Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lyst til å bli med på å utrede 1.posten i denne tråden?

 

Jeg har skrevet en kort brife-intro om klubben og sendt den til GBD (25juli) og Alastor, så regner med at den er limt inn snart. Mangler jo masse på tropp og ikke minst i kabinettskapet vårt. med LC seieren i februar ble vi den mestvinnende klubb i England (ikke medberegnet europa)

 

Historie-

Video (youtube)

Dokumentarer

Øvrig info

Info om kjente brukere feks.

 

Alt mulig rart. Skriv ned her eller ta kontakt på PM.

 

Gamelord.

Lenke til kommentar

Solgt og kastet ut fordi han har vært i en ulykke? Det er kaldt, folkens... Hva vet nå vi om hva som har skjedd? Jo, det media har sagt. Hvordan vet vi at alt de sier er sant?

 

Han hadde vært på en nattklubb hele natten, ikke særlig bra når han er på vei tilbake fra skade. Dessuten, tre personer i en toseter? Dritt skjer, men jeg har en følelse at dette var dråpen for Fergie. Anderson - flopp!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at du ikke skal ha sånn holdning når du spiller proff, du får enten dempe party livet litt ned eller så får du spille for KFUM Jr istedenfor. Anderson har ikke gode nok holdninger og det bekymrer meg.

 

Håper Fergie gir han en smekk så han evt. lærer.

Lenke til kommentar

Fyren har potensiale, men det hjelper ikke med de holdningene han har. Vekkmedseg. Vil heller ha Gibson som i det minste gir jernet for å få en plass. Jævla brasilianere. Uintelligente narkosniffere alle som en.

 

Han kan ta med seg Glazers å dra ditt peppern gror.

 

Jamfør ryktebørsen. Det verserer rykter om en ekstra pressekonferanse i 15-tida. Kanskje klubben kutter båndet med Anderson allerede i eftermiddag. Hadde ikke gjort meg en damn shitt, selv om jeg håper vi får noen mill £ for gutten. Inn med Özil, ut med Ando.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Fyren har potensiale, men det hjelper ikke med de holdningene han har. Vekkmedseg. Vil heller ha Gibson som i det minste gir jernet for å få en plass. Jævla brasilianere. Uintelligente narkosniffere alle som en.

 

Han kan ta med seg Glazers å dra ditt peppern gror.

 

 

 

Er det liksom om og gjøre å være mest mulig kontroversiell og grinete i utsagnene sine her....?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...