Vamos Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ute fire måneder etter en fallduell med Heskey? Flott det. Vidic-Evans uansett Ferdinands skadestatus neste sesong. End of discussion. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Jeg synes også at det bør bli satset hardt på Evans. Endret 4. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ute fire måneder etter en fallduell med Heskey? Heskey er jo ikke så rask at det gjør noe, stor og tung. Er vel egentlig heldig at Ferdinand ikke ble drept... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ute fire måneder etter en fallduell med Heskey? Flott det. Vidic-Evans uansett Ferdinands skadestatus neste sesong. End of discussion. Enig. På tide å satse alt på Evans kommende sesong, kjeks-syndromet til Ferdinand gjør valget både fornuftig og logisk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) fail Endret 4. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Skifta Avatar og skulle skryte litt, men den kom ikkje opp. edit: noko tull Endret 4. juli 2010 av ThOms-N Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Faen er greia med å sette opp Manchester-derby på en onsdag? Slike kamper burde kun være tillatt i helga! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er i alle fall happy med Liverpool-kampen på søndag. Fett å slippe kampen på lørdag, som selvsagt skal brukes til utforsking. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) OShea, Evans og Fletcher. En til. Endret 7. juli 2010 av niko. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 På giroen jeg fikk med i forrige US står det at betalingsfristen var så tidlig som 16. juni, så jeg hadde tatt utgangspunkt i at jeg hadde vært for sent ute i år. Men ser idag at de skriver på united.no at siste frist er 8. juli? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva er spørsmålet? Betaler du i morgen får du første blad og medlemskort ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Altså, det er null stress om du betaler nå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Off... Kommer til å bli en fryktelig lang og slitsom pause fra 11 juli til seriestart i England. Blir som en junkie uten tilgang til heroin.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tour de France er god å ha, Jotun. Dessuten begynner vår pre-season i USA om åtte dager. Og du har Tippeligaen også, dersom du blir for desperat. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gleder meg til pre-season. TL? Da går eg heller ut i hagen for å sjekke om gresset fortsatt vokser... 5 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er jo faktisk ikke lenge til kampen mot Celtic(?). 17 Juni om jeg ikke husker feil. Så har du jo alltids Silly Season da, Jotun. Eventuelt spill FIFA/FM (kjøp det "som en gave til ungen") Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Off... Kommer til å bli en fryktelig lang og slitsom pause fra 11 juli til seriestart i England. Blir som en junkie uten tilgang til heroin.... Tour de France, VM, Wimbledon. (I tillegg MLB for undertegnede, samt NHL-offseason). Skjønner ikke hva du har å klage på her mister ...og som Niko presiserer så starter pre-season 16 juli i Toronto Endret 8. juli 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 TdF klarer eg å se de siste 20 minuttene av, resten er gjesp....... 16 juli. Det blir lyspunktet. Er det avgjort hva som blir sendt tilgjengelig for oss på tv? Stream? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Sommermånedene går som beskrevet nedenfor for meg når det gjelder fotball. VM er bare en buffer for å sjekke ut talent og for å få tida til å gå. Mai: De to første ukene er det deilig med ferie fra tabelljag, hjerteinfarkt og svettetokter, men savnet smyger seg så smått inn helt mot slutten av mnd. Likevel er man forholdvis mett på PL og klar for evt VM/EM og andre sommerplaner. Juni: Nå begynner det å svi, men heldigvis er det hvert andre til fjerde år internasjonale mesterskap som bidrar til å moderere smertene. Rundt midten av mnd slår muppet-gnisten for alvor til og savnet når nivå 80, altså rett under det kritiske nivået for hva man tåler. I slutten av mnd er man på stålet, men henger fortsatt i stroppene. Juli: Denne mnd må deles opp i tre ulike faser for meg. Del 1: Den verste detox perioden er over og PL føles nå som en fjern greie. Del 2: Etter to uker crirkus starter preseason og sirkuset er i gang. Nå sniker savnet seg for alvor inn igjen og det begynner å gjøre vondt. I disse periodene kan man fort oppleve å våkne om nettene etter mareritt om utsatt PL-start. Svært traumatisk, men lettelsen er stor når man innser at det var en drøm. Del 3: Nå er vi i slutten av Juli. Man har bare en tanke; Vi har fuckings unnagjort Mai, Juni og snart Juli. Det er bare uker igjen! Frekvensen av venstreklikk-refresh på sky sine hjemmesider i håp om en god singering tar til i disse tider. Agugust: Uke 1 = Terror. Helvetesuka av dem alle Uke 2 = Påfyll med CS på slutten av uke 1 og følelsen av nå er vi igang for alvor. Uka før vi starter er preget av mye nerver og følelsen av at nå er nære. Det verste savnet gir slipp og man kan bygge opp en stemning opp mot kampen. Mye rare tvkamper i år folkens og vi spiller åpningskampen på mandags kveld. Jeg for min del ble skuffet da jeg først fikk nyheten, men har endret mening av en eneste grunn. Jeg kan se hele PL runde nr 1 og kose meg med den uten å være nedfor om det går dårlig for oss. Hvor kjipt hadde det ikke vært å rota det til på 13.30 kampen på Lørran? Gleder meg også til se hva Tv2 har fått til med sine sendinger. Jeg tror det blir en ekstrem forbedring fra foregående sesonger med canalplus. Alle kamper på HD er også et stort pluss fra c+ dagene. Endret 8. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Eventuelt spill FIFA/FM (kjøp det "som en gave til ungen") Hmmm... Kan jo alltids prøve. Brukte det argumentet på å kjøpe radiostyrt helikopter, men kan jo prøve igjen. Utfordringen ligger i å finne en rosa versjon av FIFA..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå