vart heldigvis forkorta av VM, men det er likevel like forbanna kjedelig kvar gong PL legg inn årene for sommaren. United kjem inn i sesongen med eit lag som i store trekk ser veldig likt ut som laget som tok andreplassen eit poeng bak Chelsea i fjor. Spørsmålet er om vi har forsterka oss nok til at vi faktisk kan kome til å kjempe om vår 19 ligatittel, eller om den auka konkurransen i toppen av PL vil føre til at det blir ein kamp om å verte blant dei fire beste i England. Sigeren i Community Shield var til tider imponerande, men sidan Chelsea har hatt ein tam pre-season, samt at kampen ikkje er den viktigaste som skal spelast i løpet av sesongen, så kan ein kanskje ikkje legge for mykje i det. Etter at C. Ronaldo forlot United til fordel for Real Madrid og som så mange gongar tidlegare når vi har mista store spelarar, så kom spørsmålet om kven som skulle score måla våre. Wayne Rooney svarte med å gjere sin beste sesong nokonsinne og med 26 mål på 32 ligakampar eller totalt 34 mål på 44 kampar for United i fjor fortalte han verda at vi ikkje var så avhengige av Ronaldo for å score nokre mål. Det er likevel eit tankekors at Berbatov som scora nest mest mål for oss i fjor, berre så vidt klarte å score meir enn mr. OG. Dessverre så kan det verte vanskeleg for Roon å gjenta den flotte sesongen han hadde i fjor. Det er svært lenge sidan han sist scora mål for United og også for England. Difor må fleire spelarar score meir mål om vi skal ha nokon slags sjanse til å verte det mestvinnande laget i engelsk toppserie. Berbatov har potensialet til å score ein god del mål og viser mellom anna mot slutten av CS at han kan gjere magiske ting. Han har ikkje overbevist tilstrekkelig til no og dette kan fort vere sesongen då han må vise seg frå si beste side om han skal få halde fram i klubben etter denne sesongen. Ein spelar som mange har store forventningar til er Javier "Chicharito" Hernandez som vi heldigvis kjøpte før VM i Sør-Afrika. Mexicanaren har stor fart, god bevegelse og teknikk, samt avslutningsferdigheiter som får mange til å tenke tilbake til glansdagane til vår noværande reservelagstrenar. Chicharito kan fort ende opp som ein stor suksess for oss, men han må takle presset og det fysiske spelet han vil møte i PL. Om alle desse tre angriparane skulle ha ein god sesong, så vil også mogelegheitene for eit nytt seriegull auke betraktelig. I tillegg har vi jo også Owen og den svært talentfulle Macheda i bakhand, som begge kan vere kapable til å spe på med nokre mål innimellom. I fjor slapp vi inn minst mål av alle laga i PL, men vi sleit til tider litt når Ed var ute med skade bakerst. Vår kanskje viktigaste signering denne sesongen kan nok vise seg å vere den nye kontrakta til vår serbiske bauta i forsvaret. Smalling vil nok bli matcha forsiktig innimellom, men han må sjåast på som eit framtidsprospekt og enn så lenge så vil det vere Vidic, Evans og til dels Rio som vil utgjere midtstopparane våre, så sant Rio klarar å halde seg ute av sjukestova. Om vi ikkje scorar nok, så kan vi heller ikkje sleppe inn noko særleg med mål om vi skal ha sjansen til å vinne noko som helst denne sesongen. Aller helst skal vi både score og halde tett bakover, men det er vanskeleg å vere sikker på kva som vil skje gjennom ein lang sesong. Mandag er det duka for årets første PL-kamp på Old Trafford. Newcastle har kome seg opp i det gode selskap etter eit kort opphald i Championship og vil nok gjerne få ein god start på sesongen med poeng eller siger mot United. For vår del er det berre siger som er godt nok og gjerne at vi slår til med ein overbevisande prestasjon alt i første runde. Eg skulle egentleg skrive ein god del meir, men no må eg på jobb, så det kan hende det får kome litt meir før kampstart mandag. 11 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Strålende innlegg archanios. Kudos. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Var så deilig å oppdage at United hadde kamp på mandag og ikke søndag. Søndag er eg på reis, mandag ikke Har av en eller annen grunn fått for meg at de skulle spille i morra. Hmmmmm.... Synd touchen din ikke er bedre Archanios, for da hadde vi fått enda mer innlegg fra deg før du drog på jobb Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg elsker deg archanios! FY FAEN GUTTTER, PL! Livet! Er tilbake! AAAAAAAAAAAAAAAAAH Jeg sov faen meg nesten 6 men ble vekket av naboen min og er så jævlig våken nå. Stikker på Scotsman nå for å heie på Huddlestone og Spurs (digger Huddlestone), skal faen meg bli gøy. Kos dere med PL i dag folkens! LOOOOOOOOVE IT! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei litt på Modric for meg med det samme da tc. Have fun, gg, osv. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Med fare for å banne i kirka, men har vi ikke lest dette sånn totusenogkukk ganger nå? http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1313936_fergie_has_much_more_to_offer__giggs Det neste blir vel nok en artikkel med en ung Unitedspiller som hyller spillere som Giggs, Scholes og Neville. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg begynner å bli sterkt redd for at vi trenger en Scholes i toppform gjennom hele sesongen viss vi ikke henter en god offensiv midtbanespiller, noe jeg er usikker på om en spiller på 35/36 er istand til.. Meeen, det er jo Paul Scholes vi snakker om då Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ikke et veldig oppløftende emne, men hvem er (dine) mulige kandidater for managerrollen når Ferguson en gang sier takk for seg? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mourinho eller Guus Hiddink. Førstnevnte er en kødd, men han er en strålende manager. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 IKKE Mourinho. Aldri! Spillestilen er ikke verdig Man Utd. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det viktigste er å vinne, spillestilen kommer på andre plass. 6 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Guus er jo nesten like gammel som Sir Alex. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det viktigste er å vinne, spillestilen kommer på andre plass. Helt enig der. Guus er litt for gammel. Kunne godt tenke meg en ny skotte i form av Moyes. Mourinho hadde heller ikke vært så dum. Han er arrogant, ja. Men jeg tror det er en slik type arroganse som man hater når det kommer fra motstandere, men som kan være morsomt når det kommer fra de man selv heier på. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det viktigste er å vinne, spillestilen kommer på andre plass. Registrere at mange er enig i dette... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) O´Neal. Steve Bruce kanskje Moyes Mourinho er en god manager men han er en påkjenning, dessuten vil han ikke være i samme klubb lenge. Synes også at det er synd om vi ikek får inn en brite. Vi har bare hatt briter Endret 15. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Martin O'Neal eller David Moyes. I min bok. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Liker ikke at Liverpool ansatte Hodgson. Klarer ikke helt å hate han foreløpig. Var greiere å forholde seg til den feite kelneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå