Jotun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 aiaiai! Bilkjøring next. Det er byfar den beste alderen å nå. Snakker om frihet til å dra hvor man vil. Pappa har vel en bil stående klar til deg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Bil har jeg hatt fra ca. september , men lappen må jeg ta først. Regner med å få lappen i løpet av august måned Endret 27. juli 2010 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Gratulerer med å ha blitt født. En utrolig prestasjon! EDIT: Gratulerer med dagen! Endret 27. juli 2010 av Points Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hargreaves må jo være en garantisak overfor B.Munchen. Jeg blir frustrert bare over tanke på han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er det tegnet skadeforsikring på Hargreaves? Takk, Points Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Hurra for Raste Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nå kan du endelig kjøre moped lovlig? Gratulere mister Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Om du betegner moped som bil så ja Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg skal nå melde meg inn i supporterklubben, noe jeg burde gjort for 10 år siden. Dersom noen vil verve meg inn, antar det er noe vervepremie greier, så send meg en PM. Trenger Ververs navn og medlemsnummer. EDIT Har fått svar på henvendelsen Endret 28. juli 2010 av Solsviken Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Nå har jeg kikket over alt, å eneste som viser kampen er di plassen vi ikke får lov å diskutere her Endret 28. juli 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva har egentlig skjedd med forumet, Redcafe har liksom falt ut av lista mi, noen flere som har oppdaget dette? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva har egentlig skjedd med forumet, Redcafe har liksom falt ut av lista mi, noen flere som har oppdaget dette? Nei? Men er sånn at tråder forsvinner fra "mine innlegg" etter tre måneder hvis du ikke poster i dem. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva har egentlig skjedd med forumet, Redcafe har liksom falt ut av lista mi, noen flere som har oppdaget dette? Nei? Men er sånn at tråder forsvinner fra "mine innlegg" etter tre måneder hvis du ikke poster i dem. vel. jeg har da skrevet her før 3 mnd siden, pluss at det HELE forumet var nede tidligere idag, det var etter da det skjedde Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er full. Må beklage fra første linje, men jeyg klarer ikke la vær. Jeg trenger påfyll herfra. Er så drittlei av å lese ryktene om Ozil som aldri blir noe til, alle historiene om støgge Barca og Captain Caveman (haha) som prøver å stjele Cesc eller alle de superkjedelige "talentene" til Liverpool (Pacheco og Amoo er unntak). At jeg valgte United over LFC er jo bare en tilfeldighet, (eller sjebnen om du vil). Ettersom jeg valgte lag når jeg var i 8-9årsalderen så var det ganske tilfeldig. Poenget er uansett: FY FAEN så glad jeg er for at jeg ikke sitter igjen og følger med på de triste spillerne til Liverpool. Får bare unnskylde med en gang for dette er ikke veldig seriøst eller fint innlegg, men fy faen som jeg mener det. Makan til trist klubb. Håper de ser tilbake på perioden med Benitez som en skam. Hodgson nå? Gleder meg så jævlig til PL starter nå. Det er lite som er like deilig som en Utd-seier og et skamfullt tap av LFC. Hvor lenge skal Babel være "talent?" Hvor stor sjangs har Spearing for å komme gjennom som en klassespiller? Seriøst. Til og med Gibson er hestehoder foran dvergen. Også har de Insua. Talent? Nei. Treig, ja. Tjukk, ja. Dårlig offensivt, ja. Dårlig defensivt, ja. Høl i huet drita-kklokka-12-inlegg. Er rastløs i påvente av ligastart. Poenget står. FAEN så trist vår "rivalklubb" er. Skal bli digg å se PL nå. 8 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 http://united.no/united/nyheter/nyheter/ordre_fra_hoeyeste_hold Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Skal United kjøpe han her? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Du mener ikke at det der går under "dårlig keeperspill"? De ryktene der er uansett vås fra ende til annen. edit: Oi, her hadde jeg vært i natt gitt. Ser jeg har fått noen pluss for det i tilegg, haha. Ikke pent. Endret 1. august 2010 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå