Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg skal dra frem den koselige siden av min personlighet. Ikke like drøy som Tc, men ikke lang der i fra. Skal ikke erte på meg så mye som et molekyl heretter og det kan dere sitere meg på.

Forresten, jeg liker signaturen din Sameboe. Hvor lenge har du hatt den? Så den nu.

Lov med litt sosialt prat, litt som i gamledager, nå ei uke før Prem ruller igang.

Endret av Goldwing MacLeach
Lenke til kommentar

Nei, jeg skal dra frem den koselige siden av min personlighet. Ikke like drøy som Tc, men ikke lang der i fra. Skal ikke erte på meg så mye som et molekyl heretter og det kan dere sitere meg på.

Forresten, jeg liker signaturen din Sameboe. Hvor lenge har du hatt den? Så den nu.

Lov med litt sosialt prat, litt som i gamledager, nå ei uke før Prem ruller igang.

Den signaturen har vært der en stund nå, og vil nok fortsette å være der også.

Lenke til kommentar

Folk liker den stilen da. Ihvretfall i forhold til min heller fredelige kverulante stil :)

Jørgen: men dere liker jo den (som jeg vil kalle) kaotiske overdrevent offensive stilen som gir 5-4 i forhold til den mere regelmessige kontrolerte 1-0

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Game er historie. Goldwing MacLeach er det nye.

Gleder meg til dagen Hyrlen må straffe meg for dårlig oppførsel.

Rawr.

@O'neil. Den mannen bør holde seg langt unna min klubb. Fy faen for en bottler, stormannsgal idiot som trodde Villa var et topplag på lik linje med United og Chelsea. Man blir jo nesten kvalm av å se gamle intervjuer. Husker spesielt en kamp mot Liverpool der det kanskje ble produsert 1 sjanse, da hevdet han at det var et bevis for at Villa var et lag å regne med. Og hver gang vi slo dem var det snakk om marginer og dommmere, for United var absolutt ikke et bedre lag.

Nei fy faen, fotballen han står for kombinert med personligheten byr meg totalt imot. Jeg tar før Sparky eller Paul Ince, og det sier litt.

Lenke til kommentar

For alle andre Chicharito lovers:

Mexico leder 1-0 over Spania. Gjett hvem som scorte etter 12 minutter?

Det må være Guillermo Franco, siden du holder med West Ham. Right? :innocent:

Hehe, da hadde det nok heller vært Pablo Barrera som er vår nye meksikaner. Mexico er et fantastisk landslag, ble veldig fan av dem i løpet av VM. Barrera kom forresten inn for Chicharito som var spilleren som scoret :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=dKE4IyZ7yKQ

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...