Sameboe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Game er historie. Goldwing MacLeach er det nye. Gleder meg til dagen Hyrlen må straffe meg for dårlig oppførsel. Like stor i kjeften fordet? Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Nei, jeg skal dra frem den koselige siden av min personlighet. Ikke like drøy som Tc, men ikke lang der i fra. Skal ikke erte på meg så mye som et molekyl heretter og det kan dere sitere meg på. Forresten, jeg liker signaturen din Sameboe. Hvor lenge har du hatt den? Så den nu. Lov med litt sosialt prat, litt som i gamledager, nå ei uke før Prem ruller igang. Endret 9. august 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nei, jeg skal dra frem den koselige siden av min personlighet. Ikke like drøy som Tc, men ikke lang der i fra. Skal ikke erte på meg så mye som et molekyl heretter og det kan dere sitere meg på. Forresten, jeg liker signaturen din Sameboe. Hvor lenge har du hatt den? Så den nu. Lov med litt sosialt prat, litt som i gamledager, nå ei uke før Prem ruller igang. Den signaturen har vært der en stund nå, og vil nok fortsette å være der også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Nei, jeg skal dra frem den koselige siden av min personlighet. Ikke like drøy som Tc, men ikke lang der i fra. Skal ikke erte på meg så mye som et molekyl heretter og det kan dere sitere meg på. Forresten, jeg liker signaturen din Sameboe. Hvor lenge har du hatt den? Så den nu. Lov med litt sosialt prat, litt som i gamledager, nå ei uke før Prem ruller igang. Folk liker den stilen da. Ihvretfall i forhold til min heller fredelige kverulante stil Jørgen: men dere liker jo den (som jeg vil kalle) kaotiske overdrevent offensive stilen som gir 5-4 i forhold til den mere regelmessige kontrolerte 1-0 Endret 9. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Game er historie. Goldwing MacLeach er det nye. Gleder meg til dagen Hyrlen må straffe meg for dårlig oppførsel. Rawr. @O'neil. Den mannen bør holde seg langt unna min klubb. Fy faen for en bottler, stormannsgal idiot som trodde Villa var et topplag på lik linje med United og Chelsea. Man blir jo nesten kvalm av å se gamle intervjuer. Husker spesielt en kamp mot Liverpool der det kanskje ble produsert 1 sjanse, da hevdet han at det var et bevis for at Villa var et lag å regne med. Og hver gang vi slo dem var det snakk om marginer og dommmere, for United var absolutt ikke et bedre lag. Nei fy faen, fotballen han står for kombinert med personligheten byr meg totalt imot. Jeg tar før Sparky eller Paul Ince, og det sier litt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 For alle andre Chicharito lovers: Mexico leder 1-0 over Spania. Gjett hvem som scorte etter 12 minutter? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 For alle andre Chicharito lovers: Mexico leder 1-0 over Spania. Gjett hvem som scorte etter 12 minutter? Dan Eggen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 For alle andre Chicharito lovers: Mexico leder 1-0 over Spania. Gjett hvem som scorte etter 12 minutter? Det må være Guillermo Franco, siden du holder med West Ham. Right? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) For alle andre Chicharito lovers: Mexico leder 1-0 over Spania. Gjett hvem som scorte etter 12 minutter? Det må være Guillermo Franco, siden du holder med West Ham. Right? Hehe, da hadde det nok heller vært Pablo Barrera som er vår nye meksikaner. Mexico er et fantastisk landslag, ble veldig fan av dem i løpet av VM. Barrera kom forresten inn for Chicharito som var spilleren som scoret http://www.youtube.com/watch?v=dKE4IyZ7yKQ Endret 11. august 2010 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nice, Maefteda. Chicharito er jo solid til å time løpene, og han virker alltid å være iskald alene med keeper. Lukter en ny måltyv ala van Nistelrooy, tror han får sitt gjennombrudd allerede i sin første sesong. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=dKE4IyZ7yKQ Jeg trodde det ble uttalt Chicharito rett frem jeg, ikke Chicharo. Faen er denne Bebe? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ble denne kampen spilt i Meksiko? Det er en lang tur rett før seriestart for en spiller som har spilt jævla mye fotball i det siste..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Faen er denne Bebe? Hun her Endret 11. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Faen er denne Bebe? Hun her 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=UBsaQ6Cfhtg&playnext=1&videos=C6Ea6Kqr_5s&feature=sub http://www.youtube.com/watch?v=-S8JE5iM6W4&feature=channel Slenger opp disse for spesielt interesserte. Det er fra Nikes Code Red med pre-season råd. Det er flere videoer med blant annet Nani og Meulensteen også på youtube for de som skulle ha interesse for slik. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Godt å høre at Park har lagt fra seg alt det tullet sitt med de pokemons'a. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Ser man det. Litt tullete å ikke ha denne tråden inne i United delen? Var det ikke slik at den lå på begge stedene før? Altså både PL og United-forumet? Det var jo den beste løsningen spør du meg. Endret 13. august 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kamptråd for United-Newcastle oppe og går her. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Må si jeg liker det som skjer her, folk begynner å samle alt om United inne på denne tråden igjen, og kategorien United begynner å bli mindre aktiv, begynner å minne om før i tiden =D Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er sånn det bør være imo, alt i en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå