Alastor Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Diskusjon rundt veilederne kan vi ta i rett tråd . 2 innlegg fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg fikk lurt meg hjem til en flyvertinne fra Ryanair i natt!!!! OT ja, men måtte bare få ropt det ut her i tråden hvor jeg har noen "venner"!!! 8 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Regner med at flyvertinnene er like billige som flyselskapet Luna er som vanlig kritisk ser jeg. 7 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Regner med at flyvertinnene er like billige som flyselskapet :!: !!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg fikk lurt meg hjem til en flyvertinne fra Ryanair i natt!!!! OT ja, men måtte bare få ropt det ut her i tråden hvor jeg har noen "venner"!!! Fortell mer da! Bilder? Sitter inneklemt på denne flotte lørdagen så du får underholde. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Luna er som vanlig kritisk ser jeg. Unnskyld pusen. Endret 7. august 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 G, fantastisk spøk! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1301176/Piers-Morgan-Manchester-United-wont-make-Wayne-Rooneys-aura-shattered.html#ixzz0vxSSNP6X Noen som er på crack eller? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Ferguson vil spare VM spillere Spillere som Wayne Rooney, Patrice Evra, Nemanja Vidic, Park Ji-Sung og Javier Hernandez kan alle gå glipp av Uniteds første 2-3 matcher i årets sesong. - Jeg tror ikke vi vil få noe ut av de spillerne før tidligst tredje runde i serien. VM er toppen av mange spilleres karrierer, og de vil i ettertid trenge rikelig med hvile, sier Ferguson, ifølge Daily Mail/NA. Dette sammen med skadeproblemene rundt Carrick, Anderson, Ferdinand m.fl. Tror dere Ferguson vil spare de nevnte spillere, og hva tror dere blir realistisk startoppstilling i de 2 første PL kampene? Endret 8. august 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Eeeeh! Det tør jeg ikke tenke på en gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg drømte at vi tapte 3-0 idag, og at Drogba scoret hattrick. Endret 8. august 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Fin drøm da! NÆÆÆT! Endret 8. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fin drøm da! NÆÆÆT! I know. Var nokså lame, men til gjengjeld så vant jo Alta 3-2 mot Tromsdalen borte da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 I samme drøm? Ja? Jeg så liksom på resultatene i drømmen på en side ala live.tv2.no Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Aha! :!: Trodde mer at du drømte at du så kampen eller noe. Det hadde vært mer pain. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Aha! :!: Trodde mer at du drømte at du så kampen eller noe. Det hadde vært mer pain. Det hadde vært et mareritt... Drogba med hattrick er det jeg håper ikke skjer at all! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det hadde vært en mareritt ja. Lyst skrives vel med en s, ikke to. (signaturen din) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå