Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anderson blir brukt altfor defensivt hos oss. Se på et par klipp fra da han spilte i Porto, da vil du se en mye mer leken spiller. Da spilte han offensivt. Anderson hadde ikke noe problemer med å tas forbi både en og to spillere i fart.

 

Men får håpe han blir klar til september.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

1.posten i denne tråden trenger å oppdateres. Min intro ble limt inn i "historie" spoileren, men den skal selvsagt stå under det første foto som en... tada, intro.

 

Meritter er ikke oppdadert og troppen er ikke oppdatert. Lagfoto kommer vel ikke før etter CS, så det er greit nok.

 

Alastor? Kan ikke gjøre det selv, så må nesten spørre en med redigerings makt. Nok et eks på at vi trenger en veileder blant United gutta... Dalglish må gjerne trå til om han gidder, men han vet neppe hva som mangler. Om du leser her og låner en hånd, ta kontakt på PM eller spør etter spesifikasjoner her, så kan vi dele ut litt arbeidsoppgaver. Jajy!

 

 

Lenke til kommentar

1.posten i denne tråden trenger å oppdateres. Min intro ble limt inn i "historie" spoileren, men den skal selvsagt stå under det første foto som en... tada, intro.

 

Meritter er ikke oppdadert og troppen er ikke oppdatert. Lagfoto kommer vel ikke før etter CS, så det er greit nok.

 

Alastor? Kan ikke gjøre det selv, så må nesten spørre en med redigerings makt. Nok et eks på at vi trenger en veileder blant United gutta... Dalglish må gjerne trå til om han gidder, men han vet neppe hva som mangler. Om du leser her og låner en hånd, ta kontakt på PM eller spør etter spesifikasjoner her, så kan vi dele ut litt arbeidsoppgaver. Jajy!

 

Jeg oppdaterte litt tidligere i dag. Din "introdel" har ikke blitt limt inn noen plass. Det som står i historiedelen har stått der i mange år. La samtidig til nye meritter, og endret på troppen. La i tillegg til den logoen du ba om.

 

EDIT: Vurderte også å skifte det gudsjammerlige navnet. Hater det virkelig.

 

EDIT2: Gjorde litt mer småpirking. Skulle det være noe mer er det bare å sende en pm, så gjør jeg det når jeg har tid.

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Registerte ikke at du hadde oppdatert, sorry. Kikket bare kort på meritter og der stod det 3 LC vinster, så gikk utifra at du ikke hadde lest innom. Hva var galt med "introen min" forresten? Mye bedre med litt synlig brif enn ingenting. Selv om det på mange måter står mye av det samme i historiedelen, som er kopiert rett fra wikipedia. Samme her, samme her ;)

Lenke til kommentar

Hehe. Nei, det er ingenting galt. Skulle bare presisere at det var noe som hadde stått en stund. Det vi kan gjøre er å smelle inn introen din uten spoilertags, og så se om noen har tid til å skrive en litt lengre historiedel en dag. Den burde strengt tatt vært litt fyldigere skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...