Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo fordi du lever i drømmehagen.

 

Vel. Jeg tipper at du kommer til å være for det meste skuffet den kommende sesongen også. Slik som du var i forrige sesongene så lenge jeg har vert her

 

Samme gjelder Game og de aller fleste her inne.

Seriøst? Du er jo helt på jordet. Du finner ikke en post der jeg er misfornøyd med en av de tre foregående sesongene. Jeg er glad tilfredsheten din ikke råder i denne klubben, da ville nok vi fortsatt het Newton Heath og vært bedriftslaget til den lokale kjøtthandleren på Trafford.

Lenke til kommentar

Det er jo fordi du lever i drømmehagen.

 

Vel. Jeg tipper at du kommer til å være for det meste skuffet den kommende sesongen også. Slik som du var i forrige sesongene så lenge jeg har vert her

 

Samme gjelder Game og de aller fleste her inne.

Seriøst? Du er jo helt på jordet. Du finner ikke en post der jeg er misfornøyd med en av de tre foregående sesongene. Jeg er glad tilfredsheten din ikke råder i denne klubben, da ville nok vi fortsatt het Newton Heath og vært bedriftslaget til den lokale kjøtthandleren på Trafford.

 

Og hadde vi hatt forventningene dine så hadde vi vert borte. Konkurs for lenge siden

 

Jeg tror du er like god til å lese, som du er til å skrive.

 

Hehe :)

 

Vel. Jeg vinner ingen priser i lesing, men tror nok jeg klarer å forstå det meste

Lenke til kommentar

 

Og hadde vi hatt forventningene dine så hadde vi vert borte. Konkurs for lenge siden

 

Hva er forventningene mine? Du er som sagt helt på jordet med dette angrepet.

 

Ikke ta det som et angrep.

 

Når man er skuffet over måten vi har spilt på de siste sesongene så har man for høyte forventninger. Og det avspeiler seg på overgangsmarkedet også.

 

Her er det du skrev om spillerkjøpene våre så langt:

 

Til det siste, mener du virkelig dette er godt nok? Vi har knapt nok forsterket. Spissplassen er forbedret ørlite med noe som mest sannsynlig vil være benkesliter den første sesongen. Defensivt har vi også kjøpt en spiller som kun tar opp plassen på benken til Brown, Neville/Rafael, O'shea eller Fabio foreløpig.

Lenke til kommentar

Hyrlen er en av de mer nøkterne supporterne her inne, så jeg skjønner ikke helt hvor dette oppgulpet kommer ifra. Undertegnede derimot er en aldri så liten muppet om sommeren, men jeg er stolt av det. Jeg gidder ikke å lyve til meg selv og tro at Welbeck feks blir en verdensklassespiller når han etter all sannsynlighet ender opp i championship som 89% av våre andre "supertalenter." Sådan er det faktisk du som er naiv.

 

Din tankegang og tilfredhet er langt farligere for klubben enn røde tall i budsjettet førstkommende kvartal. Heldigvis er Sir Alex og klubben som helthet så til de grader ulik deg og din tankegang som overhode mulig. I motsettning til din på-stedet-hvil holdning har alltid United vært en pioner og trendsetter som ikke var/er redd for å vise baller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt, på jordet Limbeck. Jeg vil se noe kreativt som kan forsterke stallen. Skyt meg. Er dette høye forventninger og urealistisk? Om du ikke ser rom for forbedring på det offensive så må du jo rett og slett være blind, eller ha glemt de 20 siste sesongene.

 

@hahaha, verdensklasse? Hva tror du vi er? TIL? Selvfølgelig forventer vi noe som er godt nok for toppen av Premier League.

 

Igjen, hvor har jeg sutret over noe unødvendig? Fy faen så skivebom. Hvor har jeg avfeid Sir Alex e.l ? Evt, finn en post der jeg sutrer over andreplassen i år ? Seriøst Limbeck. Pløy en åker.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Nei, jeg har selvsagt glemt de siste 20 sesongene.

