Jotun Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kamera seansen var helt fantastisk! Å så eg lo..... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Manx, long time no see. Det som imponerer meg mest er er hvor lett og kjapp han er i steget. I tillegg bruker han ikke unødvendige berøringer, det er noe Solskjær over han også med unntak av babyfacet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 hehe... Synest igrunn han har nok babyface eg Men han er jo ikke gamle karen heller... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg mener han har evner som minner om Solskjær foruten babyfacet også, my bad. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tror dere kan få mye morro ut av Chicharito, han har imponert meg i VM. Komplementerer Rooney flott, god å ha i bakrom og flotte touch. Skyte med begge bein og på forskjellige måter kan han og. Jeg har vel fått et lite ry på meg for å mislike Man Utd, men hvis Nani kommer i form og Chicharito er mer enn bare lovende, tror jeg det kan bli riktig morsomt å se Man Utd neste år. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg har starten.. Oompa Loompa, Chicharito men hvem lager sangen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Di Maria klar for Real, dette betyr vel enkelt og greit at Benzema er på vei ut og t vi kan kapre han til en grei pris? Endret 28. juni 2010 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Di Maria klar for Real Bare nevner det. Dette bekreftet coccamocca for lenge siden. Til alle dere som tviler på han. Bare så det ikke kommer opp som old news senere; Yaya Toure, David Silva og Jerome Boateng er klare for city. Milner i forhandlinger. Endret 28. juni 2010 av Points Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Di Maria klar for Real Bare nevner det. Dette bekreftet coccamocca for lenge siden. Til alle dere som tviler på han. Det var bekreftet av dagbladet for en måned 14 dager siden. Di Maria klar for Real Endret 28. juni 2010 av niko. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Di Maria klar for Real Bare nevner det. Dette bekreftet coccamocca for lenge siden. Til alle dere som tviler på han. Det var bekreftet av dagbladet for en måned siden. Link? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Står ikke at klubbene bekrefter der Niko, det var først i dag handelen gikk igjennom Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Silva nærmest klar for Man City En uke siden. Di Mari linken er posta i innlegget over. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg er lei kjøpspolitikken til Sir Alex, selv om jeg vet hvor dyktig han er til å bygge opp lag. Du ser hvert topplag kjøper klassespillere, men vi kommer med Obertan og den gjengen der? Give me a break! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Må bare overleve denne transfersommeren her med han forhåpentligvis, så kommer det en ny en inn som kan skape litt sirkus på markedet. Det irriterer meg langt at sir Alex prioriterer egne prinsipper på transfermarkedet framfor suksess for klubben. Endret 28. juni 2010 av Points Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Står ikke at klubbene bekrefter der Niko, det var først i dag handelen gikk igjennom Det er bekrefta i artikkelen jeg linka, men om du vil pirke så brukes ikke ordet bekreftet nei. Et rop om Benzema blir veldig tilfeldig stjernekåt spør du meg. United trenger ikke Benzema og Real har sagt de vil beholde han. Fortsatt ... First off, Benzema? Vi har Rooney, Berbatov, Owen, Chicarito ++, altså nok på spissplass. Kan aldri se for meg en Benzema-type i United. For det andre. Hvor får du "Di Maria inn Benzema ut" fra? Angel Di Maria og Benzema er da to helt forskjellige spillertyper? Real har vel og sagt at de vil beholde Benzema flere ganger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Nei, kan nesten ikke se for meg at han legger opp neste sesong. Tipper nok at han er i United i 2012 minst. Blir ikke kvitt han så lett Endret 28. juni 2010 av Raste Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg er lei kjøpspolitikken til Sir Alex, selv om jeg vet hvor dyktig han er til å bygge opp lag. Du ser hvert topplag kjøper klassespillere, men vi kommer med Obertan og den gjengen der? Give me a break! Hva er problemet? Vi er med å kjempe om alt. Jeg ser gjerne at vi kjøper flere spillere, men jeg vil ikke ha overhypete spillere som det koster 100mill bare for navnet. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Jeg er lei kjøpspolitikken til Sir Alex, selv om jeg vet hvor dyktig han er til å bygge opp lag. Du ser hvert topplag kjøper klassespillere, men vi kommer med Obertan og den gjengen der? Give me a break! Hva er problemet? Vi er med å kjempe om alt. Jeg ser gjerne at vi kjøper flere spillere, men jeg vil ikke ha overhypete spillere som det koster 100mill bare for navnet. Det er ikke det det er snakk om. Det er snakk om å hente inn spillere som hever laget med en gang framfor spillere som er gratis eller er 5-årsprosjekter, som etter 4 år blir solgt fordi de ikke holder nivået. Jeg vil ha Özil, jeg vil ha Suarez, jeg vil ha en eller annen stjerne eller et eller et annet forbanna stortalent og ikke noen jævela Tosic eller Diouf. Er så forbanna drittlei. Endret 28. juni 2010 av Points Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Niko@ Benzema er forsatt en god spiller, og er forsatt ung som er en utrolig god spiller på sitt beste. Selv om de er to forskjellige spillere er begge to angrepspillere og når Real har 100+ angrepspillere så må alltid noen selges. Nok om det, det er jo ikke sikkert om Hernandez overlever overgangen til Engelsk fotball selv om jeg syns han ser svært spennende ut. Jeg gleder meg til å se han i den røde trøyen, og jeg håper ikke han blir en Manucho 2! Endret 28. juni 2010 av Raste Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg er lei kjøpspolitikken til Sir Alex, selv om jeg vet hvor dyktig han er til å bygge opp lag. Du ser hvert topplag kjøper klassespillere, men vi kommer med Obertan og den gjengen der? Give me a break! Hva er problemet? Vi er med å kjempe om alt. Jeg ser gjerne at vi kjøper flere spillere, men jeg vil ikke ha overhypete spillere som det koster 100mill bare for navnet. Helt fullstendig totalt enig med deg Hyrlen. Er noen supportere som er mer interresserte i navn enn i fotballspillere. Og transferpolitikken til SAF ødelegger for suksessen til klubben? Man er passe sveiseblind når man uttaler slike ting. Spesielt etter 3 år på rappen og langt i CL hver eneste sesong. FM generasjonen lenge leve sier eg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå