Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke så stor krise med skadene egentlig. vi har vel bedre spillere i de posisjonene uansett.

 

Leste om hendelsen med SAF i går. Hva slags straff får man av sånt? hvis noen hadde sparka meg i leggen så hadde de ikke blitt arrestert :ermm:

 

Dårlige nyheter at både Fletcher og O'Shea er skadet siden Hargreaves også sliter med en skade. Blir nok Carrick og Scholes sentralt mot Everton, og det gjør ingenting. Selv om jeg gjerne skulle sett Hargreaves fra start i den kampen også.

Lenke til kommentar

Når ble det sånn at Carrick plutselig ble et fjerde valg på midten, kan noen forklare meg det. Carrick var en fryktelig viktig brikke i fjorårets serie for å si det pent og jeg hadde ikke veldig stor tro på mannen når vi først kjøpte han, men han slo til vil jeg si. Men nå som Hargraves har dukket opp så skal han liksom benkes, det skjønner jeg faen meg ikke for å si det sånn...

 

United mister jo en viktig spiller i det offensive spillet, greit nok at Hargraves er bedre i den defensive delen av spillet, men vi gjordet det ikke helt galt bak der så lenge backfirerern var skade fri. Men grunnen for at vi scoret i bøtter og spann i fjor var jo en mildt sagt offensiv midtbane som forskynte kanter og spisser med baller som ingen andre og det mister vi med Hargraves på banen....

Lenke til kommentar
Når ble det sånn at Carrick plutselig ble et fjerde valg på midten, kan noen forklare meg det. Carrick var en fryktelig viktig brikke i fjorårets serie for å si det pent og jeg hadde ikke veldig stor tro på mannen når vi først kjøpte han, men han slo til vil jeg si. Men nå som Hargraves har dukket opp så skal han liksom benkes, det skjønner jeg faen meg ikke for å si det sånn...

 

United mister jo en viktig spiller i det offensive spillet, greit nok at Hargraves er bedre i den defensive delen av spillet, men vi gjordet det ikke helt galt bak der så lenge backfirerern var skade fri. Men grunnen for at vi scoret i bøtter og spann i fjor var jo en mildt sagt offensiv midtbane som forskynte kanter og spisser med baller som ingen andre og det mister vi med Hargraves på banen....

9487260[/snapback]

 

Hvordan får du Carrick til å bli 4. valg på midten? Det er jo bare Scholes og Hargreaves som blir prioritert fremfor han.. Selv om O'Shea fikk spille istedenfor Carrick sist kamp, betyr jo ikke det at O'Shea også blir prioritert fremfor. Carrick kommer nok til å bli en viktig brikke i årets United-lag også, og han får nok spille mange kamper. Men av og til må Hargreaves spille istedenfor Carrick siden han er bedre defensivt.

 

Det beste hadde jo vært om SAF finner en måte å bruke Carrick, Hargreaves og Scholes samtidig på. Ikke at det er så fryktelig vanskelig, men de må jo fungere sammen også. Minuset med de tre på banen samtidig er at vi enten må spille med en enslig spiss eller uten kanter.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Dårlige nyheter at både Fletcher og O'Shea er skadet siden Hargreaves også sliter med en skade. Blir nok Carrick og Scholes sentralt mot Everton

9486306[/snapback]

 

Kan jo bruke din egen post i mot deg...

 

Da forstod du meg ikke helt rett. Eller så tenker vi ulikt. Jeg prioriterer Carrick fremfor både Fletcher og O'Shea, men det er jo synd at de er skadet allikevel.

Lenke til kommentar
Dårlige nyheter at både Fletcher og O'Shea er skadet siden Hargreaves også sliter med en skade. Blir nok Carrick og Scholes sentralt mot Everton

9486306[/snapback]

 

Kan jo bruke din egen post i mot deg...

9488293[/snapback]

 

Beklager, man ser ikke at vedkommende nødvendigvis velger O'Shea og Fletcher foran Carrick. Det han mener er vel at Scholes og Carrick blir eneste valg på midten. Kanskje Giggs kan være alternetiv. Vi må huske at det beste er å ha en del alternativer å spille på i en kamp. Kampen kan fort utvikle seg i en retning der Fletcher og O'Shea kan bli aktuell. O'Shea kan jo brukes over hele forsvaret også.

Lenke til kommentar
Dårlige nyheter at både Fletcher og O'Shea er skadet siden Hargreaves også sliter med en skade. Blir nok Carrick og Scholes sentralt mot Everton

9486306[/snapback]

 

Kan jo bruke din egen post i mot deg...

9488293[/snapback]

 

Beklager, man ser ikke at vedkommende nødvendigvis velger O'Shea og Fletcher foran Carrick. Det han mener er vel at Scholes og Carrick blir eneste valg på midten. Kanskje Giggs kan være alternetiv. Vi må huske at det beste er å ha en del alternativer å spille på i en kamp. Kampen kan fort utvikle seg i en retning der Fletcher og O'Shea kan bli aktuell. O'Shea kan jo brukes over hele forsvaret også.

9488723[/snapback]

 

Du forstod meg! :) Var slik jeg mente det.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Når ble det sånn at Carrick plutselig ble et fjerde valg på midten, kan noen forklare meg det. Carrick var en fryktelig viktig brikke i fjorårets serie for å si det pent og jeg hadde ikke veldig stor tro på mannen når vi først kjøpte han, men han slo til vil jeg si. Men nå som Hargraves har dukket opp så skal han liksom benkes, det skjønner jeg faen meg ikke for å si det sånn...

