Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si det. HATER den nye drakta. Den ser ut som en fake drakt fra Thailand! Det er faktisk noe av det verste jeg har sett, den klart verste på 15 år i United, hvertfall! Men nå er det jo heldigvis sånn at når jeg blir vandt til nye drakter så begynner jeg som regel å like dem. Tviler dog på at det skjer i år :/

Lenke til kommentar

http://www.fifa.com/worldcup/statistics/news/newsid=1259849/index.html#statistical+stars+from+group+stage

 

Top speed

Mexico's Javier Hernandez has offered a glimpse of what Manchester United fans can expect next season, reaching a top speed of 32.15 km/h, putting him just ahead of Greek duo Avraam Papadopoulos and Konstantinos Katsouranis.

The leaders: Hernandez (32.15 km/h), Avraam Papadopoulos (31.57), Konstantinos Katsouranis (31.50)

 

Jeg er litt tvilende for at han er den "raskeste", men uansett er dette lovende.

Lenke til kommentar

Hvis han bare har rykket så er eg fornøyd. Man gjør mye de første meterne, og det er ikke alltid 60 meteren er noe viktig. Vil kanskje tro det er noen som tar han på en 60 meter, da dette kun går på toppfart, og ikke raskest på en gitt distanse. Hvor lenge han holder toppfarten er jo da mer avgjørende....

Lenke til kommentar

Hvor lenge han holder toppfarten er jo da mer avgjørende....

 

 

de aller fleste fotballsparkere i verden burde vel kunne holde toppfart i 100 m? (som er mer enn nok)

 

Å så langt derifra. Å holde en viss fart inn er en ting, å holde toppfart er veldig veldig vanskelig. Det gjør vel kun toppsprinterne vil eg tro.

 

Farten synker for hver meter. Melkesyren er der fort, og for en fotballspiller så vil det jo være litt skjebnesvangert å presse på så mye at melkesyra kommer i hver spurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...