Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

England spilte uansett under enhver kritikk i gruppespillet og et 2-2 mål mot Tyskland ville ikke endret akkurat det. For min egen del synes jeg Capello tok ut feil spillere, noe jeg også påpekte før mesterskapet.

 

Upson - Middelmådig at best, dårlig sesong i PL og burde ikke blitt prioritert framfor f.eks Dawson. Gary Cahill hadde også vært en kandidat.

 

Carragher - Svak sesong i Liverpool, temposvak gir bort mange frispark. Annet enn cover på høyreback ser jeg ikke hva Capello ville med dette. Erstatterene til Upson gjelder også her.

 

Barry - Skadet og dårlig form før mesterskapet, ikke en alt for bra sesong i PL heller, der De Jong har fått mye av æren i City. Blir prioritert framfor f.eks Huddlestone eller Parker som ville vært bedre valg. Samme gjelder forsåvidt Carrick, som ikke har vært landslagsnivå denne sesongen han heller.

 

Wright-Phillips - Høyrekant som er veldig lik Lennon og som gjorde det like udugelig i VM. Mistet plassen til A. Johnson i City, så ser ikke hvorfor det ikke skulle skje på landslaget også utenom rutine.

 

Heskey - Nok en spiller med svak sesong bak seg i PL. Fikk plass fordi han visstnok skulle passe så bra inn og alltid spilte godt på England, annet enn små glimt gjorde han ikke det. Hindret delvis Defoe og Crouch å få plass og kunne lett blitt utelatt fra troppen istedenfor eksempelvis Bent.

 

Spillerne virket ikke veldig oppildnet eller interresserte heller, en skyld som må deles på spillerne og Capello. En god motivator skal kunne få et lag til å yte sitt beste uansett. Skader på Rio og skader før mesterskapet på nøkkelspillere som Rooney var heller ikke gunstig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SSN reports #MCFC has signed David Silva on a 5yr deal for £28m... #MUFC used to compete for players of that class #ESP

 

Hvor mye tror vi shitty splasher i sommer? 50? 70? 100?

 

Denne Coccamocca (riktig navn?) som skriver om overganger før de har skjedd, og ofte har riktig. Hvor leser man hva han skriver?

United.no> Ballbingen.

Lenke til kommentar

Shitty kan nok fort kjøpe for både ein og to mrd kroner i år også. Etter VM er det vel mogelegheiter for at dei prøvar seg på opptil fleire av dei som spelar bra nede i SA.

Det er synd at vi ikkje ser ut til å verken prøve eller klarar å forsterke laget der det trengs. Vi har signert ein ny spiss og ein forsvarsspelar, som begge må sjåast på som kjøp for framtida, til tross for at Hernandez har vist til tider lovande takter for Mexico.

 

Det ser ut til at Tom Cleverley skal til å skrive under ny treårskontrakt for klubben, noko eg ser svært positivt på, men samstundes så må han på eit eller anna tidspunkt få sjansen til å prøve seg på førstelaget om han skal ha noko slags mogelegheit for å utvikle seg nok. Det kan hende han vil tene på endå eit år på utlån, men med tanke på at vi pr dags dato manglar ein spelar av hans type, offensiv, kreativ og målfarleg sentral midtbanespelar, så er det nesten sånn at eg kunne tenkt meg å prioritert gutten.

 

Det går jo framleis ein del rykte om spelarar vi visstnok skal signere, mellom anna Sanchez, Ninis og Fabiano, men akkurat no er eg litt tvilande til om det vil kome til å skje så veldig mykje.

Lenke til kommentar

Hvis SAF ikke kjøper flere spillere tror jeg det er fordi han ikke får bruke mer/nok penger til å kjøpe de han vil ha. Jeg tror ikke han er så gjerrig som enkelte her skal ha det til. Han har brukt mye penger på spillere før.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Men hvorfor skryter/støtter han amerikanerne offentlig gang på gang da? Senest for noen dager/uker siden. Henger ikke på greip at han ikke får penger men hyller yanksa likevel. At Gill hadde blitt presset til å lyve i media er tenkelig og skepsisen rundt hans uttalelser er forståelig, men SAF er udødelig og kan ikke sparkes. Sannsynligvis er han ikke redd for støvelsen på pensjonistdagene heller.

Lenke til kommentar

Men hvorfor skryter/støtter han amerikanerne offentlig gang på gang da? Senest for noen dager/uker siden. Henger ikke på greip at han ikke får penger men hyller yanksa likevel. At Gill hadde blitt presset til å lyve i media er tenkelig og skepsisen rundt hans uttalelser er forståelig, men SAF er udødelig og kan ikke sparkes. Sannsynligvis er han ikke redd for støvelsen på pensjonistdagene heller.

