YNWA32 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det bare jeg som gleder meg over at Rooney angivelig har ropt fuck off etter selveste "Captein fantastic"? Skjønner ikke hvorfor den anonyme Dj-basheren får kapteinsbindet. Kan ikke annet enn å elske Rooney Rooney er jo den engelske spilleren som har skuffet mest i VM så langt. Hvis dette fortsetter inn i sesongen burde dere selge han ASAP. Det han viser i VM holder ikke bra nok nivå til å forsvare en plass på et lag i toppen av PL. Så må man spørre seg om det er kapteinen sin feil eller Rooney selv at sistnevnte har vært så svak. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det bare jeg som gleder meg over at Rooney angivelig har ropt fuck off etter selveste "Captein fantastic"? Skjønner ikke hvorfor den anonyme Dj-basheren får kapteinsbindet. Kan ikke annet enn å elske Rooney Rooney er jo den engelske spilleren som har skuffet mest i VM så langt. Hvis dette fortsetter inn i sesongen burde dere selge han ASAP. Det han viser i VM holder ikke bra nok nivå til å forsvare en plass på et lag i toppen av PL. Så må man spørre seg om det er kapteinen sin feil eller Rooney selv at sistnevnte har vært så svak. Det har vel lite eller ingenting med hva jeg føler for Rooney når han langer løs mot Diveard. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Så lenge han prester på United så bryr det meg lite hvordan han gjør det på landslaget. Selv om eg forventer mer av han. Endret 20. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Skolissa til Wayne Rooney er god nok til å oppta to-tre plasser i dagens Liverpool tropp. 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det bare jeg som gleder meg over at Rooney angivelig har ropt fuck off etter selveste "Captein fantastic"? Skjønner ikke hvorfor den anonyme Dj-basheren får kapteinsbindet. Kan ikke annet enn å elske Rooney Rooney er jo den engelske spilleren som har skuffet mest i VM så langt. Hvis dette fortsetter inn i sesongen burde dere selge han ASAP. Det han viser i VM holder ikke bra nok nivå til å forsvare en plass på et lag i toppen av PL. Så må man spørre seg om det er kapteinen sin feil eller Rooney selv at sistnevnte har vært så svak. Nå er dette min mening men jeg synes man ikke skal dømme en spiller pga to kamper. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Skolissa til Wayne Rooney er god nok til å oppta to-tre plasser i dagens Liverpool tropp. får ikke sakt det bedre enn det Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Rooney er jo den engelske spilleren som har skuffet mest i VM så langt. Hvis dette fortsetter inn i sesongen burde dere selge han ASAP. Det han viser i VM holder ikke bra nok nivå til å forsvare en plass på et lag i toppen av PL. Så må man spørre seg om det er kapteinen sin feil eller Rooney selv at sistnevnte har vært så svak. England spiller ikke som et lag, da blir det vanskelig. Selv for Rooney. Ikke får han noen baller å jobbe med heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Trekt ut til å få full tur til Liverpool-kampen. Førstegangsreiser. Syke satan. You lucky fuck!! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Etter 37 harde timer på føden kom det en ny United-supporter *stolt* og klar for PL, med allerede innkjøpt Home-Kit.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Etter 37 harde timer på føden kom det en ny United-supporter *stolt* og klar for PL, med allerede innkjøpt Home-Kit.. Konge!! Gratulerer! Vi er i ventemodus! 2 Juli er termin. Alt bra med mini og frue? Gutt/jente? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Takker. Det blei ein svær gutt. 4,2kg og 52cm. Blei veldig tøfft for mor, men hu kom seg over det. He's born RED =) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Trodde de ofte var litt blå og bleike når de kom ut eg Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hørtes ut som en Chelsea-supporter Gratulerer! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Var egentlig ganske så rød. Ikkje for overfølsome sjeler: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dama måtte ha blodoverføring. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Gratulerer så mye Edit: Shit.. Det der suger, men så bra at alt er vel nå Endret 23. juni 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 ble litt redd trodde det hadde skjedd noe galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå