Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal nå melde meg inn i supporterklubben, noe jeg burde gjort for 10 år siden.

 

Dersom noen vil verve meg inn, antar det er noe vervepremie greier, så send meg en PM.

Trenger Ververs navn og medlemsnummer.

 

EDIT

Har fått svar på henvendelsen

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Hva har egentlig skjedd med forumet, Redcafe har liksom falt ut av lista mi, noen flere som har oppdaget dette?

Nei? Men er sånn at tråder forsvinner fra "mine innlegg" etter tre måneder hvis du ikke poster i dem.

vel. jeg har da skrevet her før 3 mnd siden, pluss at det HELE forumet var nede tidligere idag, det var etter da det skjedde

Lenke til kommentar

Er full. Må beklage fra første linje, men jeyg klarer ikke la vær. Jeg trenger påfyll herfra. Er så drittlei av å lese ryktene om Ozil som aldri blir noe til, alle historiene om støgge Barca og Captain Caveman (haha) som prøver å stjele Cesc eller alle de superkjedelige "talentene" til Liverpool (Pacheco og Amoo er unntak).

 

At jeg valgte United over LFC er jo bare en tilfeldighet, (eller sjebnen om du vil). Ettersom jeg valgte lag når jeg var i 8-9årsalderen så var det ganske tilfeldig. Poenget er uansett: FY FAEN så glad jeg er for at jeg ikke sitter igjen og følger med på de triste spillerne til Liverpool. Får bare unnskylde med en gang for dette er ikke veldig seriøst eller fint innlegg, men fy faen som jeg mener det. Makan til trist klubb. Håper de ser tilbake på perioden med Benitez som en skam. Hodgson nå? Gleder meg så jævlig til PL starter nå. Det er lite som er like deilig som en Utd-seier og et skamfullt tap av LFC. Hvor lenge skal Babel være "talent?" Hvor stor sjangs har Spearing for å komme gjennom som en klassespiller? Seriøst. Til og med Gibson er hestehoder foran dvergen. Også har de Insua. Talent? Nei. Treig, ja. Tjukk, ja. Dårlig offensivt, ja. Dårlig defensivt, ja.

 

Høl i huet drita-kklokka-12-inlegg. Er rastløs i påvente av ligastart. Poenget står. FAEN så trist vår "rivalklubb" er. Skal bli digg å se PL nå.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...