Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper Limbeck fikk med seg hva Solskjær sa til TV2-sporten idag.

 

Den med å være fornøyd med å bli nummer to?

 

Jeg er uenig med Sunny der ja, men hørte du hva han sa om små justeringer?

Du er uenig med hele United der ja. Ja, hva er poenget ditt? Sist Chelsea tok ligaen fra oss måtte vi gå flere år uten før vi tok det. De små justeringene var:

 

Alan Smith – Leeds United to Manchester United (7 mil)

Gabriel Heinze – Paris Saint-Germain to Manchester United (6.9 mil)

Wayne Rooney – Everton to Manchester United (27 mil)

Nemanja Vidic – Spartak Moscow to Manchester United (7 mil)

Patrice Evra – Monaco to Manchester United (5.5 mil)

Michael Carrick – Tottenham Hotspurs to Manchester United (18.6 mil)

 

"Små" justeringer.

 

Det var på fire sesonger. Du sier jo at to signeringer hittil i sommer er "ingen ting"

 

Og hva er det du klikker så mye for? Jeg har ofte fått anbefalt andre klubber og andre sporter. Det er jo bare en persons mening.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Det var på fire sesonger. Du sier jo at to signeringer hittil i sommer er "ingen ting"

 

Og hva er det du klikker så mye for? Jeg har ofte fått anbefalt andre klubber og andre sporter. Det er jo bare en persons mening.

Hvor sier jeg dette? Ikke legg ord i munnen min. Våre to signeringer hittil i år kan på sitt beste kalles et spørsmålstegn. Chiharito har aldri spilt ligafotball på dette kontinentet og trenger nok tid, Smalling spilte amatørfotball for få år siden. Ingen av dem er klar for de første 11 i første omgang. Men jeg har aldri sagt at det var ingenting. Ikke har jeg krevd enorme signeringer heller, selv om du tror det i ditt lille sinn. Jeg stoler fullt og helt på Sir Alex, det har jeg alltid gjort. Men jeg ser jo faren som lurer med to eldre herrer på midtbanen som legger opp til neste år.

 

Jeg klikker ikke. Jeg prøver å nå frem til en person på en annen planet. I tillegg har jeg vel aldri vært særlig pen i måten jeg uttrykker meg på ?

Lenke til kommentar

Da er billetter og hotell bestilt for Community Shield matchen i London 8. august.

 

Tar med min sønn på 8 som har arvet sin fars United lidenskap! :-)

 

Har kun sett en kamp i London og det var faktisk ved en mellomlanding på tur til Manchester hvor vi så Fulham - Liverpool. Mener det var på Loftus Road... Fikk ikke det beste inntrykket av denne storbyen da...

 

Nå er det nye Wembley og United (mulignes noe reservespekket) som gjelder. Gleder oss veldig til denne turen, men har lite erfaring fra London.

 

Noen som har tips til hva man kan gjøre i tillegg til å gå på kampen på søndag? Finnes det noe kult å gjøre (ja selvsagt gjør det det, men hva :-)? Badeland, fornøyelsespark, eller noe som generelt 8-åringer vil kunne like? Tips mottas med stor takk.

Endret av DeTomaso
Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177182&st=860

 

Her er diskusjonen. Inlegget er vel på forrige side.

 

Men men. Beklager så mye for det jeg sa til deg. Det var ikke meningen å såre deg så mye, bare litt. La oss avslutte dette tullet. Vi er uenige om en del ting men det får vi begge tåle.

Jesus Limbeck. Jeg sier ingenting siden vi per definisjon ikke har hentet noe i sommer, disse ble klar i Januar. Tåpelig.

 

Herlig hersketeknikk på slutten der, men la nå slike ting være for oss som behersker det litt bedre. Jeg tåler at vi er uenig, men du angriper meg som supporter og avfeier folk som fjortiser som roper etter stjerner.

Lenke til kommentar

Det vi må huske er at samtlige av de vi signerte i det vinduet gikk så og si rett inn på laget og ble fast i minst to-tre år, med unntak av Heinze, og det mest pga. signeringen av Evra.

