Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan også nevnes at Anderson er ute til tidligst slutten av september og vil da være i dårlig form.

 

Nå må SAF hente inn noe på midten her. Scholes og Giggs spiller også på siste vers og vi vet alle hvor skadeutsatte våre spillere er. Hargo kommer aldri tilbake, så det er en mann ut. Kontrakten går også ut neste sommer. Scholes og Giggs legger opp, så da må vi kjøpe tre ersattere neste sommer, når alle vet at vi er desperate.

 

Eller nei vent, vi har jo Michael Carrick!

Lenke til kommentar

ja fra å ha vært vårt sterkeste ledd i snart to tiår er det blitt vårt svakeste.

 

Scholes - Holder i enkeltkamper enda.

Giggs - Fått et lavestenivå som er for dårlig, kan heller ikke spille for mange kamper.

Anderson - Stagnerte forrgie sesong. Hans eneste virkelig gode kamp var i mine øyne den han ble skadet (no phun intended), må virkelig ta steg frem.

Gibson - Kan bli en god squadplayer, noe mer forventer jeg ikke.

Carrick - Virker mett. Dårlige sesonger på samvittigheten.

Fletcher - Vår solstråle og eneste håp, det skremmer meg.

Park - Som ren sentral? En vits.

Lenke til kommentar

Kan også nevnes at Anderson er ute til tidligst slutten av september og vil da være i dårlig form.

 

Nå må SAF hente inn noe på midten her. Scholes og Giggs spiller også på siste vers og vi vet alle hvor skadeutsatte våre spillere er. Hargo kommer aldri tilbake, så det er en mann ut. Kontrakten går også ut neste sommer. Scholes og Giggs legger opp, så da må vi kjøpe tre ersattere neste sommer, når alle vet at vi er desperate.

 

Eller nei vent, vi har jo Michael Carrick!

 

Carrick. Gibson. Fletcher. Sammen med Scholes og Giggs. Det er da bra

Lenke til kommentar

ja fra å ha vært vårt sterkeste ledd i snart to tiår er det blitt vårt svakeste.

 

Scholes - Holder i enkeltkamper enda.

Giggs - Fått et lavestenivå som er for dårlig, kan heller ikke spille for mange kamper.

Anderson - Stagnerte forrgie sesong. Hans eneste virkelig gode kamp var i mine øyne den han ble skadet (no phun intended), må virkelig ta steg frem.

Gibson - Kan bli en god squadplayer, noe mer forventer jeg ikke.

Carrick - Virker mett. Dårlige sesonger på samvittigheten.

Fletcher - Vår solstråle og eneste håp, det skremmer meg.

Park - Som ren sentral? En vits.

 

Scholes - Holder veldig høy klasse og kan spille mange kamper

Giggs - Har til tider vert enestående i midten og holder veldig høy klasse

Anderson - Stort talent som leverer i de fleste kampene han spiller.

Gibson - Veldig stort talent som blir bedre og bedre

Carrick - Blandt de 5 beste sentrale midtbanespillerene i ligaen

Fletcher - Også i toppen pluss at han passer perfekt i spillet vårt

Park - ikke en sentral midtbanespiller

 

Realistiske? Nei. Kast penger hit og dit. 30 mill? Who cares. Har vi pengene? Who cares

 

her er det ikke nok å vinne. Vi skal vinne med stil.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å plukke opp tråden og argumentere med en stein, men jeg prøver en siste gang

 

Problemet ditt er at du ikke leser hva vi skriver og har et forvridd syn på verden. Det er en grunn til at tilsynelatende alle er uenig med deg rett som det er - så kanskje du bør ransake deg selv isteden for å hugge på andre.

 

Her er det i all hovedsak snakk om midtbanen fra sesongen 2011/12, selv om de samme problemene også er relevante i dag, men naturligvis i en mindre skala. Scholes legger opp etter denne sesongen og Giggs gjør sannsynligvis det samme. Bare her forsvinner to a-lagsspillere. Neville legger nok også opp, men det er en annen histore. Mener du Gibson er god nok til å spille hver kamp sentralt på midten? Isåfall kan jeg meddele deg at du tar feil og at den saken ikke er noe poeng i å diskutere ytterlige fordi du, igjen, tar feil. Feil, feil, feil feil og feil. Get it? FEeeeeeiiiiIIIIlLLLL. Hargreavs er ferdig som fotballspiller og Anderson er et stort talent, men fortsatt ikke god nok til å forsvare en fast plass. Ta med i beregningen at Carrick ikke har spilt godt over tid på to sesonger og ja, da har vi en midtbanekrise.

 

Hva skjer når vi får skader? Skal vi ha Park som eneste backup sentralt?

 

Flott om du leser hva jeg faktisk skriver og argumenterer på hvorfor du mener noe annet, om det er tilfellet.

Endret av Game
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...