 

Men. Hvis du klarer å la være å sutre den kommende sesongen så skal ikke jeg sutre heller

 

Og nei. Jeg akter ikke å se side opp og side ned etter inlegg, men jeg er temmelig sikker på at du også er med i disse klage orgiene som vi får etter mange kamper.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Kan også nevnes at Anderson er ute til tidligst slutten av september og vil da være i dårlig form.

 

Nå må SAF hente inn noe på midten her. Scholes og Giggs spiller også på siste vers og vi vet alle hvor skadeutsatte våre spillere er. Hargo kommer aldri tilbake, så det er en mann ut. Kontrakten går også ut neste sommer. Scholes og Giggs legger opp, så da må vi kjøpe tre ersattere neste sommer, når alle vet at vi er desperate.

 

Eller nei vent, vi har jo Michael Carrick!

 

Carrick. Gibson. Fletcher. Sammen med Scholes og Giggs. Det er da bra

 

 

Ja jeg vet at jeg kan virke provoserende. Men fy flate som dere oppfører dere

 

 

ja fra å ha vært vårt sterkeste ledd i snart to tiår er det blitt vårt svakeste.

 

Scholes - Holder i enkeltkamper enda.

Giggs - Fått et lavestenivå som er for dårlig, kan heller ikke spille for mange kamper.

Anderson - Stagnerte forrgie sesong. Hans eneste virkelig gode kamp var i mine øyne den han ble skadet (no phun intended), må virkelig ta steg frem.

Gibson - Kan bli en god squadplayer, noe mer forventer jeg ikke.

Carrick - Virker mett. Dårlige sesonger på samvittigheten.

Fletcher - Vår solstråle og eneste håp, det skremmer meg.

Park - Som ren sentral? En vits.

 

Scholes - Holder veldig høy klasse og kan spille mange kamper

Giggs - Har til tider vert enestående i midten og holder veldig høy klasse

Anderson - Stort talent som leverer i de fleste kampene han spiller.

Gibson - Veldig stort talent som blir bedre og bedre

Carrick - Blandt de 5 beste sentrale midtbanespillerene i ligaen

Fletcher - Også i toppen pluss at han passer perfekt i spillet vårt

Park - ikke en sentral midtbanespiller

 

Realistiske? Nei. Kast penger hit og dit. 30 mill? Who cares. Har vi pengene? Who cares

 

her er det ikke nok å vinne. Vi skal vinne med stil.

Det vi har av kvalitet er i verdensklasse ja... til en viss grad, men disse spillerne er faktisk så "gamle" nå å di fleste her inne ser oxo dette, at skader blir det mer å mer av med årene, Giggs, Scholes og Carrick er vel di mest ut satte på midtbanen, å hva gjør vi da neste år når evt. scholes / Giggs legger støvlene på hylla??

Vi ha nye spillere denne sommeren.

 

Du må våkne opp å se litt lenger enn nesa, at vi ikke (kaster) penger ut, Vi må hadle inn klassespillere, å ikke bare hente inn små smuler som kanskje slår igjennom i løpet av noen år.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har selvsagt glemt de siste 20 sesongene.

 

Men. Hvis du klarer å la være å sutre den kommende sesongen så skal ikke jeg sutre heller

 

Og nei. Jeg akter ikke å se side opp og side ned etter inlegg, men jeg er temmelig sikker på at du også er med i disse klage orgiene som vi får etter mange kamper.

Ikke svarer du på mine argumenter, ikke klarer du legge noe bak din anklager. Ja jeg klager også som alle andre supportere, skyt meg. Jeg vil opp og frem, som klubben også vil. Denne buddist-holdningen din driter jeg langveis i, du må gjerne ha den. Men du skal faen ikke rakke ned på enhver som faktisk vil se forbedringer og har et litt mer negativt syn på ting enn du har. Spar meg for denne driten.

Lenke til kommentar

Nå får man gi seg her, herregud. Det ville vært mye lettere om du klarte å unngå sånne tåplige småkommentarer Limbeck.