 

Hvem tror Smalling kommer til å gå rett inn og forsterke oss neste år? Tror dere han spiller minst 20 kamper i ligaen neste år? Alle de seks som er nevnt spilte minst 35 kamper totalt i sin første hele sesong (Vidic og Evra hhv. 15 og 14 kamper i den halvsesongen de fikk i sesongen de kom i, og de kom i Januar!)

 

Hernandez kan muligens få 20 ligakamper, avhengig av hvordan han presterer. Selv Chelsea-fans jeg kjenner har troen på at han kan bli en 20 mål+ spiller neste år, og jeg er ikke helt tvilende til tanken.

 

Så slik sett har vi vel bare kjøpt Hernandez som en virkelig forsterkning til neste år.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Å tro at Hernandez putter 20+ mål i ligaen er veldig naivt. Jeg tipper 5-8 i ligaen.

 

Å tro at Solskjær skulle få spille, let alone bli topscorer i 96/97 var vel også ekstremt naivt. Derfor er jeg ikke heeelt fremmed for tanken, men ser selvfølgelig at det er et godt stykke frem.

Lenke til kommentar

Sammling kommer akkurat ann på hvordan Rio, (Vidic), Evans og Brown holder seg skadefrie. Hernandez tror jeg spiller lite. Syntes Fergie har vært litt dårlig til å bruke unge spisstalenter. Rossi (spesielt), Manucho, Welbeck for å nevne de jeg husker her og nå.

Welbeck er jo bare ei lita pingle, fins jo ikke muskler på knørten jo, så jeg skjønner hvorfor han har blitt dumpa. Manucho kan jeg ikke uttale meg om, har kun sett han noen minutter den ene kampen han spilte for oss, Rosssi skulle jeg ønske vi fortsatt hadde.

Lenke til kommentar

Fikk ikke noe respons what-so-ever I Turtråden, så jeg prøver like gjerne her. Saken er den at jeg skal over dammen i Okt/Nov i år og lurer litt hvordan dette med kampoppsettet blir bestemt. Nå har jeg hjemreise den 07.11 så jeg lurer rett og slett på om Wolves-kampen i dette tilfellet (slik det står oppsatt på united.no sine hjemmesider) kan bli flyttet etter behov (bortekamp) ved hensyn til bortereise evt. i Champions League, eller om denne datoen er fastlåst allerede nå? Vurderer å dra på Liverpool - Chelsea på søndagen nemlig (siden Liverpool er såpass nærme) så hvis de to kampene hadde krasja da hadde det vært kjipt. Trolig er dette et ikke-tema med flaksen min dog (da CL-kampen garantert blir borte) :roll: .

 

30-10-2010 | 18:30 | PL | H - Tottenham

03-11-2010 | 20:45 | CL | ? - Gruppespill 4

06-11-2010 | 16:00 | PL | H - Wolverhampton

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177182&st=860

 

Her er diskusjonen. Inlegget er vel på forrige side.

 

Men men. Beklager så mye for det jeg sa til deg. Det var ikke meningen å såre deg så mye, bare litt. La oss avslutte dette tullet. Vi er uenige om en del ting men det får vi begge tåle.

Jesus Limbeck. Jeg sier ingenting siden vi per definisjon ikke har hentet noe i sommer, disse ble klar i Januar. Tåpelig.

 

Herlig hersketeknikk på slutten der, men la nå slike ting være for oss som behersker det litt bedre. Jeg tåler at vi er uenig, men du angriper meg som supporter og avfeier folk som fjortiser som roper etter stjerner.

 

Om de ble hentet i januar så er saken litt annerledes. Jeg trodde det ble gjort en avtale om at de skulle komme i sommer. Men fakta er jo at de ikke kom før nå

 

Og hersketeknikk er det du som holder på med her.

 

----------

 

Angående Hernandez så blir jeg ikke så overrasket om han får end el mål, dog 20 i ligaen er mye. Hvor mye han får spille er veldig vanskelig å gjette

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...