 

Fordi han må. Kritiserer han eierene så må han gå

 

Hey, rim

Lenke til kommentar

Sir Alex pratet drit om Martin Edwards og styret opptil flere ganger den gang. Game sin slutning er logisk og virker mest korrekt.

 

 

Han har sagt at han er redd for dagen han slutter

 

Edwards er ikke Glazer

 

men på en annen side, hvis ryktene om han chileneren er sanne så henter vi 3 spillere da. Det er knallbra

 

Så det kan hende jeg tar feil

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Men hvorfor skryter/støtter han amerikanerne offentlig gang på gang da? Senest for noen dager/uker siden. Henger ikke på greip at han ikke får penger men hyller yanksa likevel. At Gill hadde blitt presset til å lyve i media er tenkelig og skepsisen rundt hans uttalelser er forståelig, men SAF er udødelig og kan ikke sparkes. Sannsynligvis er han ikke redd for støvelsen på pensjonistdagene heller.

 

Fordi han må. Kritiserer han eierene så må han gå

 

Hey, rim

Enig med Limbeck, det er ingen som tør si noe imot Glazer horene. det er bare å innse

 

Hvis SAF ikke kjøper flere spillere tror jeg det er fordi han ikke får bruke mer/nok penger til å kjøpe de han vil ha. Jeg tror ikke han er så gjerrig som enkelte her skal ha det til. Han har brukt mye penger på spillere før.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Drittforum! Mistet et langt innlegg som følge av trege servere...

 

Kort fortalt:

 

Raste: To forskjellige personer? Les hva Hyrlen faktisk skriver, da han inkluderer styret i sin korte replikk. Under Edwards regime kranglet Fergie så spruten stod med storaksjonærer og da spesielt "mafiaen" JPM og John Magnier. Sistnevnte og Fergie havnet i retten over uenigheter om eierskap av en hest... SAF truet med å trekke seg osv. Administrasjonen var ikke så ulik dengang fra hva den er nå, selv om det kan virke sånn rent prosentmessig ifht eierandel. Alle som har fulgt klubben en stund vet at SAF er ekstremt ærgjerrig, sta og ikke minst stolt. No way in hell om han lar seg tråkke på av noen som helst. Han vet at han har fansen i ryggen uansett og at så mye som et ondt ord fra amerikanerne ville ført til sanksjoner fotballverden ikke har sett maken til.

 

Om det hadde vært dønn stilt fra Fergie skulle jeg kanskje delt et snev av den samme frykten, da det kunne hende Fergie svelget egen stolthet for å berge klubben, men når han skryter av amerikanerne - noe han definitivt ikke ville gjort på ordre, ja da nekter jeg å tro det finnes et problem mellom de to respektive parter.

 

Limbeck skriver at vi har vært ganske aktive på overgangvinduet - det samtykker jeg i. Men problemet i nåtidens kjøpspolitikk er i stor grad også HVA vi bruker penger på, ikke bare at det brukes for lite. Dette har jeg skrev om på foregående sider (eller evt i ryktebørsen, jeg husker ikke hvor) så det skal jeg ikke gjenta. Et annet helt fundamentalt aspekt som svært få nevner er lønnspolitikken. United er ikke en spesielt gunstig klubb å spille i om man vil bli rik playboy, noe klubber som Chelsea, RM, Barca osv er...

 

Jeg tror det finnes midler, men at Fergie ikke bruker dem fordi a) Det ikke er "value" der ute. b) Vi ikke kan tilby lønninger til spillere som også andre "toppklubber" jakter. Å gi en spiller mer enn alle andre ville ført til krig og oppstandelse blant nåværende spillermateriell. c) Fergie har ikke funnet noen han liker godt nok til å splashe pengene på.

 

Om Glazers har 1% hjernemasse og det virkelig ligger noe i det de sier om ambisjoner om langtidseierskap, så ja da bør de virkelig presse på for å hente spillermateriell. Det er det flere grunner til, både kommersielt og sportslig. Disse punktene har jeg pløyet gjennom før, så jeg går utifra at disse ikke trengs å draes frem igjen.

 

Edit: Nei, Fergie vil garantert ikke få sparken. Om han får det, da må han bli med i G&G kampanjen og det ville vært døden for Glazer. Det er jeg villig til å sette alle mine eiendeler på.

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager Game, leste nok ikke nøye nok.

 

Til Limbeck, har vi vært aktive på overgangsmarkedet? Dette bør du jammen meg forklare litt dypere for meg, for dette kan jeg absolutt ikke forstå.

 

Vi har hentet to spillere til nå denne sommeren og vi skriver 1 Juli

 

Forrige sommer var vi tamme men hentet Valencia

 

Sommeren før kjøpte vi vår hittil dyreste spiller pluss av vi på denne tiden jobbet mye for å beholde Ronaldo lengst mulig.

 

Synest ikke det er så verst jeg.

 

PS! Forumet har vert veldig ustabilt i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...