Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaaaaaaah, hvilken film. Jeg satt med gråten i halsen mellom 10 og 20 ganger. Denne klubben er større enn alt, jeg gleder meg til å se argumenter i mot. Måten alle suksessene kommer på og alle opp-og-nedturene. Tror Michael Carrick/Ferdinand/Berba etc burde sett denne filmen. Gir man ikke alt for laget etter det der er det bare å gi opp.

 

Kan ikke vente til sessongen starter nå :love: Takk, Game!

Lenke til kommentar

Stakkars Edwin.

 

Gleder meg til kampen mot Celtic nå. Skal bli spennende å se hvilke spillere som får minutter av Sir Alex. Jeg tenker i hovedsak på Obertan og Cleverly, to av talentene i klubben jeg har troa på.

 

Verker også etter å se Hernandez i United trøya.

Lenke til kommentar

Jeg er blind når det kommer til MUFC. Alt blir pent med logoen på brystet. Likte drakta, sprek. Fjorårets keeperdrakt var så rå at jeg holdte på å kjøpe den da.

 

Hernandez spiller ikke første kamp, men håper så inderlig at Cleverly blir satsa på fremover nå. Beviste alt i Watford og burde utelukkende velges foran Gibson fra nå av. Hva var snakket om at Cleverly skulle ut på lån igjen?

 

e: Meningsløs første setning.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Håper også at Cleverley får sjansen denne sesongen. Han har mange egenskapar som vi savnar i den offensive delen av midtbana. Ein sentral midtbanespelar som er såpass målfarleg bør vi absolutt gje sjansen, og eg håpar han får fleire mogelegheiter enn berre nokre innhopp i pre-season. Det er klart at dersom alternativet er at han spelar på reservelaget for United eller blir lånt ut, så vil nok eit lån til ein dårleg PL-klubb kanskje vere bedre, men eg er litt redd for at vi aldri vil komme til å satse på Cleverley om han ikkje får sjansen denne sesongen. Det er på mange måtar det som har skjedd med ein del unggutar dei siste åra. Samstundes skal det sjølvsagt seiast at eg ikkje meinar at vi skal satse blindt på fyren, fordi han viser lovande takter og har kvalitetar vi ser ut til å mangle, men han må få ein skikkelig sjanse før han evt blir funne for lett.

Lenke til kommentar

Jeg håper Limbeck fikk med seg hva Solskjær sa til TV2-sporten idag.

 

Den med å være fornøyd med å bli nummer to?

 

Jeg er uenig med Sunny der ja, men hørte du hva han sa om små justeringer?

Du er uenig med hele United der ja. Ja, hva er poenget ditt? Sist Chelsea tok ligaen fra oss måtte vi gå flere år uten før vi tok det. De små justeringene var:

 

Alan Smith – Leeds United to Manchester United (7 mil)

Gabriel Heinze – Paris Saint-Germain to Manchester United (6.9 mil)

Wayne Rooney – Everton to Manchester United (27 mil)

Nemanja Vidic – Spartak Moscow to Manchester United (7 mil)

Patrice Evra – Monaco to Manchester United (5.5 mil)

Michael Carrick – Tottenham Hotspurs to Manchester United (18.6 mil)

 

"Små" justeringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...