 

Gibson holder overhodet ikke mål for en klubb som Man Utd. Det er ingen som kan mene at midtbanen vår er komplett nå. Jeg er fornøyd, for jeg elsker dagens tropp, men f.eks Sneijder inn kunne vært forskjellen til neste år.

 

Det er klart, de fleste slakta Fletcher de første årene og, men vi kan ikke regne med at alle tar steget som skotten har gjort. Fletcher er per dags dato den eneste verdensklasse-spilleren vi har på midten imo.

Lenke til kommentar

Nå får du gi deg! Ja, det er smått irriterende at du aldri svarer på responsen vi gir deg og dine uprovoserte irettesettelser av medsupportere. Det har ingen ting med ømme punkter å gjøre. Det mest tvilsomme i dette tilfellet er at du fortsetter i samme stil selv om du møter kraftig motbør fra personer som har skrevet her lengre enn deg og som har "bevist" (såfremt det går via et anonymt fora) at de er seriøse supportere. Det er ikke snakk om å være uenig eller enig, det er nå en annen sak, det er snakk om at de som har et annet syn på ting enn deg blir stemplet som bortskjemte bleier. Når du slenger ut banale uttalelser som ikke har rot i virkeligheten (jamfør Gibson debatten) og tilsynelatende ikke takler motargumentasjonen som følger uten å oppføre deg som en vrang fireåring, er det vanskelig å ta deg seriøst. Jeg oppfatter deg mao som noe hånlig og svært ovenpå, uten at du har noen som helst grunn til å være det. Det virker som du tror at antall år her i livet, eller som supporter (noe vi på nett ikke kan gå gode for, for alt vi vet er du 14) gir deg audiens til å tråkke på dem - som etter din høye standard - ikke når opp. Dette er gjerne de av oss som ønsker nye spillere og at United skal spille underholdene fotball. Tenke seg til Limbeck, for noen av oss er det nesten like viktig som å vinne. Gjør det oss dårligere supportere? Hva er en god og hva er en dårlig supporter egentlig? Jeg vet at du ikke har skrevet at noen er "dårlige supportere" men dine indirekte og nedsettende kommentarer oppfattes slik - iallefall av meg. Når du skriver til Hyrlen, en respektert og lojal United supporter på forumet, at "Man City er en klubb for deg" finner jeg det graverende og ikke minst usaklig. Er du uenig?

 

Jeg skriver på denne nettsiden hver dag og har gjort det i årevis. På dette forumet har jeg og mange med meg, altså medsupportere som du har satt under lupen for nyrespark, over lang tid bevist at vi er lidenskapelige involvert og kunnskapsrike vedrørende United. Tja, kanskje vi til og med kan mer om United og blør mer for klubben enn selveste Limbeck? Poenget mitt, som jeg har forsøkt å impregnere i skallen din tidligere, er at det ikke handler om å være den "beste" supporteren eller den kan mest. Vår innvirkningskraft på det som skjer er uansett forsvinnende liten. At en drømmer om jogabonito og kreative spillere i United betyr ikke at vedkommende ikke forstår klubbens kultur eller lever i en fantasiverden. Det er ingen her som skriver om Messi-overganger eller usaklige signeringer, men det er et behov for forsterkninger (syntes vi) og da må vi få lov til å ønske oss de spillerne vi selv syntes er best innenfor rimelighetens grenser, uten å måtte stå skolerett for moral-betjent Limbeck. Vi vil alle det beste for United, men vi vil forskjellige ting for klubben. Skulle ikke være så vanskelig å respektere det?

 

Fysj, dette ble fælt generelt, men nå skjønner du kanskje bedre hvorfor du irriterer?

 

E: typo

Endret av Game
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, nå trenger vi litt goodfeeling her inne.

 

Eg ble pappa til ei jente på tirsdag :) Alt er bra med alle parter i galskapen. Stor stas i heimen med skriking, driting amming og soving.

 

For min del holder eg meg stort sett til driting og soving......

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...