 

United mister jo en viktig spiller i det offensive spillet, greit nok at Hargraves er bedre i den defensive delen av spillet, men vi gjordet det ikke helt galt bak der så lenge backfirerern var skade fri. Men grunnen for at vi scoret i bøtter og spann i fjor var jo en mildt sagt offensiv midtbane som forskynte kanter og spisser med baller som ingen andre og det mister vi med Hargraves på banen....

9487260[/snapback]

Hvis du ikke hadde stor tro på ham da han ble kjøpt for 16 mill £ så har du ikke fulgt med. Han var SYK i Tottenham og var en av de beste i VM 2006 selv om du kanskje ikke merket det.

Bare se denne videoen. Du merker kanskje ikke alt han gjør på banen men han gjør jobben sin
Lenke til kommentar
Jeg er ganske enig, syns Carrick har vært viktig rolle for united ifjor, jeg hadde ikke hørt om han gutten før han kom til united. visste ikke at han spilte for t.ham engang.

 

svært god med begge føttene, fine og flinke passinger

9493298[/snapback]

 

Da har du fulgt ganske lite med. Carrick var en av Spurs' viktigste spillere de to (?) årene han var der, og en spiller jeg ønsket meg til United hvertfall et halvt år før han kom-

Lenke til kommentar
Hvis du ikke hadde stor tro på ham da han ble kjøpt for 16 mill £ så har du ikke fulgt med.  Han var SYK i Tottenham og var en av de beste i VM 2006 selv om du kanskje ikke merket det. 
Bare se denne videoen.  Du merker kanskje ikke alt han gjør på banen men han gjør jobben sin

9489514[/snapback]

 

Hva pokker har prisen med saken å gjøre? Prisen var vel 18.9 mill £, eller kan bli det. Noe som jeg syntes var litt vel mye for for han, men nå kan vel det sies å være en god investering.

 

Har fulgt mer en godt nok med, han var meget bra i Spurs. Men det er ikke ensbetydende med at han kom til å slå til i United også, noe han heldigvis gjorde.

 

Så en litt mindre nedlatende tone hadde vel kanskje gjort seg...

 

Du la kanskje ikke merke til at jeg vil ha han inn på laget igjen?

 

Nå er han en spiller man må merke seg for og faktisk se genialiteten hans, ikke mye flash over han dermed faller han litt gjennom hos enkelte. Jeg mener Carrick burde gå før Scholes, og Hargreaves før dem begge med den formen han har vist.

 

:nei:

 

Hvis det er noen på den midtbanen som er et første valg så er det ingen andre en Scholes for å si det sånn. Carrick og Hargreaves må byttes på litt etter hvordan vi skal spille, men jeg mener nå at Carrick bør spille sammen med Scholes siden det vil gi oss mer gode løsninger på fremover på banen. Nei vi får stole på keepern og back fireren til å holde målet rent så kan de fremover på banen konsentrere seg om å gjøre det de gjorde i fjor, bøtte inn mer mål enn det noen annen klubb gjorde...

Lenke til kommentar
Nå er han en spiller man må merke seg for og faktisk se genialiteten hans, ikke mye flash over han dermed faller han litt gjennom hos enkelte. Jeg mener Carrick burde gå før Scholes, og Hargreaves før dem begge med den formen han har vist.

 

:nei:

 

Hvis det er noen på den midtbanen som er et første valg så er det ingen andre en Scholes for å si det sånn. Carrick og Hargreaves må byttes på litt etter hvordan vi skal spille, men jeg mener nå at Carrick bør spille sammen med Scholes siden det vil gi oss mer gode løsninger på fremover på banen. Nei vi får stole på keepern og back fireren til å holde målet rent så kan de fremover på banen konsentrere seg om å gjøre det de gjorde i fjor, bøtte inn mer mål enn det noen annen klubb gjorde...

9493744[/snapback]

Jeg mener Scholes blir mer og mer vekke på midtbanen, dominerer ikke kamper like mye som før og pasningene mangler litt mål og mening for tiden. Men for all del, kommer han iform er det ingen andre jeg heller vil ha der.

Lenke til kommentar
Jeg er ganske enig, syns Carrick har vært viktig rolle for united ifjor, jeg hadde ikke hørt om han gutten før han kom til united. visste ikke at han spilte for t.ham engang.

 

svært god med begge føttene, fine og flinke passinger

9493298[/snapback]

 

Da har du fulgt ganske lite med. Carrick var en av Spurs' viktigste spillere de to (?) årene han var der, og en spiller jeg ønsket meg til United hvertfall et halvt år før han kom-

9493346[/snapback]

 

kanskje jeg har det, men jeg har andre ting enn å sitte klistert foran skjermen hver helg da

Lenke til kommentar
Jeg mener Scholes blir mer og mer vekke på midtbanen, dominerer ikke kamper like mye som før og pasningene mangler litt mål og mening for tiden. Men for all del, kommer han iform er det ingen andre jeg heller vil ha der.

9494339[/snapback]

 

Nå har jo hele midtbanen og angrepet vært borte i de to siste kampene uannsett. Han var god i de tre første kampene sammen med resten av laget, men skal sies at jeg foretrekker en Scholes på 85% enn noen annen midtbanespiller på 100%. Scholes er en som bør være på banen uannsett, skal ikke mer en 2 sekunder med genialitet til før han finner en løsning på ting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...