Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere kan få mye morro ut av Chicharito, han har imponert meg i VM. Komplementerer Rooney flott, god å ha i bakrom og flotte touch. Skyte med begge bein og på forskjellige måter kan han og. Jeg har vel fått et lite ry på meg for å mislike Man Utd, men hvis Nani kommer i form og Chicharito er mer enn bare lovende, tror jeg det kan bli riktig morsomt å se Man Utd neste år.

Lenke til kommentar

Står ikke at klubbene bekrefter der Niko, det var først i dag handelen gikk igjennom :)

Det er bekrefta i artikkelen jeg linka, men om du vil pirke så brukes ikke ordet bekreftet nei.

 

Et rop om Benzema blir veldig tilfeldig stjernekåt spør du meg. United trenger ikke Benzema og Real har sagt de vil beholde han. Fortsatt ...

 

First off, Benzema? Vi har Rooney, Berbatov, Owen, Chicarito ++, altså nok på spissplass. Kan aldri se for meg en Benzema-type i United.

 

For det andre. Hvor får du "Di Maria inn Benzema ut" fra? Angel Di Maria og Benzema er da to helt forskjellige spillertyper? Real har vel og sagt at de vil beholde Benzema flere ganger.

Lenke til kommentar

Jeg er lei kjøpspolitikken til Sir Alex, selv om jeg vet hvor dyktig han er til å bygge opp lag. Du ser hvert topplag kjøper klassespillere, men vi kommer med Obertan og den gjengen der? Give me a break!

Hva er problemet? Vi er med å kjempe om alt. Jeg ser gjerne at vi kjøper flere spillere, men jeg vil ikke ha overhypete spillere som det koster 100mill bare for navnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er lei kjøpspolitikken til Sir Alex, selv om jeg vet hvor dyktig han er til å bygge opp lag. Du ser hvert topplag kjøper klassespillere, men vi kommer med Obertan og den gjengen der? Give me a break!

Hva er problemet? Vi er med å kjempe om alt. Jeg ser gjerne at vi kjøper flere spillere, men jeg vil ikke ha overhypete spillere som det koster 100mill bare for navnet.

Det er ikke det det er snakk om. Det er snakk om å hente inn spillere som hever laget med en gang framfor spillere som er gratis eller er 5-årsprosjekter, som etter 4 år blir solgt fordi de ikke holder nivået. Jeg vil ha Özil, jeg vil ha Suarez, jeg vil ha en eller annen stjerne eller et eller et annet forbanna stortalent og ikke noen jævela Tosic eller Diouf. Er så forbanna drittlei.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Niko@

 

 

Benzema er forsatt en god spiller, og er forsatt ung som er en utrolig god spiller på sitt beste.

 

Selv om de er to forskjellige spillere er begge to angrepspillere og når Real har 100+ angrepspillere så må alltid noen selges.

 

 

Nok om det, det er jo ikke sikkert om Hernandez overlever overgangen til Engelsk fotball selv om jeg syns han ser svært spennende ut. Jeg gleder meg til å se han i den røde trøyen, og jeg håper ikke han blir en Manucho 2!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jeg er lei kjøpspolitikken til Sir Alex, selv om jeg vet hvor dyktig han er til å bygge opp lag. Du ser hvert topplag kjøper klassespillere, men vi kommer med Obertan og den gjengen der? Give me a break!

Hva er problemet? Vi er med å kjempe om alt. Jeg ser gjerne at vi kjøper flere spillere, men jeg vil ikke ha overhypete spillere som det koster 100mill bare for navnet.

 

Helt fullstendig totalt enig med deg Hyrlen. Er noen supportere som er mer interresserte i navn enn i fotballspillere.

 

Og transferpolitikken til SAF ødelegger for suksessen til klubben? Man er passe sveiseblind når man uttaler slike ting. Spesielt etter 3 år på rappen og langt i CL hver eneste sesong.

 

FM generasjonen lenge leve sier eg.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...