Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off... Kommer til å bli en fryktelig lang og slitsom pause fra 11 juli til seriestart i England.

 

Blir som en junkie uten tilgang til heroin.... :(

 

Tour de France, VM, Wimbledon. (I tillegg MLB for undertegnede, samt NHL-offseason). Skjønner ikke hva du har å klage på her mister :)

 

...og som Niko presiserer så starter pre-season 16 juli i Toronto :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Sommermånedene går som beskrevet nedenfor for meg når det gjelder fotball. VM er bare en buffer for å sjekke ut talent og for å få tida til å gå.

 

Mai: De to første ukene er det deilig med ferie fra tabelljag, hjerteinfarkt og svettetokter, men savnet smyger seg så smått inn helt mot slutten av mnd. Likevel er man forholdvis mett på PL og klar for evt VM/EM og andre sommerplaner.

Juni: Nå begynner det å svi, men heldigvis er det hvert andre til fjerde år internasjonale mesterskap som bidrar til å moderere smertene. Rundt midten av mnd slår muppet-gnisten for alvor til og savnet når nivå 80, altså rett under det kritiske nivået for hva man tåler. I slutten av mnd er man på stålet, men henger fortsatt i stroppene.

Juli: Denne mnd må deles opp i tre ulike faser for meg. Del 1: Den verste detox perioden er over og PL føles nå som en fjern greie. Del 2: Etter to uker crirkus starter preseason og sirkuset er i gang. Nå sniker savnet seg for alvor inn igjen og det begynner å gjøre vondt. I disse periodene kan man fort oppleve å våkne om nettene etter mareritt om utsatt PL-start. Svært traumatisk, men lettelsen er stor når man innser at det var en drøm. Del 3: Nå er vi i slutten av Juli. Man har bare en tanke; Vi har fuckings unnagjort Mai, Juni og snart Juli. Det er bare uker igjen! Frekvensen av venstreklikk-refresh på sky sine hjemmesider i håp om en god singering tar til i disse tider.

Agugust:

Uke 1 = Terror. Helvetesuka av dem alle

Uke 2 = Påfyll med CS på slutten av uke 1 og følelsen av nå er vi igang for alvor. Uka før vi starter er preget av mye nerver og følelsen av at nå er nære. Det verste savnet gir slipp og man kan bygge opp en stemning opp mot kampen.

 

Mye rare tvkamper i år folkens og vi spiller åpningskampen på mandags kveld. Jeg for min del ble skuffet da jeg først fikk nyheten, men har endret mening av en eneste grunn. Jeg kan se hele PL runde nr 1 og kose meg med den uten å være nedfor om det går dårlig for oss. Hvor kjipt hadde det ikke vært å rota det til på 13.30 kampen på Lørran?

 

Gleder meg også til se hva Tv2 har fått til med sine sendinger. Jeg tror det blir en ekstrem forbedring fra foregående sesonger med canalplus. Alle kamper på HD er også et stort pluss fra c+ dagene.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...