Jotun Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Keeper bør følge med på om dommeren har gitt grønt lys for å ta frisparket FØR han går for å dirigere muren. Så... ja.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Noen som har lyst til å bli med på å utrede 1.posten i denne tråden? Jeg har skrevet en kort brife-intro om klubben og sendt den til GBD (25juli) og Alastor, så regner med at den er limt inn snart. Mangler jo masse på tropp og ikke minst i kabinettskapet vårt. med LC seieren i februar ble vi den mestvinnende klubb i England (ikke medberegnet europa) Historie- Video (youtube) Dokumentarer Øvrig info Info om kjente brukere feks. Alt mulig rart. Skriv ned her eller ta kontakt på PM. Gamelord. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg reiser bort i en uke. Om ikke det er gjort innen søndag så kan jeg være med å bidra;) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 God reise, Hyrlen. Hvor drar du hen? Jeg kan bidra med video i løpet av et par dager ihvertfall. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/anderson_i_bildrama :O Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 God reise, Hyrlen. Hvor drar du hen? Jeg kan bidra med video i løpet av et par dager ihvertfall. Jeg har sommerjobb som røkter, så bor på en flåte ute i havgapet. Helt grusomt kjedelig! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Enda en stygg utenomsportslig episode med Anderson. Er på tide han blir solgt nå. Anderson ut, Özil inn! 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ikke lenge til sesongen starter nå. Vi har en CS-kamp mot Chelsea allerede først kommende søndag. Kamptråd oppe og går. 1 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 andre enn meg som føler seg sikker på at det var siste dråpen for Anderson? Regner med han blir solgt no med ett fint underskudd fra vår side.. 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Solgt og kastet ut fordi han har vært i en ulykke? Det er kaldt, folkens... Hva vet nå vi om hva som har skjedd? Jo, det media har sagt. Hvordan vet vi at alt de sier er sant? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Solgt og kastet ut fordi han har vært i en ulykke? Det er kaldt, folkens... Hva vet nå vi om hva som har skjedd? Jo, det media har sagt. Hvordan vet vi at alt de sier er sant? Han hadde vært på en nattklubb hele natten, ikke særlig bra når han er på vei tilbake fra skade. Dessuten, tre personer i en toseter? Dritt skjer, men jeg har en følelse at dette var dråpen for Fergie. Anderson - flopp!!! 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Tviler veldig på at en bilulykke blir grunnen ihvertfall. Det blir bare feil. Endret 2. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Problemet er at du ikke skal ha sånn holdning når du spiller proff, du får enten dempe party livet litt ned eller så får du spille for KFUM Jr istedenfor. Anderson har ikke gode nok holdninger og det bekymrer meg. Håper Fergie gir han en smekk så han evt. lærer. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Forsåvidt meg bekjent så har vell Anderson vært i trøbbel før i tilegg? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Fyren har potensiale, men det hjelper ikke med de holdningene han har. Vekkmedseg. Vil heller ha Gibson som i det minste gir jernet for å få en plass. Jævla brasilianere. Uintelligente narkosniffere alle som en. Han kan ta med seg Glazers å dra ditt peppern gror. Jamfør ryktebørsen. Det verserer rykter om en ekstra pressekonferanse i 15-tida. Kanskje klubben kutter båndet med Anderson allerede i eftermiddag. Hadde ikke gjort meg en damn shitt, selv om jeg håper vi får noen mill £ for gutten. Inn med Özil, ut med Ando. Endret 2. august 2010 av Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Anderson har min fulle støtte og jeg er glad det gikk bra med han. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fyren har potensiale, men det hjelper ikke med de holdningene han har. Vekkmedseg. Vil heller ha Gibson som i det minste gir jernet for å få en plass. Jævla brasilianere. Uintelligente narkosniffere alle som en. Han kan ta med seg Glazers å dra ditt peppern gror. Er det liksom om og gjøre å være mest mulig kontroversiell og grinete i utsagnene sine her....? 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Ja. Raddis vet du. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ja, det må minst være såpass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå