Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

ikke noe rasistisk ment, men jeg syns det virker som at Islam folkeslaget eller hva det er, er mest ute etter makt. altså jeg gidder ikke diskutere klesplagg å religion,men hijab, burka å eller hva alt heter skulle liksom vært ulovlig å bruke i alle di landene som er nevnt, i likhet med United drakta, nei detta blir latterlig patetisk. selfølgelig skal man respektere et hvert menneskes religiøse syn. (for di som er religiøs) TIL EN VISS GRENSE, SUNN FORNUFT

Men å nekte dette idividuelt..... :nei2:

 

btw: sikkert mye skriveleif

Ikke for å være kranglefant, ditt syn på religion er ditt syn. Men what the hell? Hvorfor skulle Burka bli forbudt fordi United drakta kansje skal bli forbudt?

Se helheten i det. å det du spør om er absurd, det er like dumt begge veier, men som sagt, jeg gidder ikke bruke mer energi på detta. end of story

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rafael kalt inn til Brasils landslagstropp!! Landslagstreneren kan umulig ha sett nattens treningskamp.

 

http://oglobo.globo.com/pais/noblat/posts/2010/07/26/neymar-alexandre-pato-na-selecao-de-mano-menezes-311165.asp

 

@Jotun. Synes du kreftsyke skal få en "antall dager på jobb"-basert sykelønn?

Du kan da ikke dømme utifra en kamp? Rafael har potensialet til å spille fast på Brasil neste VM, skjønner godt hvorfor han får prøve seg!

Lenke til kommentar

Hazza kan jo få en sånn "god sum for hver kamp du spiller" kontrakt :D

 

Da kommer i hverfall United til å spare en del kroner i lønnsutgifter, den mannen har spilt sin siste kamp på toppnivå.

 

Da må jeg spørre, er Owen Hargreaves et bomkjøp/flopp eller hva man skal kalle det?

 

Kjøpt for £17M og har spilt 26 (!) kamper for United på 4 år.

 

Spør fordi jeg lurer på hvor man skal klasifisere spillere som ikke lykkes grunnet skade. Pool har jo vår egen Aquilani som ser ut til å bli en stor flopp. Ser ut som han vil benkes den kommende sesongen også.

Lenke til kommentar

Flopp for meg er en spiller som ikke er så god som man ønsker. Som ikke får spilletid fordi han ikke er god nok. Og som man har brukt mye penger på.

 

Bomkjøp som Gregory sier er en mye bedre betegnelse. Når han ble kjøpt såg eg på han som en sjangse å ta. Hadde han sluppet den store kneskaden så hadde han vært det stikk motsatte av en flopp, for det han viste når han var skadefri er helt enormt.

 

Grattis Raste! Alder?

 

Forøvrig tidlig å kalle Aqua for en flopp for min del. Han har kommet tilbake fra skade. Men et snodig kjøp kan han fint gå under..... Kjøpe en langtidsskadet spiller for ikke å bruke han når han blir frisk. Men det er jo litt Benitez i den handlingen.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...